Haku löysi 13 tulosta

Kirjoittaja kallek505
21.06.2026 10:57
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: Lähden ajelee..
Vastaukset: 1410
Luettu: 417169

Re: Lähden ajelee..

Oli kuulemma mukavaa. Vauhtikin on ihan sopiva, vähän kun sais noita tangon tutinoita pois väli nopeuksilla. Ja testailin taas pikkuisen. Ensin ylämäkeen tasakaasulla ja ryytyy mutta seuraavaan annoin kapulasta komentoo oikein kunnolla ja kyllä kipittää. Mahtava on tuo vääntävä moottori. Jos kaikki ...
Kirjoittaja kallek505
20.06.2026 17:54
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: Lähden ajelee..
Vastaukset: 1410
Luettu: 417169

Re: Lähden ajelee..

Käytiin rouvan kans juhannusajelulla. Valkeakoski-Pälkäne-Vehoniemi-Kangasala-Valkeakoski. Herättää aikalailla tää ämmäntappaja hilpeyttä. Ropleemia ei matkalla ollu ja vehoniemen korvapuustijäätelö oli hyvää
Kirjoittaja kallek505
19.06.2026 10:06
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
Vastaukset: 3
Luettu: 1010

Re: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään

Molemmat tiivisteelliset takavalot olis menny. Yksi valo ilman tiivistettä on jäljellä ja linssit. Eli ylärivin kamppeet
Kirjoittaja kallek505
11.06.2026 18:25
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
Vastaukset: 3
Luettu: 1010

Re: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään

Alhaalta keskeltä valo ja musta tiiviste myyty
Kirjoittaja kallek505
04.06.2026 04:35
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
Vastaukset: 3
Luettu: 1010

Re: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo

Tässä loput kuvat vielä
Kirjoittaja kallek505
04.06.2026 04:34
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
Vastaukset: 3
Luettu: 1010

Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään

Otsikon mukaiset kamppeet myynnissä. Orkkis putsarikotelo pahnoilla, yksi ruuvinreijällinen tankin poskipala, takavaloja vaunuun muutamakin pohjalla ja ilman sekä ajovalon kromikehys (lippamalli) viimeisellä kuvalla huomio kummoinen kehys on mutta tuo yksilö ei ole myynnissä. Jää itselle varaosaksi ...
Kirjoittaja kallek505
01.06.2026 19:06
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: Lähden ajelee..
Vastaukset: 1410
Luettu: 417169

Re: Lähden ajelee..

Kuvaa en ole ottanut muualta kuin ekasta ajelusta kortin saannin jälkeen. Sen päälle on vajaa 300 kilsaa pöristelty viikonlopun aikana ja tänään kävin töissä testaamassa että laturi lataa. Ja latasihan se. Yksi kuva riisikkalan kulmilta teille olkaa hyvät
Kirjoittaja kallek505
23.05.2026 18:23
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: mootoripyörien vuosikatsastus tulossa ???
Vastaukset: 22
Luettu: 5234

Re: mootoripyörien vuosikatsastus tulossa ???

On tää erikoista touhua EU alueella. Eikös nää pykälät pitäis ottaa käyttöön siellä missä ongelmia on eikä kiusata kaikkia. Sama juttu kun armeijassa, joku töppäs, kaikki kärsi ja kukaan ei oppinu mitää. Täällä peräpohjolassa kumminkin tuo tekninen turvallisuus varsin kohtuullisella tasolla ainakin ...
Kirjoittaja kallek505
06.05.2026 19:10
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: Lähden ajelee..
Vastaukset: 1410
Luettu: 417169

Re: Lähden ajelee..

Ei kylläkään kuulu tämän foorumin kalustoon mutta laitetaan kumminkin. Solikalla lähdin ilta ajelulle ku oli hyvä keli
Kirjoittaja kallek505
05.05.2026 05:04
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: Ajovermeitä.
Vastaukset: 2
Luettu: 311

Ajovermeitä.

Terve. Kortti lähenee ja nyt olis hakusessa nepparin kans ajeluun vehkeitä. Jos löytyy ylimääräisenä niin saa tarjotella.
Hanskat nahkaiset, mielellään sais olla vähä vartta
(Sellaisia paksuja kuivia koppuroita on itselläkin joten kunnolliset)
Ajohousuja kokoo 56. Ajan tyyliin sopivat.
Ja ennen ...
Kirjoittaja kallek505
04.05.2026 06:46
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: Vakuutus
Vastaukset: 50
Luettu: 17918

Re: Vakuutus

Justiinsa tänä aamuna otin omaan neppariin popilta vakuutuksen kun tarvii hankinta ottaa nimille. 400 vuosi 40 pinnan boonuksilla. En huomannu kattoo oliko kausi vai kokoaikainen. Kilpailutetaan si kun saa vähä kilsoja alle
Kirjoittaja kallek505
29.04.2026 11:50
Keskustelualue: Runko
Aihe: Vanteet
Vastaukset: 155
Luettu: 85472

Re: Vanteet

Tuosta pinnauksesta on vähä itellä kin kokemuksia. Kesämoposta(solifer 10) meni takakiekosta muutama pinna poikki. Koitin metsästää vaikka mistä mut ei löytynyt sopivia. Sit kaverin kaveri mainitsi Porvoosta evas motor thorolf priesten, vie sinne. Vein ja teki vanhasta ja todella huonosta peltisestä ...
Kirjoittaja kallek505
27.04.2026 19:16
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Renkaat
Vastaukset: 3
Luettu: 737

Re: Renkaat

Onko koko 4*19. Jos on niin 50 e huudettu ja voin Tampereelta tulla vaikka noutaan torstaina töitten jälkeen