Levyjarru Urreen??
Levyjarru Urreen??
No niin tietäjät. Kun on tarkoitus laittaa Urre -93 keinuhaarukka eteen, niin mikä on suurin este samalla modifioimasta siihen levyjarrua?? (syitä ideaan en viitsi edes mainita)
Ainakin kuvissa uusissa vehkeissä sellainen näkyy jo olevan.
Etupyörä napoineen tarvinnee samalla uusia, mutta kuka tyrmää ajatuksen...
Teknisillä syillä, ei tunteella! Kiitos!
Junalippu Moskovaan, pari päivää markkinoilla kaverin avustuksella ja takaisin, ainakin keula olisi kainalossa.....
Kokemuksia??
Ainakin kuvissa uusissa vehkeissä sellainen näkyy jo olevan.
Etupyörä napoineen tarvinnee samalla uusia, mutta kuka tyrmää ajatuksen...
Teknisillä syillä, ei tunteella! Kiitos!
Junalippu Moskovaan, pari päivää markkinoilla kaverin avustuksella ja takaisin, ainakin keula olisi kainalossa.....
Kokemuksia??
-
- 100
- Viestit: 156
- Liittynyt: 31.08.2004 19:37
- Paikkakunta: Härmä
- Viesti:
-
- 100
- Viestit: 156
- Liittynyt: 31.08.2004 19:37
- Paikkakunta: Härmä
- Viesti:
Tässä vielä piirros samasta asiasta, meinaan laittaa ittelleni Hondan (750)
etupyörän, akseli on jo tehtynä mutta akselin ja jarrusatulan välinen pala (vihreä) pitäis vielä laaserilla leikkuuttaa. Niin ja satulan takatuki (punainen) pitää mitoittaa riittävän vahvaksi, ettei tule tahattomia lukkojarrutuksia.
etupyörän, akseli on jo tehtynä mutta akselin ja jarrusatulan välinen pala (vihreä) pitäis vielä laaserilla leikkuuttaa. Niin ja satulan takatuki (punainen) pitää mitoittaa riittävän vahvaksi, ettei tule tahattomia lukkojarrutuksia.
En mäkään oo täyrellinen, multa puuttuu heikkouret.
No tässäkö oli kokemukset? K-naamalle kiitokset valaisevista kuvista.
Jos sieltä venäjältä ei löydy hyvää pyörää levyineen, niin täytynee alkaa keksimään viritystä jostain muovikuulasta. Aluvanne ei käy tyyliin ja se 19 tuuman koko kanssa rajoitttaa, ettei vehje kulje kenollaan... Vauhdit huomioiden yksilevyinen riittänee...
Jos sieltä venäjältä ei löydy hyvää pyörää levyineen, niin täytynee alkaa keksimään viritystä jostain muovikuulasta. Aluvanne ei käy tyyliin ja se 19 tuuman koko kanssa rajoitttaa, ettei vehje kulje kenollaan... Vauhdit huomioiden yksilevyinen riittänee...
Levyjarru Uraliin / Dnepriin
Ohessa kuva Urren Voyage alaputkilla varustetusta Dneprin keulasta.
Moskovasta sai suoraan liikkeestä.
Etuvanne on Uralin vastaavasta.
Levy luultavasti Hondasta ja puristin JytäJammusta, luulisin
Voyage keulaputket on muuten samanlaisia kuin Dneprin alkuperäiset, mutta n. 50 mm pidemmät, sekä varustettunalevyjarrukorvalla, siis molemmt putket, eli tuplalevyt voi kanssa asentaa, mutta toimii vallan hyvin näinkin.
.....ja paskat laitan mitään kuvaa, kun ei se nyt taidakkaan onnistua, voisko joku kertoa, kuin helvetisssä nää paskat sivut toimii......kuin kummassa voin laittaa kuvaliitteen, ilman että se pitää laittaa omille kotisivuille nettiin ja siitä joku pirun linkki....... onks tää näin jumalattoman tyhmää....?[/img]
Moskovasta sai suoraan liikkeestä.
Etuvanne on Uralin vastaavasta.
Levy luultavasti Hondasta ja puristin JytäJammusta, luulisin
Voyage keulaputket on muuten samanlaisia kuin Dneprin alkuperäiset, mutta n. 50 mm pidemmät, sekä varustettunalevyjarrukorvalla, siis molemmt putket, eli tuplalevyt voi kanssa asentaa, mutta toimii vallan hyvin näinkin.
.....ja paskat laitan mitään kuvaa, kun ei se nyt taidakkaan onnistua, voisko joku kertoa, kuin helvetisssä nää paskat sivut toimii......kuin kummassa voin laittaa kuvaliitteen, ilman että se pitää laittaa omille kotisivuille nettiin ja siitä joku pirun linkki....... onks tää näin jumalattoman tyhmää....?[/img]
Joo siinäpä se, mutta voit laittaa tuonne vasta luomaani uuteen osoitteeseen ural@netti.fi mahtuu isompikin kuva.
Katsos tehtaan sivuilta esim. mallin tourist keularatkaisu olisi varmaan unelman täyttymys tuollaiseen -93 malliin... voisi sen jälkeen rauhassa keskittyä muiden jarrujen kanssa niihin 'hienosäätöihin' kaikilla kun ei ole sorvia pihapiirissä, vaikka se tuntuisi sivuja lukeneena kemppiliiman, rälläkän jne. lisäksi olevan pakollinen, mutta aion pärjätä.....
Katsos tehtaan sivuilta esim. mallin tourist keularatkaisu olisi varmaan unelman täyttymys tuollaiseen -93 malliin... voisi sen jälkeen rauhassa keskittyä muiden jarrujen kanssa niihin 'hienosäätöihin' kaikilla kun ei ole sorvia pihapiirissä, vaikka se tuntuisi sivuja lukeneena kemppiliiman, rälläkän jne. lisäksi olevan pakollinen, mutta aion pärjätä.....
Levyjarru Urreen??
Oisko tässä mitään järkeä?
Re: Levyjarru Urreen??
Terve
No vajaa 500 kilometriä takana levyjarrun kanssa, hyvin on mennyt...
Ps kun tuli hommattua kahvanlämmittimet, niin mukana tuli myös keulan levyjarru
No vajaa 500 kilometriä takana levyjarrun kanssa, hyvin on mennyt...
Ps kun tuli hommattua kahvanlämmittimet, niin mukana tuli myös keulan levyjarru
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: Levyjarru Urreen??
Terve
Riksun bilikassa oli poistuvissa tuotteissa Brembo-jarrupalat...
Ps kolmet palat jäi vielä hyllyyn
Riksun bilikassa oli poistuvissa tuotteissa Brembo-jarrupalat...
Ps kolmet palat jäi vielä hyllyyn
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: Levyjarru Urreen??
Terve
Olikin puolivalmisteet...
Ps oli liian paksut ja lukitustappien reiät väärässä paikassa
Olikin puolivalmisteet...
Ps oli liian paksut ja lukitustappien reiät väärässä paikassa
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: Levyjarru Urreen??
Terve
Korvikepalat kulu loppuun, niin vaihdetaanpas nyt originaalit...
Korvikepalat kulu loppuun, niin vaihdetaanpas nyt originaalit...
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video
Re: Levyjarru Urreen??
Terve
Tuli eilen vaihdettua uudet jarrupalat eteen...
Ps reilu 30.000 km originaali paloilla
Tuli eilen vaihdettua uudet jarrupalat eteen...
Ps reilu 30.000 km originaali paloilla
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Video