Käykö sivuvaunu
Käykö sivuvaunu
Tuossa ois harkinnassa Irbit -M61 650 kansivenaan vm.-61 lullan hankinta.
Miten on, käykö heittämällä esim. K750 vm.63 lulla/runko tuohon meikän päpättimeen?
Miten on, käykö heittämällä esim. K750 vm.63 lulla/runko tuohon meikän päpättimeen?
Melko varmasti. Tosin mikään ei meiän vehkeissä mene heittämällä paikoilleen ellei heitä TOSI lujaa...eikä silloinkaan paikoilleen mutta ehkä perille.
Dnepr K-650, Dnepr MT-10, VW-Dnepr I, VW-Dnepr II, Sachs Dnepr III, IZH-56, Honda NTV650, VPX-101, KawaBashan-500S, VX-3, Samurai 110, Monkey 110, yms
Mortonki !
Oon laittanu ural m-63:n molemmat vaunut . Koon ja ural. (mutta ajanu vaan yhtä vaunua kerrallaan , ei oo ollu molemmat yhtäaikaa kiinni) Elikä koon vaunu sopii myös uraliin, ainakin mun uraliin . Niitä oon joutunu vähän säätää takapään kiinnikettä ja sinne meni hienosti. Tua mailmallahan on näkyny Uralissa myös koon vaunuja, että miksei käy kookosen vaunu urreen :-D :-D
Oon laittanu ural m-63:n molemmat vaunut . Koon ja ural. (mutta ajanu vaan yhtä vaunua kerrallaan , ei oo ollu molemmat yhtäaikaa kiinni) Elikä koon vaunu sopii myös uraliin, ainakin mun uraliin . Niitä oon joutunu vähän säätää takapään kiinnikettä ja sinne meni hienosti. Tua mailmallahan on näkyny Uralissa myös koon vaunuja, että miksei käy kookosen vaunu urreen :-D :-D
Ural M-61 , Ural M-63
No perskutarallaa, tuossa oli mahottoman hieno vaunu vm. päälle -80
Siinä ei ollu säädettävissä kiinnikeväli, mutta tuo K, tai olkohan Dnepparin
vaunu...sepä jäi vielä epäseleväks oiskohan ollu sitte säätömahikset.
Tiedustellaan, vaunu kuitenki hankinnassa ja mielummin se käypä, uralin luukullinen tavaratila varapyörän alla.
Siinä ei ollu säädettävissä kiinnikeväli, mutta tuo K, tai olkohan Dnepparin
vaunu...sepä jäi vielä epäseleväks oiskohan ollu sitte säätömahikset.
Tiedustellaan, vaunu kuitenki hankinnassa ja mielummin se käypä, uralin luukullinen tavaratila varapyörän alla.
cape kirjoitti:No tuota noin, sehän on sieltä vaunun puolelta säädettävissä, siis vaunun rungossa oleva taempi kiinnike.
Tarkempi selitys olis paikallaan.Mahdollisesti myös kuva (itse sen verta aasi etten saa kuvaa tänne ko.takakiinnikkestä)
Ainakin vaunu jossa 70 cm kiinnikkeiden väli ei mielestäni voi säätää takakiinnikkeellä muuta kuin vaunun asentoa (aurausta).
Tämänkö se teki? Ei koskaan aikasemmin ,ja taas ***kele.
Nepr 750 sv tuplaveto 0400692320
Nepr 750 sv tuplaveto 0400692320
Wossikalle lisäselvennystä:
Ainakin minulla takakiinnike menee runkoputken sisään ja se lukittuu kahdella pultilla. Jos kiinnikettä pyörittää akselinsa ympäri, niin etu- ja takakiinnikkeen välimatka muuttuu/säätyy. Aurauskulmaa taas säätäisin sillä, kuinka syvälle sen kiinnikkeen rungon sisälle tuuppaa... Saikohan tuosta mitään tolkkua. Sitä en tiedä kuinka ne insinöörit ovat asian alunperin ajatelleet.
Tuossa vielä selvennykseksi kuva EastHighwayn sivuilta. Takakiinnike siis osa no. 0873.

Ainakin minulla takakiinnike menee runkoputken sisään ja se lukittuu kahdella pultilla. Jos kiinnikettä pyörittää akselinsa ympäri, niin etu- ja takakiinnikkeen välimatka muuttuu/säätyy. Aurauskulmaa taas säätäisin sillä, kuinka syvälle sen kiinnikkeen rungon sisälle tuuppaa... Saikohan tuosta mitään tolkkua. Sitä en tiedä kuinka ne insinöörit ovat asian alunperin ajatelleet.
Tuossa vielä selvennykseksi kuva EastHighwayn sivuilta. Takakiinnike siis osa no. 0873.