Uralvox lopettaa

Vastaa Viestiin
Avatar
mikki77
50
50
Viestit: 69
Liittynyt: 27.01.2011 13:30
Paikkakunta: SASTAMALA

Uralvox lopettaa

Viesti Kirjoittaja mikki77 »

Viimeviikolla tein Uralvoxin lopetus päätöksen. Hauskaa on ollut ja paljon tullut uusia ystäviä tämän työn kautta, mutta aikansa kutakin.
Niin hienoa kun se olikin kierrellä rompepäiviä ja tavata mahtavia persoonia. Nyt täytyy alkaa miettiä mitä tekee sitte isona.

Myyn koko varaston pois ja huonokuntoinen tavara lähtee metallinkeräykseen .

Jos on osa tarpeita niin ottakaa yhteyttä.. myyn sopivaan hintaan tavaraa pois

IZ, K750, M72, Ural, Dnepr....

Kiitos kaikille yhteistyökumppaneille, kerhoille ja etenkin kaikille asiakkaille näistä vuosista pitäkää harrastusta yllä...

Niin ja koneet ja työkalut jää, joten enköhän jotain uutta jännää keksi.

Päivääkään en vaihtaisi pois😎😎.

KIITOS JA KUMARRUS.

Mika Marttila

mika@mikamarttila.net

040 7486839
Vastaa Viestiin