2000-luvun 750cc Ural moottoreissa on ollu 2 eri laturia tehtaalta lähtiessä ja useaa eri stefaa.
Ensin oli Kranu laturin stefa, jonka jälkeen ND ajalla 3 eri vaihtoehtoa.
Kuvissa stefat vanhimmasta uusimpaan. 1999 -> 2005 -> 2009 -> 2019 joista kaks ekaa on RUS tehoa ja viimeset kaks länsivalmisteita.
750 ajan laturien stefat
750 ajan laturien stefat
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: 750 ajan laturien stefat
Terve
Jep noita adaptereita on ollut useampaa sorttia...
Ps kaikilla sama ominaisuus eli pieni ujellus kuuluu asiaan
Jep noita adaptereita on ollut useampaa sorttia...
Ps kaikilla sama ominaisuus eli pieni ujellus kuuluu asiaan
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: 750 ajan laturien stefat
Terve
Uudempi versio...
Uudempi versio...
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: 750 ajan laturien stefat
Siinä uudemmassa pitäis vaihtaa pienempi stefa ainakin jotta tuo kranun ratas tiivistyisi..mutta oliko siinä akselissa kokoero?,täytyy purkaa vielä irti se laturi, ajelin tänään n, 40 km ja on se vollotus sitä luokkaa että ei sitä kuuntele mattikaan...
Re: 750 ajan laturien stefat
Akselin halkaisia ollu sama, mutta jos sovite akselille on löysä , nii ei kantsi asentaa. Tosin akselissa noissa kiina kranuissa on ollu se alamitta....ruski originaaleissa ei niinkään.
Se että onko ruski ratas samassa keskiössä stefalle ja akselille on taas toinen juttu.
T.hh.
Se että onko ruski ratas samassa keskiössä stefalle ja akselille on taas toinen juttu.
T.hh.
Re: 750 ajan laturien stefat
Miton (tai koitan syynäillä) stefoja varastolla huomenna.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.