Loota on kasaamisvaiheessa ja iso apu on täällä olleista ohjeista ollut. Tiivistesarjassa on vielä kaksi kumitiivistettä, joiden sijoituskohta ei ole minulle valjennut.
Liittyykö nuo rinkulat kytkimen käyttötankoon? Kartiomaisessa on läpireikä ja pienempi on umpinainen toisesta päästään (voi tietysti olla joku valupurse, joka pitää avata).
Tuossa tangossa on myös ennestään keskellä jokin liukuva kovamuovinen rengas. Liekö se joku omavalmiste?
Dnepr MT10 pakkilaatikon tiivisteet
-
- 50
- Viestit: 55
- Liittynyt: 30.08.2020 16:22
Dnepr MT10 pakkilaatikon tiivisteet
- Liitteet
-
- 20201021_175859.jpg (82.12 KiB) Katsottu 2032 kertaa
-
- 20201021_180028.jpg (77.16 KiB) Katsottu 2032 kertaa
Re: Dnepr MT10 pakkilaatikon tiivisteet
Terve
Tuo kartiomainen ei kuulu laatikkoon vaan on moottorin sentrifuuki öljynsuodattimen asennukseen kuuluva tiiviste. tuo lieriö on tuon painintangon tiiviste /keskitys kumi, joka tulee tuohon tangon ohuempaan välikköön. Tuo muovinen rengas on jonkun oma idea...siihen ei kuulu sellaista.
Tuo kartiomainen ei kuulu laatikkoon vaan on moottorin sentrifuuki öljynsuodattimen asennukseen kuuluva tiiviste. tuo lieriö on tuon painintangon tiiviste /keskitys kumi, joka tulee tuohon tangon ohuempaan välikköön. Tuo muovinen rengas on jonkun oma idea...siihen ei kuulu sellaista.
-
- 50
- Viestit: 55
- Liittynyt: 30.08.2020 16:22
Re: Dnepr MT10 pakkilaatikon tiivisteet
Kiitoksia tiedosta. Räjäytyskuvistakaan ei oikein varmuutta saanut.
Tiukka vaan on tuo pienempi kumi, mutta sinne se varmasti venyy. Kansiin tulevan öljyputken lohkon puolella oleviin reikiin tulevissa kumeissa oli myös valun jäljiltä pois rapsautettava purse.
Tosiaan sillä muovirenkaalla on varmaankin hoidettu tuon painintangon keskitys, kun ei oikeaa osaa ole ollut. Tiivistystähän sillä ei juurikaan tuonne saa.
Tiukka vaan on tuo pienempi kumi, mutta sinne se varmasti venyy. Kansiin tulevan öljyputken lohkon puolella oleviin reikiin tulevissa kumeissa oli myös valun jäljiltä pois rapsautettava purse.
Tosiaan sillä muovirenkaalla on varmaankin hoidettu tuon painintangon keskitys, kun ei oikeaa osaa ole ollut. Tiivistystähän sillä ei juurikaan tuonne saa.
Re: Dnepr MT10 pakkilaatikon tiivisteet
Se painintapin kumi on hieman kireä asentaa. On käytetty kartiokasta voideltua asetinta (esim.kuulakärkikynän tupesta muokattua) tai sitten raa´asti avaavilla lukkosokka pihdeillä aukastu ja hieman pakotusta jne. mitä mieli milloinkin keksii...Tuollaisella tuotannollisesti tehokkaalla ja tiukkojen 5 vuotis tavoite suunnitelmien velvoittamilla tehtailla ja työläisillä ei ole aikaa puhkoa valujäämiä , vaan ne menee asentajatyöläisten piikkiinKonepyöräilijä kirjoitti: ↑21.10.2020 21:54 Kiitoksia tiedosta. Räjäytyskuvistakaan ei oikein varmuutta saanut.
Tiukka vaan on tuo pienempi kumi, mutta sinne se varmasti venyy. Kansiin tulevan öljyputken lohkon puolella oleviin reikiin tulevissa kumeissa oli myös valun jäljiltä pois rapsautettava purse.
Re: Dnepr MT10 pakkilaatikon tiivisteet
Kantopinta on tossa keskellä. Lootassa se purse vaan tiivistää lisää ja hakee paikkansa hetken pyörittyään
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.