Länsirannikko, uusi KOO pyöräilijä

Avatar
Joppe
Viestit: 3
Liittynyt: 07.05.2023 21:25
Paikkakunta: Pyhäranta

Länsirannikko, uusi KOO pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja Joppe »

Terve, ostin K750 pyörän, ja olen selaillut keskusteluja mutten ole löytänyt "omaa aluekerhoa" onko täällä, koon kantaman alueella harrastajia. Vielä ei ole jäsenyyttä kai vahvistettu kun en esim, help luettelosta saa luntattua kuka missäkin päin vaikuttaa. Olen Pyhärannasta ja moottoripyöräillyt tavalla ja toisella koko aikuisuuteni. Nyt vihdoin sain pyörän jota aioin aikanaan korttia ajaessa hankkia 1963 sivuvaunullinen koo, siihen väliin osui ehkä noin 14 muuta pyörää.
Avatar
timo999
1750
1750
Viestit: 1807
Liittynyt: 03.09.2004 08:59
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Länsirannikko, uusi KOO pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Joppe kirjoitti: 09.05.2023 10:41 Nyt vihdoin sain pyörän jota aioin aikanaan korttia ajaessa hankkia 1963 sivuvaunullinen koo, siihen väliin osui ehkä noin 14 muuta pyörää.
Hyvä että harjoittelit etukäteen sorminäppäryyttä ja pyörien rassausta... ;-)
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Avatar
Joppe
Viestit: 3
Liittynyt: 07.05.2023 21:25
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Länsirannikko, uusi KOO pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja Joppe »

Joo, monen näköisiä on ollut, mutta en yhtään epäile eikö toi olis ihan omaa luokkaansa, mut siksihän sen hankin. Tosin en oikein tiedä mitä odottaa. Ajattelin ajaa vikoja ulos ja ottaa vastaan mitä tulee ja jos sormi menee suuhun ni pyydän apua.
Avatar
robin
1000
1000
Viestit: 1102
Liittynyt: 12.04.2015 00:49
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Länsirannikko, uusi KOO pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja robin »

Joppe kirjoitti: 09.05.2023 10:41 Terve, ostin K750 pyörän, ja olen selaillut keskusteluja mutten ole löytänyt "omaa aluekerhoa" onko täällä, koon kantaman alueella harrastajia. Vielä ei ole jäsenyyttä kai vahvistettu kun en esim, help luettelosta saa luntattua kuka missäkin päin vaikuttaa. Olen Pyhärannasta ja moottoripyöräillyt tavalla ja toisella koko aikuisuuteni. Nyt vihdoin sain pyörän jota aioin aikanaan korttia ajaessa hankkia 1963 sivuvaunullinen koo, siihen väliin osui ehkä noin 14 muuta pyörää.
RIvien välistä tulkitsen että olet vasta liittynyt jäseneksi eikä sinulla ole vielä oikeuksia jäsenosioille tällä foorumilla. Laitatko sähköpostia osoitteeseen sihteeri@uralroikka.fi ja kerro nimerkkisi (Joppe), niin voidaan lisätä oikeudet. Jäsenliittymislomakkeestasi meinaan puuttui nimimerkki, jos nyt oikein arvasin mikä jäsenliittymislomake on juurikin sinun.
Avatar
Korhosen Mara
300
300
Viestit: 310
Liittynyt: 05.12.2013 11:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Länsirannikko, uusi KOO pyöräilijä

Viesti Kirjoittaja Korhosen Mara »

Joppe kirjoitti: 09.05.2023 18:22 Joo, monen näköisiä on ollut, mutta en yhtään epäile eikö toi olis ihan omaa luokkaansa, mut siksihän sen hankin. Tosin en oikein tiedä mitä odottaa. Ajattelin ajaa vikoja ulos ja ottaa vastaan mitä tulee ja jos sormi menee suuhun ni pyydän apua.
Kaikkea kannattaa odottaa. Muista myös pitää mielessä se, että optimistilla on aina kivaa.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.
Vastaa Viestiin