Kimppatilaus: Brodeerattu Ural-selkämerkki!!
-
LyhjeHylje
- 10

Ymmärsinkö oikein että kuva on nyt brodeerausfirman koneilla tallessa ja sieltä voisivat halukkaat tilailla merkkejä yksittäis kappalein ilman tuota aloitusmaksua?cape kirjoitti:Jeeps, nyt on tarjous pyydetty ja kohtuu kova on hinta. Alkumaksu kuvan siirrosta brodeeraukseen 60 € ja sen jälkeen merkit 1-10 kpl 20 € zipale. Taitaapi jäädä teettämättä, jos hintaa ei jollain saa alaspäin tai riittävän isoa kimppatilausporukkaa. Jos halukkaita ennakkotilaajia löytyy, niin pistäkää viestiä. Sitovia tilauksia kyselen sitten jos noita ennakkotilauksia tulee vähintään tuo 10 kpl. Hinta olisi siis näillä näkymin 26 € + posti.
Kyllä ja ei. Kuvasta on tehty brodeerausohjelma, joka maksoi tuon 60 €. Ohjelma on tallessa ja sitä ei siis uudestaan tarvitse tehdä/maksaa. Lisätilaukset ovat siis mahdollisia, mutta ei yksittäiskappaleina. Merkkien hinta riippuu tilauksen määrästä. Kyllä sen yhdenkin kappaleen varmaan saa, mutta hintaa tulee silloin n. 50 €. Tilauksia pitäisi olla 10-20 ennenkuin kannattaa lähteä edes hinnasta neuvottelemaan... (Alkuperäisessä tilauksessa saimme merkit brodeerausfirman kustannusarviovirheestä johtuen n. puoleen hintaan.)
-
LyhjeHylje
- 10

Oho, Jussilla sauhuaa komeesti. Nuo liekit on sitten lisävaruste...
Sitten se lisätilausmahdollisuus. Kuten jo aikaisemmin oli puhetta niin brodeerausohjelma on olemassa yrityksessä, jossa tuo ensimmäinen erä teetettiin. Sikäli noita on saatavilla. Toinen juttu on sitten hinta. Viimeeksi saatiin huomattavan halvalla ja uutta hintaa ei ole valmiiksi neuvoteltu. Minulla ei ole enää intressejä kerätä porukkaa ja tarvittavaa määrää tilauksia (min. 10 kpl), mutta jos saatte tarvittavan määrän tilauksia kasaan, voin selvittää kustannukset ja hoitaa sen tilauksen sisään.
Niin ja merkkihän on muutenkin minun puolestani vapaata riistaa. Enhän minä sitä ole suunnitellut vaan joku "uralin graafikko". Jos on tarvetta niin toi logo löytyy tarpeeksi isona kuvana koneelta. Jollakin voi olla yhteyksiä brodeerausfirmoihin, jolloin kilpailuttaminen varmasti kannattaa. Toimitan kuvan tarvittaessa sähköpostitse...
Sitten se lisätilausmahdollisuus. Kuten jo aikaisemmin oli puhetta niin brodeerausohjelma on olemassa yrityksessä, jossa tuo ensimmäinen erä teetettiin. Sikäli noita on saatavilla. Toinen juttu on sitten hinta. Viimeeksi saatiin huomattavan halvalla ja uutta hintaa ei ole valmiiksi neuvoteltu. Minulla ei ole enää intressejä kerätä porukkaa ja tarvittavaa määrää tilauksia (min. 10 kpl), mutta jos saatte tarvittavan määrän tilauksia kasaan, voin selvittää kustannukset ja hoitaa sen tilauksen sisään.
Niin ja merkkihän on muutenkin minun puolestani vapaata riistaa. Enhän minä sitä ole suunnitellut vaan joku "uralin graafikko". Jos on tarvetta niin toi logo löytyy tarpeeksi isona kuvana koneelta. Jollakin voi olla yhteyksiä brodeerausfirmoihin, jolloin kilpailuttaminen varmasti kannattaa. Toimitan kuvan tarvittaessa sähköpostitse...
- separaattori
- 2000

[quote="timo999"]Kyllähän tuo kiinnostaisi vaikka ajotakin selkään...
Vielä kun joku vääräleuka poistais nuo liekit ja laittais merkin alle tippuvaa öljyä ja lammikon...
heh..samaa mieltä. tietty noi liekitkin sopii oikein hyvin näiden vehkeiden vuotaviin bensahanoihin ja kaasareihin =)
..mun ois muuten tarkotus laittaa tollanen 1kg saammutin tohon mopon kylkeen :-D
Vielä kun joku vääräleuka poistais nuo liekit ja laittais merkin alle tippuvaa öljyä ja lammikon...
heh..samaa mieltä. tietty noi liekitkin sopii oikein hyvin näiden vehkeiden vuotaviin bensahanoihin ja kaasareihin =)
..mun ois muuten tarkotus laittaa tollanen 1kg saammutin tohon mopon kylkeen :-D
- separaattori
- 2000

Kyllä Samantapainen toimintamalli näkyy olevan Moskovan liivimiehillä kuin näillä täkäläisilläkin, ensimmäiset kokemukset näistä ns. liivimiehistä oli jo tuolta 70 luvun loppupuolelta atlantin takaa kun törmättiin vahingossa liivimiesten ja polisien halikkohipan keskelle.
Ps: Ei käy kateeksi! Korvantaustat on olleet kuivana jo useita vuosikymmeniä
Ps: Ei käy kateeksi! Korvantaustat on olleet kuivana jo useita vuosikymmeniä
Kun nyt mentiin liiveihin niin on syytä muistaa, että liivejäkin on kaksi eri luokkaa.
Ne vakavasti asiaan suhtautuvat "MC-kerhot", joilla liivien selässä on kerhon MC-jotain ja kuva tms tunnus. Asiaan vihkiytyneelle (ja toiselle MC-liiviläiselle) jopa väritys kertoo kerhon suuntauksesta. Ja tunnukset on muiden kerhojen hyväksymiä. http://colorsinfinland.100free.com/ sivuilla on niistä kuvasto. Näiden joukossa on ne ZZ-Top ukkojen näköiset heput, mutta paljon tavallistakin porukkaa.
Sitten on "hupiliivit", joissa ei viitata kerhoon eikä siten mihinkään tarkkaan aatteeseen. Vaan vaikkapa mainostetaan erinomaista Russki Motosikliä. Kun ei raaski laittaa kuvaa takin selkään likaantumaan. Tai on huomannut liiveissä olevan sopivasti taskuja, ja kevyinä myös kesällä & sisällä pidettäviä.
Ei kaikki kirkkoon kuuluvatkaan ole himouskovia, eikä kaikki kuulumattomat ateisteja...
Ne vakavasti asiaan suhtautuvat "MC-kerhot", joilla liivien selässä on kerhon MC-jotain ja kuva tms tunnus. Asiaan vihkiytyneelle (ja toiselle MC-liiviläiselle) jopa väritys kertoo kerhon suuntauksesta. Ja tunnukset on muiden kerhojen hyväksymiä. http://colorsinfinland.100free.com/ sivuilla on niistä kuvasto. Näiden joukossa on ne ZZ-Top ukkojen näköiset heput, mutta paljon tavallistakin porukkaa.
Sitten on "hupiliivit", joissa ei viitata kerhoon eikä siten mihinkään tarkkaan aatteeseen. Vaan vaikkapa mainostetaan erinomaista Russki Motosikliä. Kun ei raaski laittaa kuvaa takin selkään likaantumaan. Tai on huomannut liiveissä olevan sopivasti taskuja, ja kevyinä myös kesällä & sisällä pidettäviä.
Ei kaikki kirkkoon kuuluvatkaan ole himouskovia, eikä kaikki kuulumattomat ateisteja...
Olipa monen näkösiä. Meleko pelottaviaki. Pääkalloja sarvilla ja hampailla tai ainaki pahalla irvistyksellä. Villejä sikoja ja villisikoja.
Onneksi tuo oma pärstävärkki on nii ruma valamiiksi, ettei ennää takin selekähän tarvihte tuommosta.
Terv. Sropov, Resitent of Mc Sinkkiämpäri.
Onneksi tuo oma pärstävärkki on nii ruma valamiiksi, ettei ennää takin selekähän tarvihte tuommosta.
Terv. Sropov, Resitent of Mc Sinkkiämpäri.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Ottamatta sen enempää kantaa näihin liivijuttuihin..:
http://www.shovelhead.nl/index2.html?/code.html
Jotain tarinaa liivikulttuurista kuitenkin. Itse sitä mieltä olen että parempi on tiedostaa asioita ettei tule vahingossa aiheutettua itselleen hankaluuksia vaikka olisikin vain huumoriksi tarkoittanut. Kaikki kun eivät kaikkea huumoriksi ymmärrä... Vrt. Mobilistin pääkirjoitus aiemmin...
http://www.shovelhead.nl/index2.html?/code.html
Jotain tarinaa liivikulttuurista kuitenkin. Itse sitä mieltä olen että parempi on tiedostaa asioita ettei tule vahingossa aiheutettua itselleen hankaluuksia vaikka olisikin vain huumoriksi tarkoittanut. Kaikki kun eivät kaikkea huumoriksi ymmärrä... Vrt. Mobilistin pääkirjoitus aiemmin...
IC on itäpyöristä paras...