Haku löysi 31 tulosta

Kirjoittaja rallireino
21.05.2015 08:56
Keskustelualue: Moottori
Aihe: miksi kuumenee
Vastaukset: 29
Luettu: 7499

miksi kuumenee

pönttö kuumenee liikaa toiseen puoleen verratuna mikä vikana eli toinen sylinteri vasemman jalan puoleinen
Kirjoittaja rallireino
24.08.2014 19:31
Keskustelualue: Moottori
Aihe: kuumana toinen puoli
Vastaukset: 12
Luettu: 4251

Re: kuumana toinen puoli

jep kiitos vastauksista pitää tutkii asiaa...
Kirjoittaja rallireino
24.08.2014 16:46
Keskustelualue: Moottori
Aihe: kuumana toinen puoli
Vastaukset: 12
Luettu: 4251

kuumana toinen puoli

Mikä on kun toinen puoli pytystä käy kuumenpana (huomattavasti) kuin toinen) kyseessä cj750?
Kirjoittaja rallireino
22.06.2014 19:34
Keskustelualue: Moottori
Aihe: käyntijuttuja
Vastaukset: 4
Luettu: 2138

Re: käyntijuttuja

on kokeiltu käyttää lämpimäksi tukehtuu cj750 kun käännän ilmat auki tai ennakkoo laitan isommalle
Kirjoittaja rallireino
22.06.2014 13:31
Keskustelualue: Moottori
Aihe: käyntijuttuja
Vastaukset: 4
Luettu: 2138

käyntijuttuja

mikäs on kun on käynnissä,nii panen ilmaventtiilin auki niin mopo hyytyy eli ei käy.Saako liikaa ilmaa jostain tiivisteen kautta vai mikä?Eli kun käynnistän ilman venttiilin ollessa kiinni käy normaalisti muttei ota kierroksia?
Kirjoittaja rallireino
31.05.2014 14:45
Keskustelualue: Palveluhakemisto
Aihe: itäpyörähuoltoa...
Vastaukset: 7
Luettu: 11586

Re: itäpyörähuoltoa...

Kiitos kummallekin vastanneelle
Kirjoittaja rallireino
30.05.2014 19:01
Keskustelualue: Palveluhakemisto
Aihe: itäpyörähuoltoa...
Vastaukset: 7
Luettu: 11586

Re: itäpyörähuoltoa...

Moi.Et satu tietämään ketään pätevää typiä täältä Helsingin alueelta joka voisi korjata mun Chang Jiang.Taisteltu on sytkän kanssa et pälli levii.t.reino ps puh 0440852319
Kirjoittaja rallireino
15.10.2013 21:37
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: missä kipinä
Vastaukset: 29
Luettu: 10054

Re: missä kipinä

pitää kokeilla niitä ylimääräisiä konkkia,nii muuten sopiiko puolax jokin muu merkki esim.kuplan tai muu automerkin jos 6v?
Kirjoittaja rallireino
14.10.2013 22:56
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: missä kipinä
Vastaukset: 29
Luettu: 10054

Re: missä kipinä

oisko testi vaikka jollain pienemmällä vehkeellä jotain,olisi laatikossa pari ylimääräist mut en tiedä onko elos?
Kirjoittaja rallireino
14.10.2013 22:53
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: missä kipinä
Vastaukset: 29
Luettu: 10054

Re: missä kipinä

hyvä testivideo thanx
Kirjoittaja rallireino
09.10.2013 21:21
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: missä kipinä
Vastaukset: 29
Luettu: 10054

Re: missä kipinä

kiitos vastauksista.Se mopo on 1958 vuoden CJ ja oon koko kesän ajan uusinut sähköpuolta ku vittuilee,nii mäkin epäilen konkkaa ku puola on uusi jos ei konkka niin uusivirranjakaja tilalle
Kirjoittaja rallireino
08.10.2013 19:58
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: missä kipinä
Vastaukset: 29
Luettu: 10054

Re: missä kipinä

akussa virta ,puola uusi.tulpat uudet,tulpanjohdot uudet.lataussäädin uusi ym
Kirjoittaja rallireino
08.10.2013 17:32
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: missä kipinä
Vastaukset: 29
Luettu: 10054

missä kipinä

mikäs mopoo vaivoo ku ei iske minkälaista kipinää tulpasta eli onko tietoa vaihtoehdoista? :o CJ750
Kirjoittaja rallireino
29.07.2013 16:34
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: sähköistä vielä
Vastaukset: 0
Luettu: 2924

sähköistä vielä

Laturi lataa 7-8v vähän aikaa noin 15min ja sitten lataus laskee noin 5.5v.Eli eihän se mene oikein.kyse on CJ-750
Kirjoittaja rallireino
23.07.2013 21:11
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: akun virta hiipuu?
Vastaukset: 5
Luettu: 2978

Re: akun virta hiipuu?

niin vielä et onkohan johdot väärin tuli vain mieleen(lataussäätimellä)
Kirjoittaja rallireino
23.07.2013 21:07
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: akun virta hiipuu?
Vastaukset: 5
Luettu: 2978

Re: akun virta hiipuu?

siis voltit tippuu noin 5v-5.7v väliin,on katottu et laturista tulee lataussäätimelle virta,lataussäädin uusi
Kirjoittaja rallireino
23.07.2013 19:52
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: akun virta hiipuu?
Vastaukset: 5
Luettu: 2978

akun virta hiipuu?

mikähän CJ 750 vaivaa kun on ajanut noin 15-20km niin akusta häviää virta,sammuu? vaihdettu on lataussäädin ja hiilet,roottori oisko vika puolassa vai missä? :o
Kirjoittaja rallireino
01.07.2013 20:19
Keskustelualue: Moottori
Aihe: kuumenee
Vastaukset: 10
Luettu: 3659

Re: kuumenee

kiitos vastanneille
Kirjoittaja rallireino
30.06.2013 20:10
Keskustelualue: Moottori
Aihe: kuumenee
Vastaukset: 10
Luettu: 3659

Re: kuumenee

vähän nokiset ei pahasti eli mikä on imuvuoto?
Kirjoittaja rallireino
29.06.2013 10:10
Keskustelualue: Moottori
Aihe: kuumenee
Vastaukset: 10
Luettu: 3659

kuumenee

miksi toinen PYTTY käy kuumenpana kuin toinen puoli Pyörä CJ 750 Kone vuodelta 1958 :oops:
Kirjoittaja rallireino
28.05.2013 14:23
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: virta häviää
Vastaukset: 24
Luettu: 9231

Re: virta häviää

kiitos vastaneille :dance:
Kirjoittaja rallireino
27.05.2013 22:15
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: virta häviää
Vastaukset: 24
Luettu: 9231

Re: virta häviää

edellinen viesti väärä minkälainen osa se säädin on ja missä se sijaitsee?
Kirjoittaja rallireino
27.05.2013 20:44
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: virta häviää
Vastaukset: 24
Luettu: 9231

Re: virta häviää

:angry-banghead:
Kirjoittaja rallireino
26.05.2013 20:35
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: virta häviää
Vastaukset: 24
Luettu: 9231

Re: virta häviää

se on vanha cj750 eli 1958 eli 6v akulla :)
Kirjoittaja rallireino
26.05.2013 09:15
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: virta häviää
Vastaukset: 24
Luettu: 9231

Re: virta häviää

toimii eikä sammu kun antaa kierroksia
Kirjoittaja rallireino
24.05.2013 17:13
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: virta häviää
Vastaukset: 24
Luettu: 9231

virta häviää

Mikä on vialla kun CJ 750 on käynnissä niin akusta hiipuu virta pois eli mikä osa on rikki?Olen vaihtanut laturin hiilet ja virranjakajan kärjet ym :o
Kirjoittaja rallireino
24.04.2013 06:17
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: mikä on Chang Jiang 750cc kärkien väli ?
Vastaukset: 5
Luettu: 3130

Re: mikä on Chang Jiang 750cc kärkien väli ?

kiitos vastauksista kaikille
Kirjoittaja rallireino
22.04.2013 11:19
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: mikä on Chang Jiang 750cc kärkien väli ?
Vastaukset: 5
Luettu: 3130

mikä on Chang Jiang 750cc kärkien väli ?

ONKO 0.1-? :roll:
Kirjoittaja rallireino
01.04.2013 16:49
Keskustelualue: Runko
Aihe: kaasutin eli koko hoito
Vastaukset: 2
Luettu: 2119

kaasutin eli koko hoito

Moi.Oisko kellään ylimäärästä ural kaasutinta kaikilla osilla?
Kirjoittaja rallireino
17.03.2013 11:40
Keskustelualue: Runko
Aihe: kaasukahvan sokeripala
Vastaukset: 10
Luettu: 4233

Re: kaasukahvan sokeripala

kiitos tiedosta mut ei löydy :) pitää etsiä edelleen