Haku löysi 13 tulosta
- 21.06.2026 10:57
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Lähden ajelee..
- Vastaukset: 1410
- Luettu: 417169
Re: Lähden ajelee..
Oli kuulemma mukavaa. Vauhtikin on ihan sopiva, vähän kun sais noita tangon tutinoita pois väli nopeuksilla. Ja testailin taas pikkuisen. Ensin ylämäkeen tasakaasulla ja ryytyy mutta seuraavaan annoin kapulasta komentoo oikein kunnolla ja kyllä kipittää. Mahtava on tuo vääntävä moottori. Jos kaikki ...
- 20.06.2026 17:54
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Lähden ajelee..
- Vastaukset: 1410
- Luettu: 417169
Re: Lähden ajelee..
Käytiin rouvan kans juhannusajelulla. Valkeakoski-Pälkäne-Vehoniemi-Kangasala-Valkeakoski. Herättää aikalailla tää ämmäntappaja hilpeyttä. Ropleemia ei matkalla ollu ja vehoniemen korvapuustijäätelö oli hyvää
- 19.06.2026 10:06
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1010
Re: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
Molemmat tiivisteelliset takavalot olis menny. Yksi valo ilman tiivistettä on jäljellä ja linssit. Eli ylärivin kamppeet
- 11.06.2026 18:25
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1010
Re: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
Alhaalta keskeltä valo ja musta tiiviste myyty
- 04.06.2026 04:35
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1010
Re: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo
Tässä loput kuvat vielä
- 04.06.2026 04:34
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1010
Takavaloja ja ilmanputsarikotelo Myydään
Otsikon mukaiset kamppeet myynnissä. Orkkis putsarikotelo pahnoilla, yksi ruuvinreijällinen tankin poskipala, takavaloja vaunuun muutamakin pohjalla ja ilman sekä ajovalon kromikehys (lippamalli) viimeisellä kuvalla huomio kummoinen kehys on mutta tuo yksilö ei ole myynnissä. Jää itselle varaosaksi ...
- 01.06.2026 19:06
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Lähden ajelee..
- Vastaukset: 1410
- Luettu: 417169
Re: Lähden ajelee..
Kuvaa en ole ottanut muualta kuin ekasta ajelusta kortin saannin jälkeen. Sen päälle on vajaa 300 kilsaa pöristelty viikonlopun aikana ja tänään kävin töissä testaamassa että laturi lataa. Ja latasihan se. Yksi kuva riisikkalan kulmilta teille olkaa hyvät
- 23.05.2026 18:23
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: mootoripyörien vuosikatsastus tulossa ???
- Vastaukset: 22
- Luettu: 5234
Re: mootoripyörien vuosikatsastus tulossa ???
On tää erikoista touhua EU alueella. Eikös nää pykälät pitäis ottaa käyttöön siellä missä ongelmia on eikä kiusata kaikkia. Sama juttu kun armeijassa, joku töppäs, kaikki kärsi ja kukaan ei oppinu mitää. Täällä peräpohjolassa kumminkin tuo tekninen turvallisuus varsin kohtuullisella tasolla ainakin ...
- 06.05.2026 19:10
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Lähden ajelee..
- Vastaukset: 1410
- Luettu: 417169
Re: Lähden ajelee..
Ei kylläkään kuulu tämän foorumin kalustoon mutta laitetaan kumminkin. Solikalla lähdin ilta ajelulle ku oli hyvä keli
- 05.05.2026 05:04
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Ajovermeitä.
- Vastaukset: 2
- Luettu: 311
Ajovermeitä.
Terve. Kortti lähenee ja nyt olis hakusessa nepparin kans ajeluun vehkeitä. Jos löytyy ylimääräisenä niin saa tarjotella.
Hanskat nahkaiset, mielellään sais olla vähä vartta
(Sellaisia paksuja kuivia koppuroita on itselläkin joten kunnolliset)
Ajohousuja kokoo 56. Ajan tyyliin sopivat.
Ja ennen ...
Hanskat nahkaiset, mielellään sais olla vähä vartta
(Sellaisia paksuja kuivia koppuroita on itselläkin joten kunnolliset)
Ajohousuja kokoo 56. Ajan tyyliin sopivat.
Ja ennen ...
- 04.05.2026 06:46
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Vakuutus
- Vastaukset: 50
- Luettu: 17918
Re: Vakuutus
Justiinsa tänä aamuna otin omaan neppariin popilta vakuutuksen kun tarvii hankinta ottaa nimille. 400 vuosi 40 pinnan boonuksilla. En huomannu kattoo oliko kausi vai kokoaikainen. Kilpailutetaan si kun saa vähä kilsoja alle
Re: Vanteet
Tuosta pinnauksesta on vähä itellä kin kokemuksia. Kesämoposta(solifer 10) meni takakiekosta muutama pinna poikki. Koitin metsästää vaikka mistä mut ei löytynyt sopivia. Sit kaverin kaveri mainitsi Porvoosta evas motor thorolf priesten, vie sinne. Vein ja teki vanhasta ja todella huonosta peltisestä ...
Re: Renkaat
Onko koko 4*19. Jos on niin 50 e huudettu ja voin Tampereelta tulla vaikka noutaan torstaina töitten jälkeen