Löytyykö hyllyyn jääneitä kaasuttimia otsikon laitteeseen?
Tällä hetkellä menty alkuperäisillä ja välillä K-68:lla ja ei nämäkään mahdottomat ole , mutta jos on hieman paremmin säädettäviä olemassa niin kiinnostaisi ja kilometrit jää alta 1000km vuodessa niin ei uudet keihinit ole se vaihtoehto välttämättä tai edes Dellortot.
Vai onko tuettava punaisen lipun putiikkeja tässä tilanteessa.
Yv
Nolviisnol 597kaksnolla81
O: Kaasuttimet M-72 "paremmat kuin orkkis"
Alueen säännöt
Huomaa ilmoitusta jättäessäsi:
Viestiin voi liittää selventäviä kuvia.
Viestin nosto, eli uppaus, vain kun on uutta kerrottavaa.
Merkitse otsikkoon tuotteen nimi ja kun kaupat on tehty muuta otsikkoon "Ostettu"
Yhteystiedot helpottavat kaupantekoa
Puutteellisia ilmoituksia ei suvaita.
Ilmoitukset siivotaan 9kk ikäisinä automaattisten matuskoiden toimesta
Huomaa ilmoitusta jättäessäsi:
Viestiin voi liittää selventäviä kuvia.
Viestin nosto, eli uppaus, vain kun on uutta kerrottavaa.
Merkitse otsikkoon tuotteen nimi ja kun kaupat on tehty muuta otsikkoon "Ostettu"
Yhteystiedot helpottavat kaupantekoa
Puutteellisia ilmoituksia ei suvaita.
Ilmoitukset siivotaan 9kk ikäisinä automaattisten matuskoiden toimesta
Re: O: Kaasuttimet M-72 "paremmat kuin orkkis"
K-68 kaasuttimilla varmaan tuossa helpoimmin pärjää. Ne pitää vaan säätää kohdalleen ja huolehtia niiden tiivisteiden ja neulojen pitävyydestä,. ja kohoon liittyvien pienten parannusten(varmistuksien) tekeminen. Sitten kun polttoainehanakin vielä toimii, niin kyllä sillä kokoonpanolla kummasti jo ajelee. Kiinasta saa mitä vaan..halvalla usein huolia ja murheita, ja kun laitaa rahaa reilummin vaikka kuu matkan. Mielestäni noilla ajomäärillä, laita tai taitatuta ne K-68 kaasarit hyvään iskuun, ja käytä säilytys aikana tankissa pienkonebensaa, helpommalla/halvemmalla pääset ne kilometrit ajelee.