Startti
Re: Startti
On vähän isompi homma laittaa starttti. Ekaksi pitää kytkinpaketti-vauhtipyörään laittaa hammaskehä. Ja sitten leikata lohkoa ja vaihdelaatikkoa niin, että startti sopii paikoilleen. Näitä startin hammaskehiä on ainakin Karppi jakumppanit sekä Matti laserleikkauttaneet ja he voivat antaa sinulle oikeat temput startin laittooon. Mutta jos kampe on oikeissa säädöissä yksi tai kaksi niin on käynnissä... Voi olla että viiimeisellä
Re: Startti
Jos siihen tekee sovituksen Nissanin startille (uusi 55..75 eur) niin yksi tapa on käyttää hammastettua kytkimen välilevyä, koneistaa parit reiät laatikkoon, ja rakentaa laatikoon vastaavat kiinnikkeet kun kuvassa olevissa vw /itämopo adaptereissa. homma on tehtävissä, mutta vaatii koneistustyötä, eli maksaa sekin. Sitten voi ostaa valmiin laatikon (Esim. osatuonti Sasun kautta voi onnistuu) nepparin laatikko startilla..helpoin varmaan , eikä ehkä niin kallis, jos vaan startin saa jostain listahintaa halvemmalla...sorvittomalle helpoin ratkasu varmaan.
Re: Startti
Piti askarrella itelle vuosia sitte tästä ja jäi yli. Hinta 175€ plus postikulut jos joku rohkea haluaa näillä osilla kokeilla.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: Startti
Sikahalpa kisusirkkeli sarja...kannattaa tarttua!
Re: Startti
Miten saa siististi poistettua tuon vaihdelaatikosta tuon ilmapuhdistimen paikan, pitääkö poistaa vielä muutakin vaihdelaatikon rungosta.
Re: Startti
Monet poistaa sen laikalla ,sähkösahalla ja lopuksi hiomalaikalla , mutta voihan siitä ottaa vaan sen mittä startin koko vaatii. Sartille pitää aukottaa kolo laatikon yläreunaan, mutta jos on talossa sähköt niin kyllä nuo aukotukset saa käsikoneilla tehtyä, ja jälki on juuri niin somaa kun malttaa keskittyä tekemiseen. Ko. tapauksessa kysyisin Haltun Pentiltä jos ehtisi/kiinnostaisi jelppaa...
Re: Startti
Löytyykö vielä keneltäkään kyseistä pakettia.