Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Uskila
4000
Viestit: 8664 Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Uskila » 29.03.2018 16:33
Terve
Samalla kun kun tuli laitettua ohjauksen kartiorullalaakerit, niin samalla vaivalla sai laitettua valoreleet paikoilleen ei sitten mene kahvojen kautta täydet virrat...
Ps kiva hässäkkä
Valorele 15 lyhyet / pitkät
Valorele 16 ajovalo
Ural schema
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06
Youtube >>>>>
Video
Uskila
4000
Viestit: 8664 Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Uskila » 31.03.2018 17:53
Terve
Stormilta löytyy moinen luksus vilkkurele... >>>>>>
Kellermann R3:
Ps kaikilla herkuilla
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06
Youtube >>>>>
Video
MATTI
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8276 Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja MATTI » 31.03.2018 19:15
Uskila kirjoitti: 31.03.2018 17:53
Terve
Stormilta löytyy moinen luksus vilkkurele... >>>>>>
Kellermann R3:
Ps kaikilla herkuilla
...Ihanan kallista....!!
Kimmo Arvila
200
Viestit: 224 Liittynyt: 10.12.2017 17:51
Viesti
Kirjoittaja Kimmo Arvila » 31.03.2018 19:28
Mut onhan tuohon integroitu hätävilkut ja varashälyytin.
Tosin onko tuo hätävilkku toiminto meillä kovin tarpeen?
Jos rätkä pysähtyy teknisen vian takia tien laitaan niin eikös se ole vain pakollinen huoltotauko kuusen alla eikä silloin ole hätä..... ellei nortit ja ruoka oo vähissä
Koskaan ei ole aikaa tehdä asioita kerralla kuntoon,
Mutta aina on aikaa tehdä asiat uudestaan
Uskila
4000
Viestit: 8664 Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Uskila » 01.04.2018 07:30
Terve
Mul on taas sitä vikaa että jää vilkku päälle... ( kertovat nuo pitkän matkan ajotoverit )
Ps ja tuossahan näkyy olevan myös automaattinen vilkun sammutus...
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06
Youtube >>>>>
Video
Säätäjä
300
Viestit: 396 Liittynyt: 20.09.2007 17:52
Paikkakunta: Pukkila
Viesti
Kirjoittaja Säätäjä » 01.04.2018 09:11
Uskila kirjoitti: 01.04.2018 07:30
Terve
Mul on taas sitä vikaa että jää vilkku päälle... ( kertovat nuo pitkän matkan ajotoverit )
Ps ja tuossahan näkyy olevan myös automaattinen vilkun sammutus...
Se näissä vähän vanhemmissa on hyvää ettei vilkku jää liian pitkäksi aikaa päälle ku käsi väsyy
Tuohon uuteen härveliin täytyy kyllä asentaa e-hyväksytyt valot ja vilkut joten Riken linkki oli hyvä. Stormilla oli myös kevennetty versio missä ei ollut varashälytintä ja hintakin kohtuullinen.
timo999
1750
Viestit: 1863 Liittynyt: 03.09.2004 08:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja timo999 » 01.04.2018 12:52
Uskila kirjoitti: 01.04.2018 07:30
Terve
Mul on taas sitä vikaa että jää vilkku päälle...
Tätä ongelmaa ei minun pyörässä ole koskaan ollut...
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Harrikki
600
Viestit: 627 Liittynyt: 16.02.2011 21:38
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Harrikki » 14.04.2018 23:21
Ei Uralissa mitään ongelmia ole.
Ne ovat ominaisuuksia jotka kuuluu tähän seikkailu pyörään.
- Jos ei se lähe ensimmäisellä, niin se lähtee viimesellä. -
Uskila
4000
Viestit: 8664 Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Uskila » 22.01.2019 10:50
Terve
Joku kaipaili Jyväskylän romppeissa Uralin perus sähkökaaviota...
ИМЗ-8.1230 Урал схема Ural 1990.jpg (149.79 KiB) Katsottu 3993 kertaa
Lataa PDF:
Ps tuossa alemmassa on myös ykkös sarjan kärjetön kuvattuna
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06
Youtube >>>>>
Video
Uskila
4000
Viestit: 8664 Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Uskila » 26.01.2019 13:45
Terve
Tuossa vielä linkki yleisesti käytettyihin liittimen numerointiin ja johtojen väriin.... >>>>>>>>
Liitinmerkintä:
Niin ja yksi vaihtoehto on että käyttää mustaa johtoa ja erillisiä kaapelimerkkejä.
Ps ja savun hälvettyä tarkastamme kytkennän
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06
Youtube >>>>>
Video