Nastarenkaat?
Nastarenkaat?
Moro! Mistä ootte hommannut nastarenkaita? Nepparilla olis kovat menohalut mutta ei päästä edes tontin rajojen ulkopuolelle kun sutii ylämäessä ja mutkissa ei suostu kääntymään vaikka kuinka vetelisi suitsista! 
Re: Nastarenkaat?
Kisarengas Oy:ltä olen ostanut Mitakset. Tehtiin rallinastalla enkä ole katunut, pito on törkeen hyvä ja nastat on pysyneet kiinni, ajettu jo useampi talvi. Netistä löytyy sivut ja kuvat.
Lainataampa vanhaa viestiketjua. Tuota kisarengasta ei näyttänyt enää löytyvän. Olisiko suosituksia kohtuuhintaisista valmiista 19" nastakumeista ? Pari talvea on nyt rullattu menemään itse nastat kumeihin ruuvaten aina liukkaiden alettua mutta nyt tuumailin, että josko sitä ihan panostaisi ja vaihtaisi alle ihan "oikeat" nastarenkaat.
Sen olen huomannut että nastat edessä ja takana on ihan must juttu ainakin näissä omissa ajoissa ja ympyröissä.
Sen olen huomannut että nastat edessä ja takana on ihan must juttu ainakin näissä omissa ajoissa ja ympyröissä.
Sulla robin oli peikkomainen flaksi, Lahdesta löytyy 2 kpl Heidenau 100/90-19 K60 nastarengasta.
[attachment=0]IMG_20240814_095451_HDR.jpg[/attachment
Ps 50 ekee yhteensä, tuutko hakee
- Liitteet
-
- Heidenau K60
- IMG_20240814_095451_HDR.jpg (1.39 MiB) Katsottu 2920 kertaa
Nonni, kaupat tuli. Eiköhän tässä alkusyksystä ole siellä suunnallakin ajoja niin noukin kyytiin