Kiitos kommenteista! Taidan sitten lähteä liikkeelle pyörästä joka on jo ajossa. Tilat on tällä hetkellä puutteelliset (okt piha), joten en välttämättä tahdo leväyttää konetta ellei vikaa ilmene :D
Budjetti kyllä venyy ajokuntoiseen, mutta olen huomannut että pyörä erikseen ja vaunu erikseen saa kokonaisuuden kuitenkin halvemmalla. Myös pyörä on mahdollisesti mieleisempi. Valtaosa vaunullisista tuntuu olevan myös juuri näitä pitkään seisseitä, ja soolot taas ajossa ja enemmän rakenneltu. Ajokuntoisten vaunullisten hintaan myös vaikuttaa varmasti se, että ne on aika siistissä orkkiskuosissa. Sille taas minä en niin laske arvoa, kun en ns pussihousu ainakaan vielä ole

Pitkäkeulaa en tahdo, siihen kyllä vedän ehdottoman rajan, mutta nyt on esim helsingissä aika miellyttävän näköinen bobber m 72 dneprin padalla myynnissä. Sitä olen vähän sillä silmällä katsellut, mutta se ehtii varmaan mennä ennenkuin minä haen mopon kotiin. Ensin pitäisi saada nykyinen harrastepeli pois pihasta. Kaupat on jo onneksi aika hyvällä mallilla
Vaunu tulee hankittua ilman muuta, mutta epäilen että ilman sitäkin tulee ajettua. Sittenhän sen näkee, että kuinka paljon ajaa vaunun kanssa ja paljonko ilman
Hyvä tietää ettei sivuvaunuveto ole niin tärkeä. Olen kyllä alaikäisenä talvisin ajanut, mutta ne pyörät ei muistuttanut järin paljoa ominaisuuksiltaan sivuvaunu-uralia
Minä asustan hollolassa, ja olenkin huomannut että hämeessä riittää harrastajia. Harmitti kun tossa meni minulta juuri ohi pieninuotoiset ajot, olisin mielelläni käynyt ihmettelemässä. Foorumi löytyi vähän myöhässä
Edit. Pakko ihailla miten elinvoimainen foorumi suht pienestä harrastajakunnasta huolimatta tämä on. Face tuntuu tappaneen isotkin foorumit, mikä on melko sääli. Vaikka nuori olenkin, niin mukavampi näiltä on lukea tarinoita, rakennuskertomuksia yms, ja erityisesti vikojen selvitys on näiden avulla helpompaa kun ei keskustelut häviä "uutisvirtaan".