Kevättä ilmassa... >>>>>>> info:
Rompetori 11.3.2018 Tuulonen
Re: Rompetori 11.3.2018 Tuulonen
Oli yksi boxer paikalla...
Joo..vähänlaisesti oli mopoja parkissa, vaikka oli ihan kelpo ilma....ja samoin melkein olemattomasti itäpyöräosaa kaupan? onko se niin että itämopokamaa ei kannata myydä ,vai mikä se on....Ostin muutaman kovametalli poranterän ja vääräkätisen poranterän + jonkun jyrsintapin..parikymppii meni ostoihin ja saman verran pullaan+sisäänpääsyyn yht.
MATTI kirjoitti: 11.03.2018 12:35 .Ostin muutaman kovametalli poranterän ja vääräkätisen poranterän + jonkun jyrsintapin..parikymppii meni ostoihin ja saman verran pullaan+sisäänpääsyyn yht.
Onko toi vasenkätinen pora noihin vanhoihin Ruottalaisiin ja engesmanni pyöriin ?
Sitten rupeet poraa ja manaat kuinka huonoja teriä tehdään ja heität romuun , harvoin tarvetta väärän kätisellä jossei katkenneita pultteja koita irrotella.
Ural M-61 , Ural M-63
..Juuri katkenneiden pulttien varalle niitä olen ostellut, ei muuten .. 
Yks mies poras kanssa reikää ja kiros ku vaan viku .
Heitti terän romukoppaan ja myöhemmin oli tarve katkenneeseen pulttiin samalla terällä .
Siinä romukoppaan kipattiin lattialle ennenkuin löyty oli meinaan romua tallin lattialla
Ural M-61 , Ural M-63
Itäpyörien osien myynti on semmone taiteenlaji jota sopii koittaa. Aikasemmin ostettiin kaikkee varuilta varastoon kun ei tienny mitä ja millon seuraavan kerran tarjolla. Nyt perusjutut löytyy puhelinsoiton tai nettiklikkauksen päästä. Ostokäytöksen muutoksen on huomannu jopa mun 7 vuoden aikana.
VMPKn romppeet JKL ja TRE on ne tapahtumat minne tulee lähdettyä kuorman kanssa. Eli Teivossa tavataan 21.4.
VMPKn romppeet JKL ja TRE on ne tapahtumat minne tulee lähdettyä kuorman kanssa. Eli Teivossa tavataan 21.4.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Terve
Teivossa on yleensä ollut , tietty Sasun oikeeta tavaraa, ja joitain käytetyn ja nurkkiinjääneen itämopo tavaran myyjiä..ja siellä tulee myös totutusti käytyä..vaikka se hodarin myyjä yritti myrkyttää mun jo ekalla kerralla...en tiedä minkä vesirotan se sinne sämpylän väliin tunki,mutta makukokemus puistattaa vieläkin.....
Teivossa on yleensä ollut , tietty Sasun oikeeta tavaraa, ja joitain käytetyn ja nurkkiinjääneen itämopo tavaran myyjiä..ja siellä tulee myös totutusti käytyä..vaikka se hodarin myyjä yritti myrkyttää mun jo ekalla kerralla...en tiedä minkä vesirotan se sinne sämpylän väliin tunki,mutta makukokemus puistattaa vieläkin.....
Joskus on uralin ja nieprin osia ja joskus ei. Maalissaalissa on aika vaihtelevia nämä vuodet, mutta ei uskalla olla oikein menemättäkään jos sattuu sillä kerralla olemaan tarjolla itä osaa. Tällä kertaa ostin kans poranteriä ,venäläisen tönärin, ladan venttiilinostimia, jawan kampiakselin ja kaverille pappa tunturiin koneen yms. pientä tarviketta. Ettei turha reissu ollut tämäkään.