MOI!
Onko totta vai propakandaa että bensan pinnan korkeus on lähteistä riippuen 19.5-21mm kammion pohjasta mitattuna (PZ 28). Onko näissä mitoissa millainen toleranssi?.
Sitten kohoista ;jossain luin että kohon paino olisi 8.5g.Muovi kohot ovat neuloineen noin 8g mutta sulavat bensassa.Messinki kohot ovat noin 10g ja toiminta on raskas soutuisempi.
Polttoaineen pinnan korkeudella näyttää olevan aika suuri merkitys kaasarin toimintaan.
bensan pinnan korkeus kohokammiossa
- Jussi Alec
- 100
- Viestit: 107
- Liittynyt: 18.05.2006 21:27
Re: bensan pinnan korkeus kohokammiossa
Terve Elsoder!
Etsi tuolla Pz28 kaasarilla,"Moottoriosastolta" niin tulee asia lähemmin tutuksi. Uskilalla hyviä kokemuksia mainitusta kaasarista.
Onnea matkaan, jos et vaihda parempiin.
Terkuin Jussi Alec
Etsi tuolla Pz28 kaasarilla,"Moottoriosastolta" niin tulee asia lähemmin tutuksi. Uskilalla hyviä kokemuksia mainitusta kaasarista.
Onnea matkaan, jos et vaihda parempiin.
Terkuin Jussi Alec
Re: bensan pinnan korkeus kohokammiossa
Ei ole muovikohot sulaneet minulla.
Re: bensan pinnan korkeus kohokammiossa
Terve
PZ 28D Deni noissa on plastiikkia Ja vakio asetuksilla ilman pinnankorkeuden säätöä.... >>>>>> NOS PZ28D CARBURETOR REPAIR KIT:
PZ 28D Deni noissa on plastiikkia Ja vakio asetuksilla ilman pinnankorkeuden säätöä.... >>>>>> NOS PZ28D CARBURETOR REPAIR KIT:
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: bensan pinnan korkeus kohokammiossa
Kyllä minulla on K-pyörässä kiinan kaasareissa IC:n messinkiset kohot ja hyvin ovat toimineet jo vuodesta 2008 alkaen, kaikki bensa, jota olen
tankkiin laittanut on kulkeutunut niiden kautta moottoriin ja matka on jatkunut. Yhden kerran, kun olimme Ruotsissa Lindköpingissä katsomassa
classic moottoripyörä kisoja, niin kone alkoi paukutella, mutta siihenkin löytyi vika, kun katkojan kärkien huopa oli hieman liian öljyinen ja
siitä oli roiskinut öljyä kärkien väliin. Erkkilän Lassen kanssa oltiin matkalla ja "siivottiin" kärjen jonka jälkeen kone taas pelitti loistavasti.
Hyvää kesää kaikille ja paljon kilometrejä.
tankkiin laittanut on kulkeutunut niiden kautta moottoriin ja matka on jatkunut. Yhden kerran, kun olimme Ruotsissa Lindköpingissä katsomassa
classic moottoripyörä kisoja, niin kone alkoi paukutella, mutta siihenkin löytyi vika, kun katkojan kärkien huopa oli hieman liian öljyinen ja
siitä oli roiskinut öljyä kärkien väliin. Erkkilän Lassen kanssa oltiin matkalla ja "siivottiin" kärjen jonka jälkeen kone taas pelitti loistavasti.
Hyvää kesää kaikille ja paljon kilometrejä.
___________________________________________
URALISMI, kivaa sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia.
Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
URALISMI, kivaa sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia.
Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka