Kytäjä
Kirkko kierros
Re: Kirkko kierros
Kytäjä
Re: Kirkko kierros
Porvoo
Ps pitääkin aloittaa kirkko kirerros uudelleen, kun vanhat kuvien linkit on hävinnyt bittitaivaaseen
Re: Kirkko kierros
Tyrvää
Nyt kehtaa jo sanoa käyneensä kun ei ole oman eikä naapurikylän kirkko kyseessä. Ei ehkä se edustavin pääty ottaa valokuvaa, mutta innokkaita katselijoita oli yllättävän paljon ja pääoven puolella otettiin kuvia tyylikkäästä ameriikan raudasta. On siinä kirkko kyllä hienolla paikalla, ympärillä järvimaisemaa ja niittyä. Tuttu lapsuudesta Mauri Kunnaksen kirjasta Koiramäen joulukirkko...
Nyt kehtaa jo sanoa käyneensä kun ei ole oman eikä naapurikylän kirkko kyseessä. Ei ehkä se edustavin pääty ottaa valokuvaa, mutta innokkaita katselijoita oli yllättävän paljon ja pääoven puolella otettiin kuvia tyylikkäästä ameriikan raudasta. On siinä kirkko kyllä hienolla paikalla, ympärillä järvimaisemaa ja niittyä. Tuttu lapsuudesta Mauri Kunnaksen kirjasta Koiramäen joulukirkko...
K-750 kulkee, MT10-36 kolisee...
Re: Kirkko kierros
Kytäjän kirkossa (Hyvinkäällä) Motoristimessu 19.5.2024, klo 13.00
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Re: Kirkko kierros
Re: Kirkko kierros
Vimpeli
Ps vimpelinpekoilla olikin piruntorjuntabunkeri pyöree
Re: Kirkko kierros
Kaustisen ja Toholammin kirkonmäet kävin pyörähtämässä.
Re: Kirkko kierros
Frederikshavn
Ps matka tuli eilen päätökseen, mutta laitetaan vielä kirkko kuva matkalta
Re: Kirkko kierros
Tori Virossa...



