Jäsenyysmaksut 2025

Vastaa Viestiin
Avatar
ottomatti
400
400
Viestit: 433
Liittynyt: 06.12.2004 12:26
Paikkakunta: Nivala

Jäsenyysmaksut 2025

Viesti Kirjoittaja ottomatti »

Roikan jäsenyysmaksulaskun saa halutessaan s.postiin ja nyt v.2025 s.postilaskutus on tehty, niille jäsenille, jotka ovat s.postilaskun pyytäneet.

Nyt on ilmennyt että osa laskuista on mennyt suoraan vastaanottajan roskapostilootaan, etenkin gmail osotteissa.

Nyt olisikin hyvä tarkistaa roskapostiloota, löytyykö Roikan jäsenyysmaksulasku sieltä.

Paperilaskut lähtevät jäsenistölle tammi-helmikuun vaihteessa.

t. Roikan sihteeri
Antero Erkkilä
sihteeri@uralroikka.fi
0400 284 491
Itärauta, tuo liikuttava kulukuväline.
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8664
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Jäsenyysmaksut 2025

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

No siellähän se oli...

Kuva
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3108
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Jäsenyysmaksut 2025

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Ei ollut mulla, siis Vanessalta postia. Oli ihan vaan Roikan lasku, sekin saapuneissa. Tylsää :think:
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Avatar
ottomatti
400
400
Viestit: 433
Liittynyt: 06.12.2004 12:26
Paikkakunta: Nivala

Re: Jäsenyysmaksut 2025

Viesti Kirjoittaja ottomatti »

Paperiversiolaskuja
Paperiversiolaskuja
Screenshot_20250131_125352_WhatsApp.jpg (14.97 KiB) Katsottu 1401 kertaa
Roikan jäsenyysmaksuja, paperiversiona, lähti postiin eilen jonkinmoinen nivaska.
Itärauta, tuo liikuttava kulukuväline.
Avatar
Kaljee
700
700
Viestit: 701
Liittynyt: 04.08.2022 18:23
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jäsenyysmaksut 2025

Viesti Kirjoittaja Kaljee »

Laskun eräpäiväkin oli laitettu ilmeisesti postipatea ajatellen tarpeeksi pitkälle maaliskuulle, että saaja ehtii maksaa ajallaan vaikka kirje kiertäisikin kotimaata pariinkin otteeseen edestakaisin ;-)
K-750 kulkee, MT10-36 kolisee...
Avatar
ottomatti
400
400
Viestit: 433
Liittynyt: 06.12.2004 12:26
Paikkakunta: Nivala

Re: Jäsenyysmaksut 2025

Viesti Kirjoittaja ottomatti »

Kaljee kirjoitti: 01.02.2025 01:02 Laskun eräpäiväkin oli laitettu ilmeisesti postipatea ajatellen tarpeeksi pitkälle maaliskuulle, että saaja ehtii maksaa ajallaan vaikka kirje kiertäisikin kotimaata pariinkin otteeseen edestakaisin ;-)
Joo, eräpäivä jäsenyysmaksulle on 15.3.
Toivotaan että kusti polkee ajallaan :)
Itärauta, tuo liikuttava kulukuväline.
Vastaa Viestiin