Lapio
Re: Lapio
Jos nää ihmetyökalut kinnostaa niin...
http://s.dealextreme.com/search/shovel
Montaa tarjolla ja hinoissa on aina rahti mukana. Maksu paypallilla.
Hauskaa on se että Kiinasta kympillä lähettävät lentokoneella lapion ja Suomessa posti ottaa samanverran ku kantaa paketin naapurikaupunkiin.
http://s.dealextreme.com/search/shovel
Montaa tarjolla ja hinoissa on aina rahti mukana. Maksu paypallilla.
Hauskaa on se että Kiinasta kympillä lähettävät lentokoneella lapion ja Suomessa posti ottaa samanverran ku kantaa paketin naapurikaupunkiin.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Jos joku innostuu touhuamaan 10 lapion ostajan porukan, niin minä olen mukana yhdellä lapiolla.
http://www.alibaba.com/trade/search?Sea ... t_en&fsb=y
Minäkin olisin mukana yhdellä lapiolla, josko joku sellaisen tilauksen tekisi.Leko kirjoitti:Jos joku innostuu touhuamaan 10 lapion ostajan porukan, niin minä olen mukana yhdellä lapiolla.
rampe - Raimo Rauvola
Alibaba on tehtaiden ja tukkuostajien tapaamispaikka. Kauppaerät satoja tai tuhansia. Ja se hinta aina 1$ kpl alkaen, mutta ikään se ei kai oikeesti oo se vaan lähemänä sitä yläpään hintaa. Katellu kans joitain vaikeita rasteja sieltä. Harmittavasti Alibaban kautta näkee että niitä tehdään, mutta minne ne päätyy myyntiin ei selviä.
Empä huoli moista kenttälapioo, tulee hiki jo kun pelkästään katselee mitä sillä tehdään, niin ja toiseksi mulla kävi armeijassa munkki kun kenttälapiota jaettiin ne pääs loppumaan just mun kohdalla ja täydennystä ei sit tullutkaan. Eli eipä ole koulutustakaan moisen käyttöön…
Ja noissa kimppatilauksissa kannattaa huomioida myös Sovjet Finlandiamme ahneus. Alle 10 euron ALVia ja tullia ei ole yleensä peritty = yli viiden kympin paketeista saa pulittaa noin 25% eli neljänneksen extraa persujen puoluetueksi. Muutaman kympin paketit Kiinasta kannattaa siis yleensä tilata yksitellen, kun postikulut ei paljoa ole.
- separaattori
- 2000

kaikkein parasta että tolla lapiolla vois suojautua autonikkunasta, kepin kanssa sisään pyrkiviä kiinalaisia vastaan 
Rust in piece
- separaattori
- 2000

Sillä vpi myös tehdä perunalastuja sen jälkeen kun on vähän kaiveltu kuoppia betoniin ja kaadettu vähä viidakkoo 
Rust in piece
Separaattori tais vanhan selvännäkijänä ennustaa tilanteen että muunmuassa dneprin pyttyjen valmistus tulee olemaan halvempaa suomessa kuin kiinassa jolloin tietty kaikki 1,3miljardia kiinalaista tulee vorssan torille työnhakuun, pyrkien auton ikkunasta sisään keppien kanssa.. Mä näkisin että tästä tässä on kysymys, ja tässä kohtaa tämä lapio on erittäin käytännöllinen.. 
->K750, MT10<-
Että torille, no sitte ku ne 1,3 miljardia olis hetken torilla pyöriny ja kaljaa ottaneet alkaa porttikongin etsintä...
- separaattori
- 2000

Arska kirjoitti:Ja tuollaistakin on sitten sattunut?separaattori kirjoitti:kaikkein parasta että tolla lapiolla vois suojautua autonikkunasta, kepin kanssa sisään pyrkiviä kiinalaisia vastaan
siinä videossa sattu!
Rust in piece
- separaattori
- 2000

Vorssalla on kokemusta tästä...onhan täällä joka vuosi Holjat markkinatkalkkuna kirjoitti:Että torille, no sitte ku ne 1,3 miljardia olis hetken torilla pyöriny ja kaljaa ottaneet alkaa porttikongin etsintä...
Rust in piece
- Taisto Naavaparta
- 300

Joo...sinne vaan.autimies kirjoitti:No... Ne voitas toimittaa suomen turkuun...![]()
Ei haittais ketään..
Kyllä on raskasta olla komia.
cedricfan kirjoitti:Ja noissa kimppatilauksissa kannattaa huomioida myös Sovjet Finlandiamme ahneus. Alle 10 euron ALVia ja tullia ei ole yleensä peritty = yli viiden kympin paketeista saa pulittaa noin 25% eli neljänneksen extraa persujen puoluetueksi. Muutaman kympin paketit Kiinasta kannattaa siis yleensä tilata yksitellen, kun postikulut ei paljoa ole.
Pirskeles kun en koskaan uudestaan löytänyt. Ruottissa oli liike missä mainostivet komeasti asian import/export ja aasialaisia akkosiakin oli kyltissä.
Kannattaisko käydä kysymässä hongkong firman johtajalta hattu kourassa, että muutamat motoristit tarviisi lapioita jos ne voisi tuoda.
Itekkin olisin ottamassa tollaista joka työn lapiota, parikin kappaletta saattaisi olla hyvä. tulevaan moottori pyörään ja kelkan penkin alle ja yksi auton konttiin.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
-
autimies
tai niin tuttu ja turvallinen Nivala on the rocks..Nikuzai kirjoitti:
Kannattaisko käydä kysymässä hongkong firman johtajalta hattu kourassa, että muutamat motoristit tarviisi lapioita jos ne voisi tuoda.
Perhana noi usa-army kypärähuput ois tarjouksessa
Tänään on Lohikäärmeen vuoden toinen päivä, joten Kiina on jokseenkin luukut kiinni.
Joskus ensi viikolla voisi saada tietoa mitä tuollaiset maksavat vaikkapa kymmenen nipussa Pekylässä.
Rahdin arviointi on sitten hankalampaa, jollei sitten kysele DHL:ltä tai muulta kuriiripalvelusta.
Siitäpä sitä tulisikin lapiolle hintaa!
Siis, jos tuollaiset oikeasti jotakuta kiinnostaa...
Joskus ensi viikolla voisi saada tietoa mitä tuollaiset maksavat vaikkapa kymmenen nipussa Pekylässä.
Rahdin arviointi on sitten hankalampaa, jollei sitten kysele DHL:ltä tai muulta kuriiripalvelusta.
Siitäpä sitä tulisikin lapiolle hintaa!
Siis, jos tuollaiset oikeasti jotakuta kiinnostaa...
Minä oon kiinalaisen horroskoopin mielestä lohikäärme. Myisköhän ne mulle halavemmalla?
Kahtelin tuon juutuupipätkän pitemmälle. Kannattas pelkästään tuon lapion takia joutua autiolle saarelle jos tuo ois ainut esine, minkä sinne sais ottaa völijyyn
Kyllä kuntta kääntys.
Kahtelin tuon juutuupipätkän pitemmälle. Kannattas pelkästään tuon lapion takia joutua autiolle saarelle jos tuo ois ainut esine, minkä sinne sais ottaa völijyyn
Kyllä kuntta kääntys.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.