ENsin tehtii proto guttaperkasta ja sit teetin konepajassa, kun faijan sodanaikuinen sorvi ei jaksanut silloin, muutaman ihan metallista.
Eli siitä syntyi kuvan mukainen mötikkä yhdistettynä originaaliin IMZ adapteriin.

Sit vertailevat kranun kera:

Ja lopulta viritelmä paikoillaan...

Yhden virtapuhan joutu vetään lisää, sen sai kätevästi sytkältä. Pitää nääs olla virtalukon takana. Testilataus näytti hyvältä. Kunnon testiä joutuu odottaan, kun kermaperseenä en viitti mennä ajeleen pakkasella...
Pari sovituslaippaa jäi yli, jos jollain on tarvis... Saa omakusetushintaan. YV:llä voi kysyä jos kiinnostaa.








