Ranskattaret

Vastaa Viestiin
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Ranskattaret

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Siinä ranskattaret vieretysten ikäeroa 43 vuotta.
ranskattaret.jpg
ranskattaret.jpg (350.71 KiB) Katsottu 335 kertaa
Avatar
teuski
200
200
Viestit: 260
Liittynyt: 02.08.2020 11:56
Paikkakunta: Єврайокі

Re: Ranskattaret

Viesti Kirjoittaja teuski »

Kaunista.

Tynnyrisauna on kyllä käyttöautojen aatelia :mrgreen:

Simca on upea ja vanteet on hienot, mutta sisäiset pussihousuni tutisevat tuosta yhdistelmästä :lol:
-=Dnepr K-650 '68=-
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Ranskattaret

Viesti Kirjoittaja MATTI »

teuski kirjoitti: 08.06.2026 10:52 Kaunista.

Tynnyrisauna on kyllä käyttöautojen aatelia :mrgreen:

Simca on upea ja vanteet on hienot, mutta sisäiset pussihousuni tutisevat tuosta yhdistelmästä :lol:
Taitaa pussihousut valuu nilkkoihin jo kun lisätään painetta...Simcaan laitoin jo 70-luvun (1970)lopulla Fiatin Twincam koneen..ja 5 vaihteisen laatikon..ja Volvon 144 taka-akseli on naitettu Simcan omille jarruille ja lehtijousille...eikö vielä henkeä ahdista?? no lisätään painetta--2000 luvun alussa laitoin vielä fiatin koneen perään oman 5V laatikon tilalle Jenkkiläisen TH 180 automaattilaatikon,kun rouva tykkää enempi ajaa automaatilla,joko tutisee :lol: Nykyisin on bensanhinta sitä luokkaa että jo melkein 10 vuotta takaperin vaihtu sivuimut tavan 2 kurkkuseen pystykaasuttimeen...nyt olen ajatellut päivittää "seuraavassa" remontissa pystykaasarin SU kaasuttimiin/kaasuttimeen..niitä olen jo kerännyt niin että vaihtoehtoja on, ja ne on pahuksen hyvät kaasuttimet,,käytän niitä kaikissa vw koneisissa itämopoissa mitä täällä tehdään.
HPIM1479.JPG
HPIM1479.JPG (143.63 KiB) Katsottu 252 kertaa
Avatar
teuski
200
200
Viestit: 260
Liittynyt: 02.08.2020 11:56
Paikkakunta: Єврайокі

Re: Ranskattaret

Viesti Kirjoittaja teuski »

Ei ne sentään nilkkoihin valahda kun henkselit on kireällä :mrgreen: Mutta tälle voi jo nostaa hattua :o
-=Dnepr K-650 '68=-
Vastaa Viestiin