Kaikkea se venäläinen keksii.
Tässä videossa (kohdassa 04.00) Iigori laittaa päällikumin paikalleen varsin näppärän näköisellä vivulla.
Enpä ole ennen nähnyt!
https://www.youtube.com/watch?v=F-VsjEjVVTg
Mäntysuopa ajaa hyvin liukkarin virkaa ja vauvatalkki rengastalkin.Uskila kirjoitti: 18.04.2023 10:38 Ps tosin vanha mies joutuu käyttämään pajon liukkaria, että lumpsahtaa sisään
![]()
Mulla on tämmöne vipuhässäkkä Bilteman versiona. Ne möi näitä joskus 10 vuotta sitte. Niin kätevä että en enää muista minne olen sen jemmannu. Vipu on tossa renkaan irroitukseen vanteelta.
Mulla on kanssa tuollainen,,tein joskus siihen ulottuvammat kynnet , kun tarvi tehdä 21" crossi renkaita...olinkin miettinyt missä se on, kun piti rangeriin vääntää useampi rengas..no sehän olikin pultattu kiinni pojan tallin vinttilankkuihin jossa itse väänsi renkaita..no löyty, se oli pääasia.kalkkuna kirjoitti: 20.04.2023 08:40Mulla on tämmöne vipuhässäkkä Bilteman versiona. Ne möi näitä joskus 10 vuotta sitte. Niin kätevä että en enää muista minne olen sen jemmannu. Vipu on tossa renkaan irroitukseen vanteelta.
Nyt on käytössä tämmönen. Vipu rungossa millä irrotus. SItte tohon ylös ja vääntöä.
hassakka.jpg