6V lohkoihin löytyy sovitepaloja joilla normi 12V laturin (G-424) käyttö mahdollistuu. Temppu vaatii lohkon leikontaa peruuttamattomasti. Niinpä epäröin toimenpidettä kauan, kunnes tänään tähdet sattui kohtalokkaaseen asentoon.

Lohko kiinni moottoripukkiin. Puhdistus ja suojaus. Töihin käy. Ensin puukkosahalla, sitte rälläkällä ja lopuksi isolla rälläkällä (millä homma sujuikin ajatusta nopsemmin, kirjaimellisesti).

Sovite tulpanjohtojen läpivienneistä kii M10 pulteilla. Epäkeskoisuus näkyy tästä.

Takapäästä lisäkiinnitys tulee jakopään kopan M5 kierteisiin (pitää porata auki). 12V laturi kiinniketapeihin ja käyttöä, mutta, mutta...

EI VOI OLLA TOTTA! Seurauksena James Potkukelkat (APUVA! Happi loppuu, pierettää). Rälläkkä OLI ajatusta nopempi.
No palaan asiaan uudelleen kun seuraavan lohkon "operoin". Nyt ei voi enää antaa periksi kun yksi potilas on jo kuollu.








