Niin hienoa kun se olikin kierrellä rompepäiviä ja tavata mahtavia persoonia. Nyt täytyy alkaa miettiä mitä tekee sitte isona.
Myyn koko varaston pois ja huonokuntoinen tavara lähtee metallinkeräykseen .
Jos on osa tarpeita niin ottakaa yhteyttä.. myyn sopivaan hintaan tavaraa pois
IZ, K750, M72, Ural, Dnepr....
Kiitos kaikille yhteistyökumppaneille, kerhoille ja etenkin kaikille asiakkaille näistä vuosista pitäkää harrastusta yllä...
Niin ja koneet ja työkalut jää, joten enköhän jotain uutta jännää keksi.
Päivääkään en vaihtaisi pois
KIITOS JA KUMARRUS.
Mika Marttila
mika@mikamarttila.net
040 7486839
