Nyt laitan kyllä niin hölmöjä kysymyksiä, että hävettää, mutta ei vaan onnistu muuten...
Eli sain käsiini 60-luvulla Venäjällä taotun moottoripyörän K-750. Ja versio on sellainen, että 6 v sähköt ja + maadoitus. Virtalukko on edessä ajovalon päällä. Avain muistuttaa katkastua jäätelötikkua, johon on liimattu wc pytyn vedin...tai jotain. Virtalukon molemmilla puolilla on pienet lamput, ilmeisesti toinen on vihreä ja toinen keltainen...ehkä. Aurinko on ne tosin polttanut molemmat mustiksi. Mutta avain painetaan virtalukkoon ja sitten pohjaan, ja tämän jälkeen avainta voi vääntää joko oikealle tai vasemmalle. Mitähän pitäis tapahtua,kun avaimesta kääntää? Nyt ainoa mitä tapahtuu on se, että avain liikkuu.
Sitten kytkin kahvan vieressä (siis siellä vasemman käden puolella) on jokin pieni vipu, josta on varmaan joskus lähtenyt jokin vaijeri...Mikähän tuon kahvan tarkoitus on (liittyykö jotenkin ennakkoon) ja miten sen tulisi toimia?




