Noloo..

Vastaa Viestiin
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Noloo..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Wanhojen ukkojen olis hyvä vaan kutoo sukkaa hämärässä...tänään laittelin lajitoverin vw mopoon perää/takapyörää kiinni..kaikki oli vaiheessa joss pitäis laittaa taka-akseli paikoilleen..missäs se on...no voi hel ,..tti? mihin se on voinut hävitä!!! Työnnän aina taka-akselin pakoputkeen, jossa se ei saa hiekkaa eikä ole hukassa...no mulla on yksi vaimennin omassa mopossa jossa se on..tässä olikin kaksi ja se oli siellä toisessa vaimentimessa..n. tunnin kiroilun ja penkomisen jälkee löyty. Noloo.... :-(
timo999
1750
1750

Re: Noloo..

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Tuttu tunne!
Tuohon kun laitan niin muistan...
10 minuutin kuluttua alkaa se etsiminen, että "mihinmäsenlaitoin" :doh: ...
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
kalkkuna
4000
4000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Kaikki pannaan 50L muuttolaatikkoon purettaessa. On se mutteri tai vaihtesto tai muu pärrän iso/pieni osa. Jos poksi on täynnä ota toinen rinnalle. Kun paskarottelo ylittää kestokyvyn nosta laatikot syrjään. Ota takaisin esille kun hermot taas kunnossa.

Tää vaan ns toimii. Mikä tahansa muu tapa epäonnistuu.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
robin
1000
1000

Viesti Kirjoittaja robin »

Purettaessa kaikki osakokonaisuudet pakataan minigrip pusseihin. Sitten ne putsataan pussi kerrallaan ja pakataan puhtaina uusiin pusseihin ja merkattuihin pahvilaatikoihin ja sieltä sitten aikanaan kasataan kun hermot on kunnossa :-P

Niin ja jos putsauksen jälkeen maalataan, niin maalatut osat pakataan kuplamuoviin ja laatikoihin :lol:

Sen verran oman elämänsä asperkeri että jokaiselle tavaralle on oma paikkansa ja ne pitää pystyä löytämään vaikka pimeässä siitä tietopaikasta mihin osat on laskettu.
timo999
1750
1750

Viesti Kirjoittaja timo999 »

robin kirjoitti: 16.11.2024 18:50 Purettaessa kaikki osakokonaisuudet pakataan minigrip pusseihin. Sitten ne putsataan pussi kerrallaan ja pakataan puhtaina uusiin pusseihin ja merkattuihin pahvilaatikoihin ja sieltä sitten aikanaan kasataan kun hermot on kunnossa :-P
Saman kaltaista pussittelua tai rasioihin pakkaamista minäkin harrastan.

Nykyään helpottaa paljon myös se, että kännykässä on kamera, jolla purkua voi kuvata.
Kumma kyllä sieltä puuttuu aina se kuva, jota tarvitsisi eniten. :think:
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Iris Heart
100
100

Viesti Kirjoittaja Iris Heart »

Eihän tuo ole vielä paha, itse hukkasin kokonaisen moottorin, vieläkin kateissa eikä mitään hajua mihin olen tunkenut sen.
Ei pidä siivota hallia ikinä, hallittu kaaos on se mun juttu.
kalkkuna
4000
4000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Mulla oli pari kk perä hukassa pärrästä. Ei ollu ajopyörä niin meni ihmetellessä vaan.

Löytyi lopulta 2,3 metriä korkeelle ylimmälle hyllylle nostetusta halkaistusta 10L öljypönikästä. Poika tuumas että laita ny alasin kans sinne katonrajaan kiikumaan että se tippuu sun päähäs.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Vastaa Viestiin