Terveiset Leolta / Greetings from Leo

Welcome our international friends!
Arska
200
200
Viestit: 291
Liittynyt: 23.06.2009 20:34

Terveiset Leolta / Greetings from Leo

Viesti Kirjoittaja Arska »

Aluksi "raffi" käännös loppuun kopioidusta viestistä, jonka lähetti Kurikan Roikkaralliin osallistunut Leo Hollannista:

Tervehdys,

Haluan vielä kiittää kaikkia kerholaisia siitä vieraanvaraisuudesta, jolla minut vastaanotettiin osallistuessani kokoontumiseen Suomessa. Tunsin oloni hyvin kotoisaksi.
Voisitteko lähettää minulle kuvia kokoontumisesta ja erityisesti tuosta boxer-pulling -kisasta.
Haluaisin näyttää kuvia ranskalaisille Ural-kerholaisille. He ovat kovasti kiinnostuneita, eivätkä ole ennen kuulleetkaan moisesta kisasta.

Lämpimin terveisin, Leo Walraven Hollannista

* * *
Minä jo sain Uskilalta linkin YouTube-pätkään ja toisen linkin kuvakansioon.
Nuo linkit, sekä kutsun ensi vuoden Roikkaralliin, kera tervetulotoivotusten, minä jo Leolle lähetin.
(Silmäilin myös noita kuvia, ja kyllä se vaan osaa kesällä maisema olla toisen näköistä kuin nyt)

Toki, jos jollakin on vielä hyviä otoksia jemmassa, voi niitä lähettää, joko suoraan Leolle tai minulle välitettäväksi.

T: Arska

* * *

From: "E. van Rijswijk" <boweavil@home.nl>
To: international@uralroikka.fi

Hello, I wish to thank all the members of the club again for the very hospitally way that you received me when I came to the meeting in Finland. I felt really at home. Can you send me pictures of the meeting and especially ones from the boxer-pulling. I would like to show them to the French Ural clubmembers. They are very interested and have never heard of boxer-pulling.

Kind regards, Leo Walraven from Holland