verkkokauppa.ural.fi

Osamyyjien ja palveluntarjoajien ilmoittelua.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

almot_iloa.jpg
almot_iloa.jpg (268.17 KiB) Katsottu 20092 kertaa
Tänään oli AlMot päivä :mrgreen:
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - Taiwan osaa

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

kori.jpg
Kankisarjoja SV & IC, venoja, ohjureita ja linkolevyjä. Ns länsilaatuna.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Tonnin vahinko vitsi on taas täällä. Kärjettömiä sytkiä (ja muuta osaa) saapui Suomeen. OY maksoi tullit ja maksut. Sitten paketti katos. Postitullissa. On kuulemma vapaa lähtemään eteenpäin, mutta eipä enää löydy.

Tonnin vahinko, sanoinko jo että tonnin vahinko?
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Nää vitsit tahtoo naurattaa aika väkinäisesti...
Avatar
Kaljee
600
600
Viestit: 697
Liittynyt: 04.08.2022 18:23
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja Kaljee »

Onko tähän tapaukseen tullut vielä mitään selvyyttä? Olettaisi että siellä tullin haavissa olisivat kuin herran kukkarossa... Maksuja kyllä kinuavat, toisten kukkarosta siis, mutta vasta sitten kun lähetys on heillä. Etukäteen tai vielä vähemmän jälkeenpäin laskulla ei taida onnistua.

Jääkö tämä oikeasti yrittäjän vahingoksi, vai onko tässä tapauksessa mahdollista saada jotain vahingonkorvauksia? Järkevällä vaivannäöllä siis, ei oikeuslaitoksen kautta... Ilmoituksesta päätellen ei tainnut olla edes ensimmäinen kerta... :-|

Minulla jämähti auton rengastilaus kesällä tulliin. Dhl toimitti, tullista tuli selvitys että maksut ovat maksettu ja lähetys on valmis liikkeelle. Viikkoon ei tapahtunut mitään, koko ajan paketti oli seurannan mukaan jossain tulliselvityksessä. Sähköpostittelun ja soittelun jälkeen selvisisi että kyse oli "järjestelmävirheestä", joka saatiin setvittyä ja renkaat eteenpäin. Hyvinhän siinä vielä ehti perjantaina illalla räjäytellä littanoita kumeja vanteelle. Hääautoa kun tarvittiin vasta lauantaina :mrgreen:
K-750 kulkee, MT10-36 kolisee...
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

wogisback.jpg
wogisback.jpg (278.34 KiB) Katsottu 19855 kertaa
Useamman kk jälkeen WoG osia taas varastolla.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Kaljee kirjoitti: 19.09.2023 22:34 Jääkö tämä oikeasti yrittäjän vahingoksi, vai onko tässä tapauksessa mahdollista saada jotain vahingonkorvauksia? Järkevällä vaivannäöllä siis, ei oikeuslaitoksen kautta... Ilmoituksesta päätellen ei tainnut olla edes ensimmäinen kerta... :-|
OY ei voi hakea korvausta Postilta. Paketin lähettäjä on vastuussa. Kyllä. Kansainvälinen Postilaki määrää näin.

Lähettäjä hakee Ukrainassa korvauksen kadoneesta lähetyksestä. Ukrainan Posti korvaa lähetyksen Ukrainan lakien mukaan lähettäjälle. Ukrainan Posti perii kulunsa Suomen Postilta - koska Suomen Posti on hukannut Ukrainan Postin toimittaman läheyksen. OY sopii lähettäjän kanssa miten korvaus (100€ tms) jaetaan. Vakuuttamattomissa lähetyksissä on mitättömät korvaukset Ukrainan lakien mukaan.

Näitä saattuu, ei eka eikä toka. Alle tonnin ei kannata tilata mitään niin se tonnin vahinko ei ole vitsi. Joskus menee enemmän.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - sulku

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

jaakkoparantainenkertoo.jpg
jaakkoparantainenkertoo.jpg (90.7 KiB) Katsottu 19701 kertaa
Jokaisella KMZ ja IMZ moottoripyörällä on tausta. Joku on sen valmistanut käyttöä varten. Se on päätynyt sinulle pitkän tien kautta. Se todennäköisesti jatkaa elämäänsä vielä senkin jälkeen, kun luovut sen käytöstä.

Olemme jatkuvasti alttiina mainonnalle – huomasimme sitä tai emme. Mainokset luovat meille keinotekoisia tarpeita ja vetävät mukaan kertakäyttö kulttuuriin. Mutta kun korjaat ja huollat moottoripyörääsi voit oivaltaa jotain olennaista…

Näin sanoi Jaakko ja verkkokauppa.ural.fi napsahti lukkoon Mustan Perjantain ajaksi. Mietitään ja palataan olennaisen äärelle pahimpien markkinapörinöiden helpotettua.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - kestävät 650cc pinnapultit

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

waffat.jpg
waffat.jpg (292.62 KiB) Katsottu 19527 kertaa
20.jpg
20.jpg (309.51 KiB) Katsottu 19527 kertaa
28.jpg
28.jpg (327.29 KiB) Katsottu 19527 kertaa
mutteri.jpg
mutteri.jpg (182.8 KiB) Katsottu 19527 kertaa
13.jpg
13.jpg (213 KiB) Katsottu 19527 kertaa
Vahvat 650cc Ural pinnapultit. EU tekoa.

Pitkä 13mm mutteri, hienojenka. Kokonaispituus 14cm.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - tiivistepläjäys

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Tuli tutkittavaksi melkoisen kattavia tiivistesarjoja.

Dnepr MT, K750, Ural, m72, Jupiter 2-3, Jupiter 4, Jupiter 5, Planeta Sport, Planeta 5, Planeta 2-4, imutiivisteitä 4 eri versiota, kahta tyyppia vanhan laatikon tiivisteitä ja 2WD tiivistesarjoja.

20231214_163221.jpg
20231214_163221.jpg (108.84 KiB) Katsottu 19484 kertaa
20231214_162250.jpg
20231214_162250.jpg (289.89 KiB) Katsottu 19484 kertaa
20231214_161201.jpg
20231214_161201.jpg (331.35 KiB) Katsottu 19484 kertaa
20231214_162504.jpg
20231214_162504.jpg (270.42 KiB) Katsottu 19484 kertaa
20231214_162054.jpg
20231214_162054.jpg (331.64 KiB) Katsottu 19484 kertaa
Huippulaatua Ukrainasta :character-cookiemonster:
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Varsin täydellisen näköiset setit,, ihan kaasuttajan tiivisteet myös ja useammalle mallille käypäsiä. Nyt kun ovat vielä oikean paksuisia ja reijitys/mitoitus osuu paremmin kun joissain muissa tarvikesatseissa, niin hieno homma. :clap:
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - hyvää uuttavuotta

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Vuosi vaihtuu. Sodasta huolimatta uutta laatuaosaa löytyi varastolle 2023 aikana. Katsotaan mitä ensvuosi tuo tullessaan.

Ja

OY on myyntikeikella Jyväskylän VMPK romppeilla. Myynnissä on rajallinen määrä osia ja monet niistä alempaan hintaan kuin verkkokaupassa. Pidetään alepörinät. Myynti alkaa Launataina aamulla kun ovet aukeaa.
pakkaus.jpg
pakkaus.jpg (210.72 KiB) Katsottu 19406 kertaa
Pakkaus on jo käynnissä. Mikäli jotain tarvit Jyväskylään, voi sen ostaa verkkokaupasta ja valita "nouto varastolta". Tällöin jää postikulut pois ja nostan osan kuormaan mukaan.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

minsk.jpg
minsk.jpg (219.59 KiB) Katsottu 19038 kertaa
rigapannonia.jpg
rigapannonia.jpg (260.5 KiB) Katsottu 19038 kertaa
tula.jpg
tula.jpg (217.58 KiB) Katsottu 19038 kertaa
palat.jpg
palat.jpg (271.26 KiB) Katsottu 19038 kertaa
sv_kanki.jpg
sv_kanki.jpg (272.42 KiB) Katsottu 19038 kertaa
Tiisteitä saapui 2T malleihin tutkittavaksi.

Ja se EKA uustuotantokanki SV koneeseen saapui varastolle. Jalokiinalainen eli Taiwanista. Samoin tuli limput. Koneistus on niin että :)
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - Matkahuollon paluu

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

shipit.jpg
shipit.jpg (4.57 KiB) Katsottu 18923 kertaa
Ural FI Verkkokaupan logistiikkaa hoitanut Pakettikauppa palvelu päättää päivänsä (ensin Posti osti sen ja sitte lopetti). MH laittoi Pakettikaupan bänniin pari vuotta sitten ja tämä lienee osaltaan näivettänyt sen toimintaedellytyksiä. Nyt tuli sitte tien pää eteen.

Shipit vaihtui tänään Pakettikaupan tilalle. Muutoksen myötä Matkahuolto tulee takaisin toimitustavaksi. Tästä päivästä eteenpäin...

Postipaketti 7,9€
DB Schenker 6,9€
Matkahuolto 6,9€


...näillä lähetyshinnoilla toistaiseksi.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - Kevät 2024

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

ajokausi2024.jpg
ajokausi2024.jpg (293.37 KiB) Katsottu 18679 kertaa
Kevät etenee ja pyöriä on otettu ajoon eri puolella Suomea. Kevään tulo näkyy myös jälleen kerran niin että tietyt osat loppuvat kesken varastolla.

Vielä ehtii, mutta seuraavat suuremmat täydennykset saapuvat vasta Toukokuussa Suomeen.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - nauhakampanja

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

nauhaa.jpg
nauhaa.jpg (214.1 KiB) Katsottu 18649 kertaa
SWE nauha kyseessä, mutta sattui kohalleen.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - Blogi

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

jaakkotietaa.jpg
jaakkotietaa.jpg (108.26 KiB) Katsottu 18598 kertaa
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - database uudistus

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

pimpelipom.jpg
pimpelipom.jpg (50.74 KiB) Katsottu 18283 kertaa
Pimpelipom. Verkkokauppa ollu huonossa hapessa operaattorin (Finqu) järjestelmäpäivityksestä johtuen. Mutta kyllä tää tästä. Muutos tarvittiin alustan tulevien parannusten takia. Pakollinen rasti siis.

Asiakkaille näkyvä ulkoasu remppa on edessä parin viikon päästä. Kaikki myllätään. Valikoiden määrää sekä luokittelua joutuu kans miettiä uusiksi. Sais edes muutaman luokan yhdistettyä niin tulis selkeyttä. Esim hammasrattaat on omanaan turha.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - UA ribbon

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

ua_ribbon.jpg
ua_ribbon.jpg (137.83 KiB) Katsottu 18127 kertaa
Alkoi väliaikaisena, mutta tuli jatkoa. Kampanja jatkuu kunnes aselepo on solmittu. Nauha löytyy kuitin välistä.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - sivuremppa

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Sivupalkki navigaatio intternetin kivikaudelta alkaa olla tiensä päässä. Uudet nykyaikaiset skaalautuvat mopiilisivut hinkuvat hakemistorakenteen käyttöä. Uusien blogien ja muiden dynaamisten elementtien takia osatuonti.fi ajoilta saakka kiveen hakattu rakenne on työnsä tehnyt.

Ajatus on niputtaa asiapohjaisesti tuoteryhmiä. Hammasrattaat sekä laakerit sulautuvat kyseisiin asiakokonaisuuksiin. Moottorin laakerit on moottorissa, vaihteiston laakerit vaihteistossa, vanteiden laakerit vanteissa ja perään laakerit perässä. Sama hammasrattaille. Tiivisteet tuotaa päänvaivaa mitä niiden kanssa tekis...

En ala vieläkään pilkkomaan Dnepr, Ural, Koo, m72, EFI, 750cc tai 650cc tyyleihin. Jotenki kivempi että väki näkee mitä kaikkea tarjolla mihinki malliin eri aikakausilta heti varastolta Kaustiselta.

Nyt vaikuttas jakautuvan näin...

Moottori
- Lohko
- Männät
- Kannet
- Pakokaasut

Polttoaine
- Kaasuttimet
- Ilmansuodatus
- Tankki

Sähkö
- Sytytys
- Lataus
- Johdot
- Valot

Voimansiirto
- Kytkin
- Vaihteisto
- Kardaani
- Perä

Runko
- Kumiosat
- Vaijerit
- Vanteet
- Jarrut
- Jousitus
- Sivuvaunu

2t kärynurkka
- IC
- Muut

Pasaari
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - lomalla

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

lomillelomps.jpg
lomillelomps.jpg (306.2 KiB) Katsottu 17652 kertaa
Paketit pärrällä Postiin ja kesälomalle. Tilauksia voi tehdä normaalisti, mutta osat lähtee varastolta viikon päästä :techie-hourglass:
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - kumikartio

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Ei menny ku 10 vuotta löytää kumikartioneula K6x kaasareihin. Korjaussarjoissa näitä on aina ollu, mutta irtomallina harvassa.
kartio.jpg
kartio.jpg (227.92 KiB) Katsottu 17134 kertaa
vilkku.jpg
vilkku.jpg (300.72 KiB) Katsottu 17134 kertaa
jakaja.jpg
jakaja.jpg (251.53 KiB) Katsottu 17134 kertaa
OMGtee.jpg
OMGtee.jpg (210.08 KiB) Katsottu 17134 kertaa
aapinen.jpg
aapinen.jpg (414.71 KiB) Katsottu 17134 kertaa
Saapui orkkis tyylin vilkkuja ja muutamia muita juttuja. Tuli myös opiskelumielessä omana käyttöön kaasariaapinen. Kuvat Suomeksi mutta textit ei.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - Roikka Ralli

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Se on viimehetket tilata mopoon Roikka Rallimatkaan vaativat remppaosat. Tokihan kaikki on jo korjattu hyvissä ajoin... Mutta ajattelin asiasta nyt mainita, koska monesti puhelin alkaa soida loppuviikosta. Sitte ei vaan enää taitu.

Maanantain aikana saapuneet tilaukset lähtevät eteenpäin Tiistaina paikallisesta Postista. Ovat 16:00 jälkeen Keskiviikkona noudettavissa paikallisissa jakelupisteissä. Matkahuollon ja Schenkerin kautta Maanantain tilaukset ehtivät ehkä Torstaiksi. Ovat päivän kaks Postia hitaampia. Käytä Postia kun on kiire.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - mitä paketeista löytyy

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Tutkin tänään 12kk myyntiä, lähinnä mitä osia paketteihin laitetaan usemmiten. Tässä 20 kärkilista, eivät ole suoraan järjestyksessä.

Kohokammion tiiviste K6x
Sytytystulpat
Vaijerit - EU
Pinnat
Perän stefat
Männänrenkaat
Kytkinlevyt
Kytkimen ruuvit
Tuplapuolat
Lataussäätimet
Neulaventtiilit
Kärjettömät sytkät
Jarrukengät
Kaasuttimet
Kumitiiviste sarjat moottoreihin
Tiivistesarjat moottoreihin
Vaihteiston tiivisteet
Kaasuttimien korjaussarjat
Mäntäsarjat
Venttiilit

Eli ihan niitä perusjuttuja millä pärrät pidetään liikkeellä. OY aikoo keskittyä tulevaisuudessakin näihin jotta ajot jatkuu.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
Kaljee
600
600
Viestit: 697
Liittynyt: 04.08.2022 18:23
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: verkkokauppa.ural.fi - mitä paketeista löytyy

Viesti Kirjoittaja Kaljee »

Ruksin sai laittaa moneen kohtaan tuolta listalta, ei kahden käden sormet riittäneet :-P Tuttuja artikkeleita kahteen pyörään parin vuoden ajojen jäljiltä. Puolet kalustosta on jopa saatu pidettyä liikkeellä! Täältä isot kiitokset nettikaupan pyörittämisestä, ei meikäläisen itäpyöräharrastus oli varmaankaan edes alkanut mikäli jokainen kuluva nippeli täytyisi tilata itse rajojen takaa.

Sopiiko udella mitä osaa liikkuu verkkaisempaan tahtiin, vai ehtiikö mikään pölyttyä loputtomiin hyllyssä :think:
K-750 kulkee, MT10-36 kolisee...
Avatar
karppi
2000
2000
Viestit: 2026
Liittynyt: 11.10.2007 16:56

Re: verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja karppi »

Täältä myös RESPECT keski-pohjanmaan osakauppiaalle.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - vaikeet jutut

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Kaljee kirjoitti: 01.08.2024 00:23 Sopiiko udella mitä osaa liikkuu verkkaisempaan tahtiin, vai ehtiikö mikään pölyttyä loputtomiin hyllyssä :think:
Olen vuosien varrella oppinu että oma arvio tilanteesta ei ole se millä muut ihmiset menee. Kirjo on aina suurempi kuin ymmärrys. Esim 750cc moottorin starttikehättömät tappimallin vauhtipyörät löysivät ostajansa.

Mutta toki näitä hyllyssä pysyviäkin on. Kyseisiä artikkeleita yhdistää useampikin tekijä. Ovat epätoivoisia, vaarallisia ja vaikeita. Sopivat riskejä rakastaville.

https://verkkokauppa.ural.fi/tuote/23310786
https://verkkokauppa.ural.fi/tuote/19453065
https://verkkokauppa.ural.fi/tuote/2525998
https://verkkokauppa.ural.fi/tuote/19446450
https://verkkokauppa.ural.fi/tuote/18690159

Tossa vaikka viis semmosta :mrgreen:
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

verkkokauppa.ural.fi - ero selvis

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

kalkkuna kirjoitti: 12.05.2023 14:23 IMZ-8.128-01023-20 Piston with piston pin and retaining rings, one size from 2021 (Euro5) 215,38 + alv 24% = 267,07€
IMZ-8.128-01019-10 Piston with rings, with piston pin and retaining rings, one size 2019-2020 (Euro4) 235,07 + alv 24% = 291,48€
IMZ-8.128-01019-02 Piston with rings, with piston pin and retaining rings, one size 2017-2018 235,07 + alv 24% = 291,48€


Euro "vitonen" on ns virimäntä kovemmalla puristuksella. Mutta näiden kahden aiemman eroa en osaa sanoa.
Päivitys tähän vanhaan juttuun. Asia selvis alkuviikosta iha yllättäen. Vuodet 17-18 ja 19-20 sama mäntä puristuksen osalta, mutta ero männänrenkaiden paksuudessa. Uudemmassa rengas ohenee. Euro 5 pyörät vuodesta 21 eteenpäin HiPo mallin männät.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
Justeeri
1000
1000
Viestit: 1068
Liittynyt: 10.08.2018 17:27
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja Justeeri »

Olen myöskin kovasti kiitollinen, että tällainen kauppa on meillä harrastajilla käytettävissä. Kiitokset Sasulle sitkeydestä, veikkaan että ei ole aina henkseleiden paukuttelua.
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8656
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: verkkokauppa.ural.fi

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Ja mikä parasta kun verkkokauppa jalkautuu kentälle ja pääsee kauppiaan kanssa tekenään kaupat online...

Kuva

Ps kiitos Sasu, :clap: :clap: :clap:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Vastaa Viestiin