Lähden ajelee..

Vastaa Viestiin
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lähden ajelee..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Tänään lähtö rouvan kaa Suttilan tilalle herkuille ja pikku ostoksille,,,siitä tuuloisen ja lammin kautta himaan ,,mukava reissu ja kiva, mutta tuulinen ajoilma..siksi ajettiinkin pälkäneeltä "myötätuulta " lammille.
004.jpg
004.jpg (130.16 KiB) Katsottu 50 kertaa
003.jpg
003.jpg (109.89 KiB) Katsottu 50 kertaa
001.jpg
001.jpg (355.71 KiB) Katsottu 50 kertaa
Vastaa Viestiin