K-68 kaasareista???
Re: K-68 kaasareista???
morotus
En oo vielä avannut niin en tiedä....eli millä on tuo ryypytys juttu on kiinni...nousi nimittäin pois paikoiltaan...
En oo vielä avannut niin en tiedä....eli millä on tuo ryypytys juttu on kiinni...nousi nimittäin pois paikoiltaan...
Re: K-68 kaasareista???
Terve
Lipsutin (osa 6) taitaa olla puristusliitoksella kiinni rungossa...
Lipsutin (osa 6) taitaa olla puristusliitoksella kiinni rungossa...
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: K-68 kaasareista???
aattelin että onko siellä joku sokan tapanen kun siinä keskiosassa on semmonen pieni reikä...
Re: K-68 kaasareista???
Terve
Taitaa siinä tulppa olla...
Taitaa siinä tulppa olla...
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: K-68 kaasareista???
Juu...pitää tutustua lähemmin tuossa loppuviikosta...pääsis ajeleen...
-
- 50
- Viestit: 54
- Liittynyt: 29.11.2015 19:06
Re: K-68 kaasareista???
Pitääkö aidot Pekarit tilata jostain tietystä paikasta, että sais jokseenkin "hyvä laatuisia"? Kiinalaiset jättänen väliin.
Onko kukaan tilauttanu tältä herralta:
https://www.ebay.co.uk/itm/PEKAR-K68-PA ... 2043112458
Onko kukaan tilauttanu tältä herralta:
https://www.ebay.co.uk/itm/PEKAR-K68-PA ... 2043112458
Re: K-68 kaasareista???
Moro.
Täältä tilasin aikoinaan , helpompi hoitaa takuut
kun löytyy kotomaasta. Tuttu myyjä ..
http://4ejavb6e.finqustore.com/fi/tuote ... 68y-pekars
Täältä tilasin aikoinaan , helpompi hoitaa takuut
kun löytyy kotomaasta. Tuttu myyjä ..
http://4ejavb6e.finqustore.com/fi/tuote ... 68y-pekars
Ural M-61 , Ural M-63
Re: K-68 kaasareista???
Hauska ilmoitus..kun pääkuvassa on K-65 kaasutin eikä K-68 ja muissa kuvissa vain yhdessä on K-68 kaasarin kuva, muut K-65 ..kai tämä heppu kumminkin tietää mitä se on myymässä...vai onko sillä välii,kuhan rahat saa..Automaattimies kirjoitti: ↑01.03.2018 15:31 Pitääkö aidot Pekarit tilata jostain tietystä paikasta, että sais jokseenkin "hyvä laatuisia"? Kiinalaiset jättänen väliin.
Onko kukaan tilauttanu tältä herralta:
https://www.ebay.co.uk/itm/PEKAR-K68-PA ... 2043112458
Re: K-68 kaasareista???
Tohtii tilata Ukrainastaki. Euroissa tuo 84£ rahteineen on 102€. Siihe päälle tulli + alv = apaut 130€
Jos tulee ehjinä perille ja on hyvät niin meni hyvin ja jos tuli huonot se oliki siinä. Näissä paluupostimaksut maksaa palauttaja ja SF posti nylkee kaikki jotka koittaa jotain Ukrainaan lähettää.
Nyt monta vuotta myöny näitä ja alkaa olla aika vaffa näppituntuma miten tää menee. Aidossa Venäjän Pekareissa on samat viat ku Kiinan serkussa. Kinukkeihin on alkanu tulla kumikartioneulat. Venäläiset jatkaa sillä o-renkaalla. Vuoto on kuitenki lähes aina siinä kohon lipareen liikahduksessa eikä tiivisteessä. Hinta laatu suhde on kuitenki näissä paras ja toimivat kaikissa. Nykyhinnolla ei kannata ite alkaa valamaan ja porailemaan...
Omissa pärrissä aitoja ja kinukkeja käytössä, mutta siirryn Keihineihin ajopyörissä. Sen verran monet pekarit tien poskessa nyt korjattu.
Jos tulee ehjinä perille ja on hyvät niin meni hyvin ja jos tuli huonot se oliki siinä. Näissä paluupostimaksut maksaa palauttaja ja SF posti nylkee kaikki jotka koittaa jotain Ukrainaan lähettää.
Nyt monta vuotta myöny näitä ja alkaa olla aika vaffa näppituntuma miten tää menee. Aidossa Venäjän Pekareissa on samat viat ku Kiinan serkussa. Kinukkeihin on alkanu tulla kumikartioneulat. Venäläiset jatkaa sillä o-renkaalla. Vuoto on kuitenki lähes aina siinä kohon lipareen liikahduksessa eikä tiivisteessä. Hinta laatu suhde on kuitenki näissä paras ja toimivat kaikissa. Nykyhinnolla ei kannata ite alkaa valamaan ja porailemaan...
Omissa pärrissä aitoja ja kinukkeja käytössä, mutta siirryn Keihineihin ajopyörissä. Sen verran monet pekarit tien poskessa nyt korjattu.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
-
- 50
- Viestit: 54
- Liittynyt: 29.11.2015 19:06
Re: K-68 kaasareista???
No ei kyllä kannata lähteä tilailemaan ebaysta, jos kerta Suomesta saa 140€
Onko aidot vai kopio Keihinit käytössä?kalkkuna kirjoitti: ↑01.03.2018 18:51 Tohtii tilata Ukrainastaki. Euroissa tuo 84£ rahteineen on 102€. Siihe päälle tulli + alv = apaut 130€
Jos tulee ehjinä perille ja on hyvät niin meni hyvin ja jos tuli huonot se oliki siinä. Näissä paluupostimaksut maksaa palauttaja ja SF posti nylkee kaikki jotka koittaa jotain Ukrainaan lähettää.
Nyt monta vuotta myöny näitä ja alkaa olla aika vaffa näppituntuma miten tää menee. Aidossa Venäjän Pekareissa on samat viat ku Kiinan serkussa. Kinukkeihin on alkanu tulla kumikartioneulat. Venäläiset jatkaa sillä o-renkaalla. Vuoto on kuitenki lähes aina siinä kohon lipareen liikahduksessa eikä tiivisteessä. Hinta laatu suhde on kuitenki näissä paras ja toimivat kaikissa. Nykyhinnolla ei kannata ite alkaa valamaan ja porailemaan...
Omissa pärrissä aitoja ja kinukkeja käytössä, mutta siirryn Keihineihin ajopyörissä. Sen verran monet pekarit tien poskessa nyt korjattu.
Re: K-68 kaasareista???
Japanin Keihinit on kalvolla ja Ural on käyttänyt näitä 2014 vuoteen saakka. Kone saa ilmaa ja bensaa just sillai miten se kykenee ottamaan varaan. Harrikassa on kai samaa kaasaria käytössä. Herkkä tukkeentumaan kun kuivahtavat, koska suuttimet pienet. Maksavat kipeesti, mutta uuden mallin Uralin 750cc tykkää näistä. Laatua on kans saatavana halvemmalla jos ei halua Keihinin riistohintoja maksaa...
Dellortot maksaa 350€ pari ja niillä ajaa huoletta. Tosin pumpputoimintoa kuvan kaasareissa ei ole.
Ne Kiinalaiset Keihinit on niitä normi krossi mopon kaasareita ilman kiihdytystoimitoa. Eivät eroa K68 kaasareista toiminnaltaan. Osta vaikka ennemmin se Kinukki K68. Venäjän Pekarit on jees ja niiden kans ajo kyllä maittaa.
Dellortot maksaa 350€ pari ja niillä ajaa huoletta. Tosin pumpputoimintoa kuvan kaasareissa ei ole.
Ne Kiinalaiset Keihinit on niitä normi krossi mopon kaasareita ilman kiihdytystoimitoa. Eivät eroa K68 kaasareista toiminnaltaan. Osta vaikka ennemmin se Kinukki K68. Venäjän Pekarit on jees ja niiden kans ajo kyllä maittaa.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: K-68 kaasareista???
Terve
Keihineillä pärjää pakkasessakin...
Keihineillä pärjää pakkasessakin...
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: K-68 kaasareista???
Moro.
Kyllä K-68 pärjää pakkasella , kun seisoo tallissa ei ajeta edes postilaatikolle .
Kyllä K-68 pärjää pakkasella , kun seisoo tallissa ei ajeta edes postilaatikolle .
Ural M-61 , Ural M-63
Re: K-68 kaasareista???
MATTI kirjoitti: ↑11.11.2017 21:16 Tänään asettelin ja liimailin lajitoverin koneeseen tulevia K-68 pekareita valmiiksi asentaa..onhan tämä Pekar pyrkinyt oman tuotemerkin K-68:sit aika hyvin merkitsemään ja ei tuo laatu niin huojuvaa ole kun selkeissä kiinan tekeleissä... en muista oliko niissä kiinanpoikain kaasareissa tuo kaasarin poraus tehty noin "avarammaksi" kuin näissä näyttää olevan.
DSCN0282.JPGDSCN0284.JPGDSCN0286.JPG
Hei. Itselle tilasin samanlaiset kaasarit mutta kiinalaiset.
Mitä siitä siis kannattaa liimailla. Olisiko täsmentävää kuvaa niin aloittelijaki ymmärtäis?:)
Re: K-68 kaasareista???
Terve
Tuo kuvassa näkyvä neulaventtiiliä painava messinkinen lirpukka liimataan kohoon vielä varuiksi vaikka geelimäisellä pikaliimalla , kun noilla on tapana itsekseen irrota...Lisäksi huonolaatuiset pohjan kumitiivisteet joutuu kulmistaan liimaa pikaliimatipoilla kiinni , jotta tiiviste ei turpoa niin että estää kohon liikkeen..
Tuo kuvassa näkyvä neulaventtiiliä painava messinkinen lirpukka liimataan kohoon vielä varuiksi vaikka geelimäisellä pikaliimalla , kun noilla on tapana itsekseen irrota...Lisäksi huonolaatuiset pohjan kumitiivisteet joutuu kulmistaan liimaa pikaliimatipoilla kiinni , jotta tiiviste ei turpoa niin että estää kohon liikkeen..
Re: K-68 kaasareista???
Noniin nyt ymmärsin:) kiitoksia taas kerran neuvosta. Mitä tätä kautta saanu:)
Re: K-68 kaasareista???
Vaikuttaako kovastikin noitten kaasareiden säätämisessä se kun on nuo powerfiltterit suodattamassa? Kun tuntuu niin kovin vaikealta saada niitä käymään kauniisti. Kun on yrittäny kaikenlaisia säätövinkkejä mitä foorumilta löytänyt. Vai onko vaan onneton säätäjä
Re: K-68 kaasareista???
Terve
Kyllä erilliset "ääliöfiltterit" tekee näiden kaasuttimien säädön hieman haasteellisemmaksi..yleisesti käynnistyvyys (erityisesti kylmänä) vaatii enempi toimeliaisuutta, kaasun vastaavuus on huonompi, seoksen säätö ajokierroksille vaatiin normaalia rikkaampaa säätöö..jne. pikkuhommaa, mutta saa sen pelaa noillakin.
Kyllä erilliset "ääliöfiltterit" tekee näiden kaasuttimien säädön hieman haasteellisemmaksi..yleisesti käynnistyvyys (erityisesti kylmänä) vaatii enempi toimeliaisuutta, kaasun vastaavuus on huonompi, seoksen säätö ajokierroksille vaatiin normaalia rikkaampaa säätöö..jne. pikkuhommaa, mutta saa sen pelaa noillakin.
Re: K-68 kaasareista???
Talvella ajoin tötteröfilsuilla. Potkasin pilkkijumbolämpö saappaalla tietenki siihen jossaki vaiheessa ja filsu jäi tienposkeen. Kauan ehdin ajella enneku hokasin. Eli voi ajaa myös ilman suodatintaki (mitä tilannetta nää tötteröt melkeen vastaaki).
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: K-68 kaasareista???
Joo pitänee kattella siihen joku toisenmoinen systeemi. On vissiin edellinen omistaja rälläköiny sen pöntön paikan pois. Mutta varmaan sen neprin lieriömallisen loodan siihen sais kiinni.
Re: K-68 kaasareista???
no tuo pötti pitäis sinne saada aina jotenkin kiinni...kuva mun MT9 suodattimesta joka on kiinnitetty siihen omaan wanhaan reiälliseen putsarinkoloon...
Re: K-68 kaasareista???
Hmm... joo ehkä sen sais tonne ylös roikkumaan jos rakentelis jonku telineen jos joltain sattuu löytymään nurkista ylimäärästä niin saa tarjota. Saa olla kurjassa kunnossa ja mahdollisimman halpa niin voisin tehdä kauppoja.
Re: K-68 kaasareista???
Delorton 5mm suuttimet käyvät K68 kaasariin.
Itse olen laittanut 105 pääsuutin.
Neula toiseksi ylimpään.
Toimii hyvin ei syö tulppia tamä asetus 750 moottoriin.
Itse olen laittanut 105 pääsuutin.
Neula toiseksi ylimpään.
Toimii hyvin ei syö tulppia tamä asetus 750 moottoriin.
- Liitteet
-
- k68 delorto.jpg (45.65 KiB) Katsottu 6279 kertaa
- Jos ei se lähe ensimmäisellä, niin se lähtee viimesellä. -
Re: K-68 kaasareista???
Olen antanut itselleni kertoa,.että K68;iin kävisi jonkun länsihapatteen kumikartioinen neulaventtiili.
Onko minulle syötetty muunneltua totuutta,vai voisiko tämä olla jopa vallan faktaa.
Mistähän neulaventtiilistä voisi olla kyse??..ja mistähän niitä saa??.
Onko minulle syötetty muunneltua totuutta,vai voisiko tämä olla jopa vallan faktaa.
Mistähän neulaventtiilistä voisi olla kyse??..ja mistähän niitä saa??.
Viimeksi muokannut karppi, 24.01.2020 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: K-68 kaasareista???
Terve
Jossain HONTASSA saattaisi olla, mistä voisi nysvätä sopivan...
Ps nyt ollaan alueella mistä ei ole kokemusta ja voi olla että saattaa kumiterä lipsua
Jossain HONTASSA saattaisi olla, mistä voisi nysvätä sopivan...
Ps nyt ollaan alueella mistä ei ole kokemusta ja voi olla että saattaa kumiterä lipsua
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: K-68 kaasareista???
Uusissa K68 kaasareissa on kumineulat.
Ostaa uudet kiinan kopiot ja ottaa niistä neulat ja pesät, heitää loput jonnekkin.
NO
Honda CXC neuloista saa tehtyä pesää pitää suurentaa ja vähän säätää.
Jos joku tietää niin kertokoon.
Ostaa uudet kiinan kopiot ja ottaa niistä neulat ja pesät, heitää loput jonnekkin.
NO
Honda CXC neuloista saa tehtyä pesää pitää suurentaa ja vähän säätää.
Jos joku tietää niin kertokoon.
- Liitteet
-
- K86
- kumineula.jpg (56.73 KiB) Katsottu 5613 kertaa
-
- kumineulat.jpg (42.91 KiB) Katsottu 5613 kertaa
- Jos ei se lähe ensimmäisellä, niin se lähtee viimesellä. -
Re: K-68 kaasareista???
taitaa olla helpoin ostaa k-68 korjaussarja (halvempi kiinan poikain tekele) ja lainaa siitä kumikartioneula..tässä nysväsin k-65 kaasariin koko kiinan venttiilin...
""
Urren alkuperäisissä k-65 kaasuttimissa oli sellainen veikeä vika ( omistaja on saattanut hieman turhautua kun on yrittänyt saada kaasaria säädettyä)..oli nimittäin neulaventtiilin kara (tässä valettu ja koneistettu suoraan runkovaluun) jäänyt valurakkuloille niin että tiivistetasossa oli railoja, eli siinä ei voinut pitää mikään neulaventtiilin kara. No järkeväähän olisi vaihtaa toinen kaasari tai tietty molemmat, mutta kokeilin josko tuohon voisi koneistaa kiinnityksen tuolle K-68 vaihdettavalle neulaventtiilille. No hyvin se onnistui ja samalla pitää käyttää K-68 kohoa.""
""
Urren alkuperäisissä k-65 kaasuttimissa oli sellainen veikeä vika ( omistaja on saattanut hieman turhautua kun on yrittänyt saada kaasaria säädettyä)..oli nimittäin neulaventtiilin kara (tässä valettu ja koneistettu suoraan runkovaluun) jäänyt valurakkuloille niin että tiivistetasossa oli railoja, eli siinä ei voinut pitää mikään neulaventtiilin kara. No järkeväähän olisi vaihtaa toinen kaasari tai tietty molemmat, mutta kokeilin josko tuohon voisi koneistaa kiinnityksen tuolle K-68 vaihdettavalle neulaventtiilille. No hyvin se onnistui ja samalla pitää käyttää K-68 kohoa.""
Re: K-68 kaasareista???
Tuollaisen neulaventtiilin löysin Ural Zentralen sivuilta.
https://www.ural-zentrale.de/en/motors/ ... ubber-head
https://www.ural-zentrale.de/en/motors/ ... ubber-head
- Liitteet
-
- K68 neulaventtiili.jpeg (80.6 KiB) Katsottu 5561 kertaa
CJ750 M1M Sidecar & CJUral750 Sidecar & CJ750 M1M Solo
Slowly but surely - Like the Long River
Slowly but surely - Like the Long River
Re: K-68 kaasareista???
Tuothon Matin vinkkiin viitaten...ainaki tässä halpis-komplektissa näyttäs kumikartiot löytyvän.
https://www.ebay.com/itm/K-68-carbureto ... SwXYtYuW7q
https://www.ebay.com/itm/K-68-carbureto ... SwXYtYuW7q