Roikkalehti 1/2017

Vastaa Viestiin
Avatar
uralroikka-toimitus
Viestit: 8
Liittynyt: 02.10.2013 11:09

Roikkalehti 1/2017

Viesti Kirjoittaja uralroikka-toimitus »

Kevään lehti on painossa ja tipahtelee pian postiluukuista. Roikkalehti on nyt uusittu versio, siinä on uudet sivupohjat ja uusi ilme joka päivittää lehteä nykyaikaan. Syynä tähän on varmaankin minä, uusi toimittajanne. ;-)

Toivon palautetta, rakentavaa sellaista, vaikka tänne foorumille tai sähköpostiin lehti@uralroikka.fi
Lehden ilmeestä en ala enää keskustelemaan, sisällöstä sen sijaan mielellään herättelenkin puhetta. Mitä lehdestä olisi kiva löytää? Minkätyylisiä juttuja on mukava lukea? Toivon että uudennäköinen lehti innostaa myös teitä kirjoittelemaan kesäreissuistanne ja napsimaan kuvia niiltä. Rakenteluprojektit voisivat olla mukavia, mielellään jaettuna useampaan lehteen - eli kesken projektinkin voisi tehdä pienen tilannekatsauksen :)

Mutta, nyt odottelemaan lehteä! :dance:

terveisin Jenny
Avatar
Raikku
800
800
Viestit: 837
Liittynyt: 20.10.2004 19:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Roikkalehti 1/2017

Viesti Kirjoittaja Raikku »

Kiitos lehden toimitukselle, kun lehti ilmestyi postiluukkuun näin hyvään aikaan. Lehti on erilainen kuin ennen, mutta mielestäni ja joidenkin jäsentenkin mielestä raikas uudenlainen tuulahdus. Eräs jäsenemme kaipaili kuvatekstejä, mutta mielestäni niistä jutuista ne kyllä sisällöstä löytää. Olen tyytyväinen kokonaisuuteen, jatketaan samaan malliin, oikolukua hieman tarkentaen. Kiitos vielä kerran, että aikataulu toimi hyvin ja lehti erittäin selkeä, Hyvä Jenny !
Terveisin: Raikku
___________________________________________
URALISMI, kivaa sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia.

Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
Avatar
Gabo
Ural Roikka nettivastaava
Ural Roikka nettivastaava
Viestit: 776
Liittynyt: 28.05.2011 14:57
Paikkakunta: Kaustinen
Viesti:

Re: Roikkalehti 1/2017

Viesti Kirjoittaja Gabo »

Lehti oli täälläkin postilaatikossa. En ehtinyt vielä lukea läpi mutta ulkoasu on hieno! Hyvään suuntaan ollaan menossa.
Avatar
timo999
1750
1750
Viestit: 1805
Liittynyt: 03.09.2004 08:59
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Roikkalehti 1/2017

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Tulihan 1/2017 lehti Hyvinkäällekin!

Kovin on komia on! :clap:

Uskaltaisin väittää, että ulkoasultaan UralRoikan historian paras lehti!
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Avatar
NeuVöru
300
300
Viestit: 327
Liittynyt: 24.10.2010 20:12
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Roikkalehti 1/2017

Viesti Kirjoittaja NeuVöru »

Edellisiin lehtiin nähden on ulkoasu nyt tyylikäs ja taittaminen on hyvä. Nyt lehti vastaa hienosti harrastustemme tasoa. Olen Raikun kanssa samaa mieltä, että kuvatekstit olisi hyvä selkeyttävä tekijä. Jäi nimittäin vaivaamaan oliko ne palaset kultaa ja oliko itse vaskattuja. Jos oli entinen vaskaaja on kateellinen, itse sain vuosien aikana vain pieniä henggettömiä ja joitain hippuja mutta ei niistä koruja saatu.
Avatar
Raikku
800
800
Viestit: 837
Liittynyt: 20.10.2004 19:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Roikkalehti 1/2017

Viesti Kirjoittaja Raikku »

Kysyppä Mopo-mäniltä, niin tuo on taito-laji, se kateellisuushan vien kalatkin vedestä, saati sitten kultaa, joka ei yleensä
tartu vaskooliin, jo on kade. Eihän kenenkään ole todettu rikastuvan sillä, että kadehtii niitä, joilla jo jotain on.
___________________________________________
URALISMI, kivaa sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia.

Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
Avatar
NeuVöru
300
300
Viestit: 327
Liittynyt: 24.10.2010 20:12
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Roikkalehti 1/2017

Viesti Kirjoittaja NeuVöru »

Kuules Raikku.
En ole kade, mutta tiedän sen, että jos löytyy tollasia isomuksia niin vaskooliin jää myös paljon pieniä hippuja ja hengettömiä. Joten uskon, että kuva on lavastettu. Toinen asia, jos tollasia löytyy niin en usko että ukot lähtevät suraavana päivänä jäämerta katsomaan. Tuollaisella saaliilla päivässä tulee viikossa vuoden remontit ja ajelut kuitattua. Jos saalis on totta, niin sitten olen kade.
Avatar
uralroikka-toimitus
Viestit: 8
Liittynyt: 02.10.2013 11:09

Re: Roikkalehti 1/2017

Viesti Kirjoittaja uralroikka-toimitus »

Kiitokset palautteista :)

Jos kuvatekstien puuttuminen on ainoa asia joka harmittaa, niin vähällä pääsin :-P
Kuvatekstit löytyy kuvista jos jutun kirjoittaja ne toimittaa. Itse on vähän hankala niitä tekstin perusteella säveltää, siinä ei käy kuin huonosti...

Hyviä ajokelejä odotellessa :roll:
-Jenny
Avatar
jopesa
2000
2000
Viestit: 2484
Liittynyt: 13.09.2013 16:36
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Re: Roikkalehti 1/2017

Viesti Kirjoittaja jopesa »

Itäpyörä rallissa unohdin uusimman roikkalehden pöydälle niin virolaiset ei liikkunut koko rallissa enää siitä mihinkään naama oli kiinni kokoajan lehdessä :mrgreen:
Vastaa Viestiin