M: Datsun King Cab -85

Muut käyttäjien tuotteet, ostetaan, vaihdetaan, myydään. lahjoitetaan jne jne.
Alueen säännöt
Tällä kaikenlaista muuta kaupantekoa.

Huomaa ilmoitusta jättäessäsi merkitä otsikkoon selvästi, mitä olet tekemässä: myymässä/ostamassa/lahjoittamassa jne jne

Yhteystiedot ja paikkakunta, kuten myös kuvat helpottavat kaupantekoa. viestiin voi liittää kuvia.

Muuta viestin otsikko, kun olet em tavoitteessa onnistunut.

Viestien uppaus vain, kun on uutta kerrottavaa

Automaattinen matuskasiivouspartio poistaa viestit, joita ei ole luettu/kommentoitu viimeisen 9kk aikana.
Läppä
10
10

M: Datsun King Cab -85

Viesti Kirjoittaja Läppä »

Sähkö-Finnen vanha 2,5-litrainen neliveto-diesel, puulavalla ja hirvimiehille käypäsillä lisävarusteilla (ramppi, käsivinssi ja pitkä työkalulaatikko).

Ei ole aktiivisesti myynnissä, ollut mulla tässä ajossa reilun kolme vuotta mutta mietin usein koko auton tarpeellisuutta kun dieselvero on mikä on.

Ei ole turboa mikä menisi rikki, ei ohjaustehostinta eikä muitakaan nykyajan kotkotuksia, vaan kunnon perusmaasturi. Kilsoja vasta neljännesmiljoona, reikiä on paikattu pohjasta yksi, oikea ovi erivärinen. Kaunis silleen retroseksuaalisella tavalla. Jos ois mökki niin pitäisin traktorina.

Tuli vaan mieleen että joku Uralimies voisi tätä rakastaa yhtä paljon kuin itse olen rakastanut. Toveri on hyvä ja pistää viestiä jos tarvii pickuppia ja tekisi mieli löytää moiselle hinta.
Tallissa lättäpää-Dnepro, Cezeta, rautapää-Harrikka ja uuden liiton Bonneville.
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viesti:

Re: M: Datsun King Cab -85

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Terve
Laita ainakin paikkakunta tai maa missä tämä komistus oottaa löytäjää..ja hinta on ollut tapana (ja ehtonakin) laittaa niin on reilumpaa hommaa.
Läppä
10
10

Re: M: Datsun King Cab -85

Viesti Kirjoittaja Läppä »

Aijai, sehän kuulostaisi jo vakavalta sitoutumiselta…

Jyväskylässähän tuo kampe on, ja kaveri sitä jo haikaili tontillensa. Katotaan miten siinä käy.

Joku puolentoista tonnin kampe tuon pitäisi olla. Riippuu tietysti mitä romua siihen tuupataan vaihdossa.
Tallissa lättäpää-Dnepro, Cezeta, rautapää-Harrikka ja uuden liiton Bonneville.
Vastaa Viestiin