Oletteko tuota osatuonnin Ukraina-viritystä asennelleet ja miten olette modailleet?
Naapuri osti sellaisen, mutta tekikin itse mieluisamman.
Ostin tuen häneltä mutta vasta nyt aioin asentaa paikoilleen K-pyörään.
Näyttäisi, että tuki ei ole yhteensopiva vanhan pakoputkiston kanssa. Vasenta pakoputkea pitäisi siirtää n. 5cm ulospäin, että tuki mahtuisi olemaan. Putkistossa on yhdysputki, joten ei noin vain onnistu, putkisto myös on ihan hyvissä kromeissa, niin ei tee mieli sitä repostella.
Mallailin molempien moottorinkiinnityspulttien alle yhtä huonolla menestyksellä.
Sivuseisontatuki
Re: Sivuseisontatuki
Näitä tuli erä. Kuvissa ne oli maalattuja, viimeisteltyjä huolella ja sopivuus mainio. Niistä siis maksettiin. Paketissa oli sitte Ukrainan sepän käsityötä. Epäilyttää että tehneet Dnepriin. Vankkaa tekoa, jos kehua pitää.
Aika usein tulee eri tavaraa mitä kuvissa myydään. "Laitoin sitte tämmösiä, ku muut loppu"
Aika usein tulee eri tavaraa mitä kuvissa myydään. "Laitoin sitte tämmösiä, ku muut loppu"
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Juu, tukeva on ja särmät pyöristettynä ja maalattuna riittävän kauniskin minulle.
Toimisi, jos muuttaisi pakokäyrät erilaisiksi.
Toimisi, jos muuttaisi pakokäyrät erilaisiksi.
Minulla on soolossa kiinni sellainen hitsattava malli, mitä oli ennen kuin nämä kiinni pultattavat tuli. Jalasosa näyttää samalta kuin näissä uusissa malleissa? Hyvä jalka oli muutoin, mutta kesti vain yhden kesän. Jalan korvakkeet venyivät soikeiksi ja vääntyivät mutkalle niin oli pakko ottaa pois ennenkuin olisi mopo ollut kyljellään. Nyt on samassa istukassa kiinni minun sivuvaunu Uralissa ollut jalas. Jännä, että vehkeeseen oli asennettu sellainen. Mutta tämä jalas on kumminkin kestänyt jo toista kesää. En tiedä onko lättäpää jotenkin raskaampi tekele, että jalakset on kovilla? Voipi kai myös olla, että pehmeästä tavarasta oli tehty.
No, eiköhän tuo ajan kanssa muotoaan muuta K-pyöräänkin sopivaksi.