Kepa Aamuset lehdessä
Kepa Aamuset lehdessä
http://www.aamuset.fi/arkisto/
Ja tuolta "ke 21.10.2009" sivu kuusi 8)
Ja tuolta "ke 21.10.2009" sivu kuusi 8)
- Timpa
- 1500

- Viesti:
Re: Kepa Aamuset lehdessä
Jees
- Liitteet
-
Aamuset 21.10.2009.pdf- (1.12 MiB) Tiedosto ladattu 207 kertaa
kopase tosta: 0440928192
- separaattori
- 2000

..ja mun pyörä oli uudessa Kopteri lehdessä! Pienellä muiden kuvien seassa mut kuitenkin =)
Pilkisti siellä jonku muunkin itäpyörä jonkun muun jutun yhteydessä.
Rust in piece
Eli sun pyörä oli se näyttelyssä kuvattu, sitten se toinen oli sininen Koo Joutsassa. Kyllä minä Kopterin aina tarkasti luen. Aamuset jää lukematta, kun en ole moisesta lehdestä koskaan kuullutkaan.separaattori kirjoitti:..ja mun pyörä oli uudessa Kopteri lehdessä! Pienellä muiden kuvien seassa mut kuitenkin =)
M1800R
Siellähän ne asialliset päkyttimet näytti olevanseparaattori kirjoitti:..ja mun pyörä oli uudessa Kopteri lehdessä! Pienellä muiden kuvien seassa mut kuitenkin =)
Hattu päähän ja hyvästi !!
:-D Terve
Aamuset lehti on hyvä lehti, asiaa kuten taas nyt. Jos Äänistä lähtee kiertämään, niin kantsii kattoa ettei ole ilmavuotoja tai seos liian laihalle voi käydä näin ku yhelle toverille.

Aamuset lehti on hyvä lehti, asiaa kuten taas nyt. Jos Äänistä lähtee kiertämään, niin kantsii kattoa ettei ole ilmavuotoja tai seos liian laihalle voi käydä näin ku yhelle toverille.

Vaan tämä Anthony Bourdaini sai eilen telekkarisa Chang-Jiangin kyytiä ku oli syömäsä Vietnamisa kanavvarpaita ja summamutikkasoppaa.
Olokoo oftopikkia eli ei.
Olokoo oftopikkia eli ei.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
tämmöistä julukisuttaa lissää...immeiset o katteellisia ...milläpä muulla vehekellä saapi tämmösiä elämyksiä ja pirun hyviä ystäviä :smt041
... (kuotte) ....immeiset on katteellisia... (kuotte toisen kerran)
Käsittääkseni uralistilla on kyky tehä ihtestään pelle tai ainaki uskallusta "munata" ihtensä julukisesti. Siittä taijosta ihimiset sattaa olla katteellisia. Niinku henkisellä puolella. Normitallaaja suomalainen on kumminki ujohko otus, joka ei halua joutua huomion kohteeksi.
Toinen katteuven kohe saattas olla uralistin uskallus lähtä avaraan maailmaan likipittäin omatekosella laitteella, jonka ei ylleisellä tasolla uskota pääsevän postilaatikkua kauvemmas. "Särkyyhän se kumminki. Hullu se on. Tuommosella vehkeellä, ehei..."
Ku oikeen hättyytän nuita ihimettelyelimen harmajia hitusia, nii tuommoset em. jutut kai mun mieltäni kaihersi joskus sillon ku vasta haaveilin moottoripyörästä. Sillon ku muutamat paikalliset uralistit päästi valtatiellä ohi räystästorven kokoset pakoputket jyristen.
Käsittääkseni uralistilla on kyky tehä ihtestään pelle tai ainaki uskallusta "munata" ihtensä julukisesti. Siittä taijosta ihimiset sattaa olla katteellisia. Niinku henkisellä puolella. Normitallaaja suomalainen on kumminki ujohko otus, joka ei halua joutua huomion kohteeksi.
Toinen katteuven kohe saattas olla uralistin uskallus lähtä avaraan maailmaan likipittäin omatekosella laitteella, jonka ei ylleisellä tasolla uskota pääsevän postilaatikkua kauvemmas. "Särkyyhän se kumminki. Hullu se on. Tuommosella vehkeellä, ehei..."
Ku oikeen hättyytän nuita ihimettelyelimen harmajia hitusia, nii tuommoset em. jutut kai mun mieltäni kaihersi joskus sillon ku vasta haaveilin moottoripyörästä. Sillon ku muutamat paikalliset uralistit päästi valtatiellä ohi räystästorven kokoset pakoputket jyristen.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Joo, pojan kanssa käytiin choppershowssa.
T: JK
T: JK
Tuosta asiasta olen rooppovin kans täysin samaa mieltä..nii ja on uskallusta erottua (pio)massasta :?
Tuosta asiasta olen rooppovin kans täysin samaa mieltä..nii ja on uskallusta erottua (pio)massasta :?
Pukkaa, pukkaa, kyllä se syttyy???