M:Itäpyöriin pyöriä vanteita

Alueen säännöt
Huomaa ilmoitusta jättäessäsi:

Yleensä kuvalla saa paremmin tulosta. Viestiin voi liittää kuvia.

Viestin nosto, eli uppaus, vain kun on uutta kerrottavaa.

Merkitse otsikkoon, myytkö, ostatko, vaihdatko ym .

Yhteys-, hinta-, kuin sijaintitiedot kuuluvat ehdottomasti kelvolliseen ilmoitukseen. Vaikka laite olisi esim Nettimotossa näkyvillä pitää myös täällä olevassa ilmoituksessa olla nämä tiedot selkeästi näkyvillä.

Puutteellisia ilmoituksia ei suvaita. Ei enää yhtään. Ne poistetaan sen enempiä varoittelemati.

Ilmoitukset siivotaan 9kk ikäisinä automaattisten matuskoiden toimesta
Vastaa Viestiin
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8276
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

M:Itäpyöriin pyöriä vanteita

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Varaston siivouksessa löyty hieman vanteita/kehiä. mm. Ural alkuperäinen vannekehä,,ehkä uudempaan alunapaan tarkoitettu 40 eur.. Sitten perus nepri kokoa/mallia 19/18" vannekehiä useita Englantilaisia /japanilaisia pääosin 20..30 eur /kpl..sitten erikoisempaa auton vannekehästä tehty 4"-15 valmiiksi prässätyillä 40kpl nippakupeilla ..ei porattu vielä nipan reikää( poraa sitten käytettävän nipan mukaan) 60 eur. Pikkuvipukeulan Nepparin? vanne/napa huom . navan muoto erilainen kun vakio..30 eur..Nepparin vakio napaan "tusattu" jämerät pultti/mutteri "pinnoitus" koko komeus 25 eur...ja näitä on sitten aika paljon 15..16 ..18 ja 19 tuumasia kysy jos etsit jotain kokoa. Namuset Turengissa muutama kuva..
005.jpg
005.jpg (109.99 KiB) Katsottu 405 kertaa
006.jpg
006.jpg (139.38 KiB) Katsottu 405 kertaa
007.jpg
007.jpg (77.26 KiB) Katsottu 405 kertaa
008.jpg
008.jpg (119.26 KiB) Katsottu 405 kertaa
010.jpg
010.jpg (106.53 KiB) Katsottu 405 kertaa
loput seuraavaan viestiin
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8276
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: M:Itäpyöriin pyöriä vanteita

Viesti Kirjoittaja MATTI »

loput tässä..
012.jpg
012.jpg (105.65 KiB) Katsottu 404 kertaa
011.jpg
011.jpg (117.8 KiB) Katsottu 404 kertaa
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8276
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: M:Itäpyöriin pyöriä vanteita

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Löytyy myös renkaita..käytettyjä..vähän käytettyjä ja liki uusia ..itämopo kokoa 3.75,,4.0 -19 ja myös 5"-16 kokoa. Hinnat 20eurosta..ylöspäin. kysy jos tarvetta. T.Matti
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8276
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: M:Itäpyöriin pyöriä vanteita

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Tuollainen uljas Vagon "tykkivanne" 3,5..4"--16 olis myös jouten sikahintaan 90 eur! vaikka viritellä vaunuun..(saattaa löytyä valmiiksi tehty akselikin). Ja joku Susukin 19" etuvanne laikalla ja wanhalla kumilla , vaikka sooloon eteen..60 eur/tarjous. Namuset Suomen Turengissa.
004.jpg
004.jpg (55.25 KiB) Katsottu 307 kertaa
003.jpg
003.jpg (75.13 KiB) Katsottu 307 kertaa
002.jpg
002.jpg (77.17 KiB) Katsottu 307 kertaa
001.jpg
001.jpg (106.56 KiB) Katsottu 307 kertaa
Vastaa Viestiin