Haku löysi 31 tulosta
- 21.05.2015 08:56
- Keskustelualue: Moottori
- Aihe: miksi kuumenee
- Vastaukset: 29
- Luettu: 7499
miksi kuumenee
pönttö kuumenee liikaa toiseen puoleen verratuna mikä vikana eli toinen sylinteri vasemman jalan puoleinen
- 24.08.2014 19:31
- Keskustelualue: Moottori
- Aihe: kuumana toinen puoli
- Vastaukset: 12
- Luettu: 4251
Re: kuumana toinen puoli
jep kiitos vastauksista pitää tutkii asiaa...
- 24.08.2014 16:46
- Keskustelualue: Moottori
- Aihe: kuumana toinen puoli
- Vastaukset: 12
- Luettu: 4251
kuumana toinen puoli
Mikä on kun toinen puoli pytystä käy kuumenpana (huomattavasti) kuin toinen) kyseessä cj750?
- 22.06.2014 19:34
- Keskustelualue: Moottori
- Aihe: käyntijuttuja
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2138
Re: käyntijuttuja
on kokeiltu käyttää lämpimäksi tukehtuu cj750 kun käännän ilmat auki tai ennakkoo laitan isommalle
- 22.06.2014 13:31
- Keskustelualue: Moottori
- Aihe: käyntijuttuja
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2138
käyntijuttuja
mikäs on kun on käynnissä,nii panen ilmaventtiilin auki niin mopo hyytyy eli ei käy.Saako liikaa ilmaa jostain tiivisteen kautta vai mikä?Eli kun käynnistän ilman venttiilin ollessa kiinni käy normaalisti muttei ota kierroksia?
- 31.05.2014 14:45
- Keskustelualue: Palveluhakemisto
- Aihe: itäpyörähuoltoa...
- Vastaukset: 7
- Luettu: 11586
Re: itäpyörähuoltoa...
Kiitos kummallekin vastanneelle
- 30.05.2014 19:01
- Keskustelualue: Palveluhakemisto
- Aihe: itäpyörähuoltoa...
- Vastaukset: 7
- Luettu: 11586
Re: itäpyörähuoltoa...
Moi.Et satu tietämään ketään pätevää typiä täältä Helsingin alueelta joka voisi korjata mun Chang Jiang.Taisteltu on sytkän kanssa et pälli levii.t.reino ps puh 0440852319
- 15.10.2013 21:37
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: missä kipinä
- Vastaukset: 29
- Luettu: 10054
Re: missä kipinä
pitää kokeilla niitä ylimääräisiä konkkia,nii muuten sopiiko puolax jokin muu merkki esim.kuplan tai muu automerkin jos 6v?
- 14.10.2013 22:56
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: missä kipinä
- Vastaukset: 29
- Luettu: 10054
Re: missä kipinä
oisko testi vaikka jollain pienemmällä vehkeellä jotain,olisi laatikossa pari ylimääräist mut en tiedä onko elos?
- 14.10.2013 22:53
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: missä kipinä
- Vastaukset: 29
- Luettu: 10054
Re: missä kipinä
hyvä testivideo thanx
- 09.10.2013 21:21
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: missä kipinä
- Vastaukset: 29
- Luettu: 10054
Re: missä kipinä
kiitos vastauksista.Se mopo on 1958 vuoden CJ ja oon koko kesän ajan uusinut sähköpuolta ku vittuilee,nii mäkin epäilen konkkaa ku puola on uusi jos ei konkka niin uusivirranjakaja tilalle
- 08.10.2013 19:58
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: missä kipinä
- Vastaukset: 29
- Luettu: 10054
Re: missä kipinä
akussa virta ,puola uusi.tulpat uudet,tulpanjohdot uudet.lataussäädin uusi ym
- 08.10.2013 17:32
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: missä kipinä
- Vastaukset: 29
- Luettu: 10054
missä kipinä
mikäs mopoo vaivoo ku ei iske minkälaista kipinää tulpasta eli onko tietoa vaihtoehdoista?
CJ750
- 29.07.2013 16:34
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: sähköistä vielä
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2924
sähköistä vielä
Laturi lataa 7-8v vähän aikaa noin 15min ja sitten lataus laskee noin 5.5v.Eli eihän se mene oikein.kyse on CJ-750
- 23.07.2013 21:11
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: akun virta hiipuu?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2978
Re: akun virta hiipuu?
niin vielä et onkohan johdot väärin tuli vain mieleen(lataussäätimellä)
- 23.07.2013 21:07
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: akun virta hiipuu?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2978
Re: akun virta hiipuu?
siis voltit tippuu noin 5v-5.7v väliin,on katottu et laturista tulee lataussäätimelle virta,lataussäädin uusi
- 23.07.2013 19:52
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: akun virta hiipuu?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2978
akun virta hiipuu?
mikähän CJ 750 vaivaa kun on ajanut noin 15-20km niin akusta häviää virta,sammuu? vaihdettu on lataussäädin ja hiilet,roottori oisko vika puolassa vai missä? 
Re: kuumenee
kiitos vastanneille
Re: kuumenee
vähän nokiset ei pahasti eli mikä on imuvuoto?
kuumenee
miksi toinen PYTTY käy kuumenpana kuin toinen puoli Pyörä CJ 750 Kone vuodelta 1958 
- 28.05.2013 14:23
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: virta häviää
- Vastaukset: 24
- Luettu: 9231
Re: virta häviää
kiitos vastaneille 
- 27.05.2013 22:15
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: virta häviää
- Vastaukset: 24
- Luettu: 9231
Re: virta häviää
edellinen viesti väärä minkälainen osa se säädin on ja missä se sijaitsee?
- 27.05.2013 20:44
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: virta häviää
- Vastaukset: 24
- Luettu: 9231
- 26.05.2013 20:35
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: virta häviää
- Vastaukset: 24
- Luettu: 9231
Re: virta häviää
se on vanha cj750 eli 1958 eli 6v akulla 
- 26.05.2013 09:15
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: virta häviää
- Vastaukset: 24
- Luettu: 9231
Re: virta häviää
toimii eikä sammu kun antaa kierroksia
- 24.05.2013 17:13
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: virta häviää
- Vastaukset: 24
- Luettu: 9231
virta häviää
Mikä on vialla kun CJ 750 on käynnissä niin akusta hiipuu virta pois eli mikä osa on rikki?Olen vaihtanut laturin hiilet ja virranjakajan kärjet ym 
- 24.04.2013 06:17
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: mikä on Chang Jiang 750cc kärkien väli ?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 3130
Re: mikä on Chang Jiang 750cc kärkien väli ?
kiitos vastauksista kaikille
- 22.04.2013 11:19
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: mikä on Chang Jiang 750cc kärkien väli ?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 3130
mikä on Chang Jiang 750cc kärkien väli ?
ONKO 0.1-? 
- 01.04.2013 16:49
- Keskustelualue: Runko
- Aihe: kaasutin eli koko hoito
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2119
kaasutin eli koko hoito
Moi.Oisko kellään ylimäärästä ural kaasutinta kaikilla osilla?
- 17.03.2013 11:40
- Keskustelualue: Runko
- Aihe: kaasukahvan sokeripala
- Vastaukset: 10
- Luettu: 4233
Re: kaasukahvan sokeripala
kiitos tiedosta mut ei löydy
pitää etsiä edelleen