Oikaisu pyyntö

Vastaa Viestiin
Avatar
mikki77
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 27.01.2011 13:30
Paikkakunta: SASTAMALA

Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja mikki77 »

Hyvät Roikkalaiset,
sain kerhonne puheenjohtajalta tällaisen viestin. Olin kokolailla yllättynyt.
Mielestäni en ole väheksynyt mitään tai ketään ryhmää tai kerhoa, jos näin kuitenkin koette tapahtuneen, olen enemmän kuin pahoillani.

Myyn varaosia kaikille kerhoille, klubeille ja harrastajille ympäri maailmaa.

Terveisin Mika/Uralvox

Tervehdys Mika.
Oletin aokanani, kun kävin tiskilläsi ensi kerran Jyväskylässä, että Sinä olet Kauppamies.
Nyt näkemykseni Sinun suhteen on Busines miehestä murentunut. Perusteluni, näin Ural Roikka ry:n puheenjohtajana, yksityishenkilönä, on, että Sinä et kaipaa ostajakuntaa, kuin rajatusti, noiden tarraleikkiesi takia. Kysynkin, Sinulta, että haluatko tehdä yhteistyötä jäseniemne kanssa, vai haluatko, että jengi leikkii koviksia ja pieniäänisiä harrastajia, joiden tarpeet on samat varaosien suhteen.
Tavaraa saa nykyisin hyvin hinnoin netistä Baltiasta, sekä Venäjältä kotiovelle toimitettuna edullisesti. Jos olet asettunut enemmistöä vastaan, pikkupoikamaisella asenteella, se on Sinun valinta. Neuvon kuitenkin, että älä leiki noilla tarrakampanjoilla, jos haluat tehdä enemmän kauppaa, joka mielestäni on Sinun etu, vaan lähesty myös oikeasti ja oikealla asenteella suurempaa asiakaskuntaa, vaikka ilmoittamalla myymäläsi tuotteista Ural Roikka ry: n nettifoorumissa. Ystävällisin ja isällisin Terveisin, Sinulle henk.koht. Raine Kokko, alias Raikku
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3074
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Terve,

Mistäköhän tässä nyt oikein on kyse? Itse asia ei aukea ainakaan minulle? Mitä tarroja ja missä? Ainoastaan kiinnostus asiaan kasvaa.

Toiseksi olen suuresti hämmästynyt tuosta: "näin Ural Roikka ry:n puheenjohtajana, yksityishenkilönä".
Puheenjohtaja ja yksityishenkilö ei kuulu tällaisessa viestinnässä samaan lauseeseen.
Puheenjohtaja toimii hallituksen viestin tuojana, ja hallitus seisoo viestin takana. Siis "ry'n hallituksen puolesta, pj" eikä edes pelkkä pj.
Tämä siitä huolimatta oliko itse asia kuinka oikeutettu.
Myöskään yrittäjän neuvominen ei kuulu yhdistykselle, eikä varsinkaan sen pelkälle puheenjohtajalle ilman hallituksen tukea. Jos täällä yhdistyksen sivuilla olisi jotain epäsopivaa mainostusta tai tuotteistusta, niin se asia hoituisi jo moderaattoreidenkin toimesta.
En myöskään löytänyt Mikin sivuilta heti mitään sellaista, joka asettaisi Uralroikan huonoon valoon, ja kuuluisi näin yhdistykselle.

Sekä Raikun että Mikin lisäselvityksiä kovasti odotellen!
Ja tämä asia kuuluu nyt puida avoimesti loppuun, enää sitä ei voi haudata maton alle.
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
viilari
500
500
Viestit: 542
Liittynyt: 28.05.2013 11:12

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja viilari »

Terve! Olen samaa mieltä Cedricfanin kanssa
Avatar
Raikku
800
800
Viestit: 837
Liittynyt: 20.10.2004 19:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja Raikku »

Vastaus oikaisupyyntöön, omalta osaltani, Ural Vox face ryhmän julkaisuun:
Olen saanut henkilökohtaisen kaveripyynnön muutamia päiviä sitten Mika Marttilalta, liittyä Ural Vox face ryhmään. En ole vastannut ko. pyyntöön,
mutta seuraillut olen sivuja ja tullut siihen tulokseen, että siellä ei tarjota mitään asiaa Ural Roikka ry:n toimista ns. yhteistoiminnan suhteen.
Viestejä, jotka jokainen voi katsella, on kyllä kuvasivuilla vodkapullon ja Iron Finlandin tarrasta, sekä viimeinen hehkuttelu, kun Mika Marttila
liimaili omaan pyöräänsä ko. tarran ja kyseli vielä perään hyväksyntää Teemu Vartiaiselta, onko näin hyvä.
Tämän nähtyäni lähetin em. kirjeen Marttilalle, jossa kyseenalaistin Ural Voxin roolin Ural Roikan yhteistyökumppanina ja sen jälkeen myös puhelin
keskustelussa Mikan Marilan kanssa, Mika Marttilaan soitettua minulle.
Se, että mainitsin olevani Ural Roika puheenjohtaja ja otan kantaa yksityishenkilönä, ei kuitenkaan poista minulta mielipiteen ilmaisu vapautta ja
seison edelleenkin, koska tunnen, että Ural Roikka on näissä kirjoitteluissa kokonaan unohdettu ja meidän pitäisi olla, tai minun siellä sivuilla
Kaverina tukemassa ja kannustamassa toisen järjestön toimintaa.
Kannan vastuuni asiassa ja puhelinkeskustelun mukaisesti Mika Marttila on luvannut huomioida myös Ural Roikka ry:n Foorumia, sekä face sivustoa,
että Lehteämme Ural voxin markkinointivälineinä.
Enempää en tästä asiasta lausu, enkä puolustele itseäni, aika tekee yleensä tehtävänsä näissäkin kuohuissa.
Tuomarit asioissa on Ural Roikka ry:n jäsenistö ja Heitä on paljon ja jokaisella yksi ääni.
___________________________________________
URALISMI, kivaa sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia.

Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3074
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Tuon luettuani olen vieläkin enemmän ihmeissäni.
Onko Uralroikalla vastaavia oletuksia (liki vaatimuksia) myös vaikkapa Ural-Zentralen ja Easthighwayn suuntaan, koska myös ko. yritykset mainitaan palveluhakemistossa?
Minullakin on julkisilla nettisivuillani pyörässäni MC Hehkun tarra sekä kuvia viinilasillisista, olenko minäkin nyt persona non grata?
PS: on siellä muistaakseni Roikkarallin kuvissa se votkapullokin :o
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
viilari
500
500
Viestit: 542
Liittynyt: 28.05.2013 11:12

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja viilari »

Omasta puolestani voin sanoa, että olen saanut UralVoxista aina hyvää ja kaikin puolin jämptiä palvelua, niin Eikan kuin Mikan aikana, ja vertailun kestävin hinnoin. Se lienee kuitenkin pääasia osia tarvitsevan kannalta?
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3074
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Ja tällä kertaa minä komppaan Viilaria, kaupat toiminut aina mallikkaasti.
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Kimmo Arvila
200
200
Viestit: 224
Liittynyt: 10.12.2017 17:51

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja Kimmo Arvila »

Onko Ural Roikka ry:llä osake omistusta Uralwox oy:ssä?
Jos on niin voiko tämänlaisen moitteen hoitaa johtokunta sekä tulosvastuullinen?
Jos Roikalla ei ole euroja sijoitettuna niin käsittääkseni yrittäjä voi halutessaan valita kenelle mainostaa ja mitä.
Eikä siihen pitäisi vaikuttaa muut kuin yrittäjä / yrittäjät.

Kimmo Arvila
Koskaan ei ole aikaa tehdä asioita kerralla kuntoon,
Mutta aina on aikaa tehdä asiat uudestaan :think:
Avatar
mikki77
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 27.01.2011 13:30
Paikkakunta: SASTAMALA

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja mikki77 »

Moro,
omalta osaltani koen ettei minulla ole selitettävää/selvitettävää asian suhteen.
Se viesti jota tässä nyt puidaan tuli itsellenikin
täytenä yllätyksenä.
Syy miksi halusin nostaa asian esille on se, koska viestin sisällöstä pelästyneenä luulin loukanneeni Ural Roikka ry:n jäseniä.
Minulla on suuri määrä Roikkalaisia asiakkaana ja heidän kanssaan asiointi on sujunut aina hyvin. Toivon näin myös jatkossa.

Uralvox Oy:n tarkoitus on myydä harrastajille varaosia, tarvikkeita, huoltaa ja korjata moottoripyöriä. -tänään muuten tuli yhden roikkalaisen Urali remonttiin-

Uralvoxin tarkoituksena ei ole suosia/markkinoida moottoripyöräkerhoja/yhdistyksiä. Ainoastaan itseään.

Uralvox ryhmä on avoin jossa jokaisella yksityishenkilöllä/kerholla on mahdollisuus julkaista aiheeseen liittyviä julkaisuja, markkinoida tapahtumia jne.

Uralvox ryhmä on ollut toiminnassa viikon, joten julkaisuja on vähän. En koe että minun tehtäväni yrittäjänä olisi aktiivisesti mainostaa eri kerhoja. Otan satunnaisia kuvia ja jos kuva on hyvä julkaisen sen.
Sen sijaan toivon että eri ryhmittymät toisivat itse itseään esille ja näin saisivat näkyvyyttä haluamilleen asioille.
Toivon että yksityishenkilöt julkaisisivat kuvia pyöristään/projekteistaan ja vaikka matkakertomuksia Uralvoxin ryhmässä.

Lisäksi toivoisin että me kaikki itäpyöräilijät voisimme yhdessä harrastaa meille rakasta lajia yhteisymmärryksessä kerhosta riippumatta. Unohtaa vanhat kaunat ja keskittyä olennaiseen, Itäpyöräilyyn.

Yhdessä meissä on enemmän voimaa. Joten yritetään puhaltaa yhteen hiileen. Ja näin toivottavasti saisimme uusia harrastajia. Mikä on yksi kerhojen tärkeimpiä tehtäviä: Ylläpitää harrastusta ja saada uusia harrastajia mukaan. Yhteistyöllä se sujuu varmasti paremmin ja kaikilla olisi parempi mieli.

Ystävällisin terveisin,
Mika Marttila/Uralvox.

Oikein hyvää kesää ja mukavia ajoreissuja.
Avatar
timo999
1750
1750
Viestit: 1806
Liittynyt: 03.09.2004 08:59
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja timo999 »

mikki77 kirjoitti: 31.05.2018 15:05 Lisäksi toivoisin että me kaikki itäpyöräilijät voisimme yhdessä harrastaa meille rakasta lajia yhteisymmärryksessä kerhosta riippumatta. Unohtaa vanhat kaunat ja keskittyä olennaiseen, Itäpyöräilyyn.
:clap:
Juuri näin!
Ei muuta kuin myötätuulta kaikkien jalkasuojiin, oli ne sitten peltiä tai muovia! ;-)
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8044
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Päijät-Häme oblast
Viesti:

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Uralvox on reilu ja rehti kauppa...




Ps somessa voi tulla näppylöitä

;-)
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
onre
Viestit: 5
Liittynyt: 11.07.2008 23:42

Re: Oikaisu pyyntö

Viesti Kirjoittaja onre »

Tähänastinen elämänkokemus on osoittanut, että varmin tapa pilata ihan mikä tahansa asia on perustaa sen ympärille yhdistys. :mrgreen:
Vastaa Viestiin