Tämä nitisti Uskilan auttamishalun, tämän jälkeen en auta enää ketään kuuspätkä Uralistia paskan romunsa kunnostamisessa...
Ps muista asioista voidaan keskustella, mutta kuuspätkään en koske sormellanikaan, ihan tyhmä pärrä
Vai: tulivat kuin aamiainen pääministerille!Uskila kirjoitti: 11.08.2021 19:09 Ps osuuskaupan leimalla olevat venttiilit, tuli pyytämättä, niin kuin entiselle pääministerille
Otsakkeessa kysytään, että mikä saa uuden itäpyöräilijän lopettamaan. Itse olen itäpyörän omistanut nyt kaksi vuotta, mutta en ole uskaltanut ajamista edes aloittaa. Saman ajan olen näitä toverifoorumeita lukenut, enkä sen tiedon pohjalta uskalla aloittaa. Olen ymmärtänyt, että nämä on historia pyöriä, ja näiden moottorien toiminta on henkimaailman juttu. Ketkä näillä enemmän ajelee, on vaihtaneet pyöriinsä jonkin länsimoottorin. Oma pyörä nyt käy ja kukkuu, ja olen sen oman mieleni mukaan tuunannut. Sen kanssa rakentelu ja askartelu on ollut mukavaa puuhaa, ja olen jopa muutaman kilometrin sillä ajanut. Suunnitelmissa ja toiveissa olisi ensi kesänä käydä naapurikunnan kirkonkylällä, kun vähän vielä sitä viimeistelen.tagatubos kirjoitti: 14.08.2021 04:27 Kaveri osti tuossa reilu vuosi sitten nepparin ja tässä sivussa olen tätä heidän yhteistä polkuaan seurannut, sekä tämän foorumin tietojen pohjalta jeesannut sen mitä pystynyt.
Ovat nämä vekottimet vain sielukkaita TI-miehen tylsyyden tappajia, jotka vaativat aikaa ja paikkaa kuin motocross/mantsa pyörät ikään.
Itsekin olen kovin haaveillut tällaisen ostamista, mutta mitä enemmän luen sekasiköista ja villeistä omista ratkaisuista, niin kynnys hommata haave näillä vähäisillä roposilla kohoaa Sputnikin lailla.
Sain tuossa parisen vuotta sitten hyvän nuorasta pidettävän ohjeen eräältä jäseneltä: "Pidä nykyinen pyörä ajoon ja osta siihen sivuun harrastepyörä". Niin totta, kun tätä hommaa sivusta nyt seurannut ja ropannut. Erinomaisen ravisteleva lause!
Emmää lopettanutkalkkuna kirjoitti: 14.08.2021 12:27
Dneprin MT on semmone minkä kanssa aloittelijat lopettaa. Sivuvenan kanssa pääsee ajonmakuun. Ural siitä välistä.
Vaikka en olekkaan ollut asiasta tietoinen niin olen koko ajan osannut odottaa, että näin tulee vielä käymään. Kaikki asiat tässä maailmassa menee kansalaista kohtaan vihamielisemmäksi, vaikeammaksi ja vittumaisemmaksi vuosi vuodelta, joten tätä trendiä seuraten ei ole vaikea ennustaa mitä tapahtuu tällekin harrastukselle.
Jos oikein käsitinkalkkuna kirjoitti: 14.08.2021 12:27 Olen tavannut uusia itäpyöräilijöitä ja heidän ongelmia kohta 10 vuotta osakaupan tiimoilta. Osaan siis sanoa kokemuksesta seuraavaa...
Dneprin MT on semmone minkä kanssa aloittelijat lopettaa. Sivuvenan kanssa pääsee ajonmakuun. Ural siitä välistä.
tikku.jpg
Viimeisin ostamani MT Dnepri menee tonne tikunnokkaan. Kiva pyörä ja silleen, mutta minä en pärjänny.