Valorele kytkentä

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8664
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Samalla kun kun tuli laitettua ohjauksen kartiorullalaakerit, niin samalla vaivalla sai laitettua valoreleet paikoilleen ei sitten mene kahvojen kautta täydet virrat...

Kuva

Ps kiva hässäkkä

Valorele 15 lyhyet / pitkät
Valorele 16 ajovalo
Ural schema
Ural schema
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8664
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Stormilta löytyy moinen luksus vilkkurele... >>>>>> Kellermann R3:

Kuva

Ps kaikilla herkuilla

:think:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8276
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Uskila kirjoitti: 31.03.2018 17:53 :mrgreen: Terve

Stormilta löytyy moinen luksus vilkkurele... >>>>>> Kellermann R3:

Kuva

Ps kaikilla herkuilla

:think:
...Ihanan kallista....!!
Kimmo Arvila
200
200
Viestit: 224
Liittynyt: 10.12.2017 17:51

Re: Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja Kimmo Arvila »

Mut onhan tuohon integroitu hätävilkut ja varashälyytin.
Tosin onko tuo hätävilkku toiminto meillä kovin tarpeen?
Jos rätkä pysähtyy teknisen vian takia tien laitaan niin eikös se ole vain pakollinen huoltotauko kuusen alla eikä silloin ole hätä..... ellei nortit ja ruoka oo vähissä 😂
Koskaan ei ole aikaa tehdä asioita kerralla kuntoon,
Mutta aina on aikaa tehdä asiat uudestaan :think:
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8664
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Mul on taas sitä vikaa että jää vilkku päälle... ( kertovat nuo pitkän matkan ajotoverit )

Ps ja tuossahan näkyy olevan myös automaattinen vilkun sammutus...

:roll:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Säätäjä
300
300
Viestit: 396
Liittynyt: 20.09.2007 17:52
Paikkakunta: Pukkila

Re: Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja Säätäjä »

Uskila kirjoitti: 01.04.2018 07:30 :mrgreen: Terve

Mul on taas sitä vikaa että jää vilkku päälle... ( kertovat nuo pitkän matkan ajotoverit )

Ps ja tuossahan näkyy olevan myös automaattinen vilkun sammutus...

:roll:
Se näissä vähän vanhemmissa on hyvää ettei vilkku jää liian pitkäksi aikaa päälle ku käsi väsyy :mrgreen:
Tuohon uuteen härveliin täytyy kyllä asentaa e-hyväksytyt valot ja vilkut joten Riken linkki oli hyvä. Stormilla oli myös kevennetty versio missä ei ollut varashälytintä ja hintakin kohtuullinen.
Avatar
timo999
1750
1750
Viestit: 1863
Liittynyt: 03.09.2004 08:59
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Uskila kirjoitti: 01.04.2018 07:30 :mrgreen: Terve

Mul on taas sitä vikaa että jää vilkku päälle...
Tätä ongelmaa ei minun pyörässä ole koskaan ollut... ;-)
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Avatar
Harrikki
600
600
Viestit: 627
Liittynyt: 16.02.2011 21:38
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja Harrikki »

Ei Uralissa mitään ongelmia ole.
Ne ovat ominaisuuksia jotka kuuluu tähän seikkailu pyörään.
- Jos ei se lähe ensimmäisellä, niin se lähtee viimesellä. -
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8664
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Joku kaipaili Jyväskylän romppeissa Uralin perus sähkökaaviota...


ИМЗ-8.1230 Урал схема
ИМЗ-8.1230 Урал схема
Ural 1990.jpg (149.79 KiB) Katsottu 3993 kertaa
Lataa PDF:
kytkentäkaavio ural vanha.pdf
ИМЗ-8.1230
(3.66 MiB) Tiedosto ladattu 146 kertaa

Ps tuossa alemmassa on myös ykkös sarjan kärjetön kuvattuna

:think:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8664
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Valorele kytkentä

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Tuossa vielä linkki yleisesti käytettyihin liittimen numerointiin ja johtojen väriin.... >>>>>>>> Liitinmerkintä:

Niin ja yksi vaihtoehto on että käyttää mustaa johtoa ja erillisiä kaapelimerkkejä.

Ps ja savun hälvettyä tarkastamme kytkennän

;-)
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Vastaa Viestiin