Vilkuttaa

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4316
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Vilkuttaa

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Tänään tuli Ukrainasta koe-erä paikallisten tekemiä vilkuttimia itäpyöriin. Lupaavat että toimii sekä 6V että 12V pyörissä.

vilkku.jpg
vilkku.jpg (235.32 KiB) Katsottu 2333 kertaa

Rele pätkyttää 5V - 18V välillä tasaisesti 90 kertaa minuutissa. Ei ole riippuvainen kierrosluvusta tai lamppujen vastuksesta. Toimii siis myös ledilampuilla ilman virittelyitä.

Tämä käy suoraan perinteisen kaksoismetalli relen tilalle. Abikot vaan puristaa paikoilleen ja maajohto tukevasti kiinni.

Eletroniikka on valettu mömmön sisään. IP65 tason suojaus vettä vastaan - sanoo herra GOST.

GOST.jpg
GOST.jpg (2.41 KiB) Katsottu 2333 kertaa
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.