Sivuvaunun tuulilasi
Sivuvaunun tuulilasi
Löytyykö kuvia Dneprin sivuvaunun tuulilasin kiinnikkeistä? Ajattelin värkätä itse.
Tai löytyiskö jonkun nurkista joutilaat? Voisin ostaakin.
Tai löytyiskö jonkun nurkista joutilaat? Voisin ostaakin.
Haluat sitten jäädyttää perhekalleudet ja oikean ranteen :shock:
Meinaan se lullanlasi puhaltaa aika rankasti juuri niille seuduille...
Urren versio:
http://www.cedricfan.sivut.ws/Bikes/My% ... es/06.html
Noi raudat menee lullan sisälaitoja alas, jonne ne on saranoitu.
Meinaan se lullanlasi puhaltaa aika rankasti juuri niille seuduille...
Urren versio:
http://www.cedricfan.sivut.ws/Bikes/My% ... es/06.html
Noi raudat menee lullan sisälaitoja alas, jonne ne on saranoitu.
se o semmonen juttu että jos meinaa saaha kotona määräävän hallitusvallan kyytiin niin pittää olla tuulilasi vaunusa...ainaki meillä...ei multa ainaskaa vielä o munat jäätyny ja ranneki toimii..oon harjotellu sallaa autotallissa..pyöräänki ku laittaa vielä tuulisuojan niin jopa on mukava ajella.Laskelmieni mukaan ko. lisävarusteet pienentävät huippunopeutta lisääntyneen ilmanvastuksen takia noin 6,8% :-D
eipä ole vielä ollu mittään ongelmia tuulilasien kanssa.voipi käyttää avokypärää ku ei tu hyttyset ja muut sontiaiset silimille...
vaunuun kannattaa asentaa tuulilasi silleen että ku sitä ei tarvi,sen voipi kääntää penkin päälle makkoomaan.ei tu turhia ilimanvastuksia ja soppii vaununpeittoki paikoilleen..elikä korvakkeet vaunun pystyrautoihin kiinni.mullon neprin vaunu,siinä oli reiät valamiina.emännän määräyksestä asensin lasin kiinteästi vaunun päälle,eipä tuo silleenkään o haitannu.eipä ny valu mamman meikit ja lastenlapsetki mielellään kyytiin tulevat...
vaunuun kannattaa asentaa tuulilasi silleen että ku sitä ei tarvi,sen voipi kääntää penkin päälle makkoomaan.ei tu turhia ilimanvastuksia ja soppii vaununpeittoki paikoilleen..elikä korvakkeet vaunun pystyrautoihin kiinni.mullon neprin vaunu,siinä oli reiät valamiina.emännän määräyksestä asensin lasin kiinteästi vaunun päälle,eipä tuo silleenkään o haitannu.eipä ny valu mamman meikit ja lastenlapsetki mielellään kyytiin tulevat...
:smt031
Uudet osat löytyy varaoasluettelosta
http://www.imz-ural.com/support/parts.htm
Tuossa kuva
Uudet osat löytyy varaoasluettelosta
http://www.imz-ural.com/support/parts.htm
Tuossa kuva
Jos tuulee, niin takas tullessa nopeus on 6,8% nopeampi, eli lopputulos +/- =0Laskelmieni mukaan ko. lisävarusteet pienentävät huippunopeutta lisääntyneen ilmanvastuksen takia noin 6,8%
- Julma Juha
- 300

Mullon ollu monesa pyöräsä monen kokosta tuulisuojaa ja nytkin on Dneprisä joka suuntaan alkuperäisestä kasvatettu. Ikuna en oo huomannu että se vaikuttas ohjattavuuteen? Ei kaksi eikä kolmirattaisella. Voihan se olla että tullee varauduttua noihin tilanteisiin eri tavalla, en tiedä. Onhan meillä se ohjaus"vaimennin", sitä pari napsua oikeaan ja ei tuuli heiluttele.Timpa kirjoitti:mites kun iso rekka ohittaa hipomalla?
luulisi tuollaisen "purjeen" tekevän villejä lisukkeita?
Huippunopeus sillä kyllä laskee, se on totta.
Norjan tunneleissa testattu!
Tiukan puoleisessa maantietunnelissa täysillä purjeilla ajettaessa tuuppaa kivasti eteenpäin, kun vastaan tuleva rekka menee ohi.
minulla on K pyörässä sivuvaunun tuulilasi joka on välillä ylhäällä ja välillä alhaalla. En ole huomannut ajo-ominaisuuksissa kyllä mitään eroa, enkä kyllä klasin ohjaamaa ajoviimaakaan tuntenut. Ainoa ero on että tuulilasi alhaalla huippunopeus on ehkä entistäkin kovempi. :D
MB sotapyörässäni ei ole tuulilasia, sekun haittaisi pahasti pikakiväärillä ampumista. Jäisi hirvenmetsästys siihen. :-D :-D
Sno-Bro
MB sotapyörässäni ei ole tuulilasia, sekun haittaisi pahasti pikakiväärillä ampumista. Jäisi hirvenmetsästys siihen. :-D :-D
Sno-Bro
K-750, MB-750, K-750M, K-175, K-125, K-1B
Soolo-koohon sorvailin (khoppasin) urren tuulisuojasta "katteen" viime kesänä. Paremmin kulukee ny sekä myötä-, että vastatuuleen. Sivutuulikaan ei vaikuta sen enempää ku iliman tuulilasia. Tyylipisteitä ei kumminkaan juurikaan heru. Vaan eipä oo muilla samanlaista.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Tulipa tuosa mieleen ku oli pimiää ja sitte se mehtätaipale, että sähköhellan uunin luukusta sais kivan tuulisuojan varmaanki. Siinähän on saranatki valamiiksi, vois taittaa alas tarpeen nii vaatiesa ja sitte kauhukaffaki ois montteerattuna. Nii, ja kakskerroksinen lämpölasiki vielä.
Vojjumaliste mää oon viisas.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Se on muuten hällä eikä hella. Ja satteensuojaksi sivustatäytettävän pesukonneen luukku. Taikka vaununkylykeen siitä akkuna.sropov kirjoitti:Tulipa tuosa mieleen ku oli pimiää ja sitte se mehtätaipale, että sähköhellan uunin luukusta sais kivan tuulisuojan varmaanki. Siinähän on saranatki valamiiksi, vois taittaa alas tarpeen nii vaatiesa ja sitte kauhukaffaki ois montteerattuna. Nii, ja kakskerroksinen lämpölasiki vielä.
Hälläpä hyvinki. Vaan kerranki aattelin olla muille tovereille ystävällinen ja kansantajunen ja kirijotin hella.
Nimittäin;;;;; Viime kesänä ku tulin yhestä huutokaupasta, nii koon tarakalla oli kakluunin suuluukut ja kaks HELLAA! Nämä hellat olivat kylläki lisävalot mutta sähköhelloja kumminki.
Ei vaan kaikki meinannu mua uskua, ku sannoin että uuninsuuluukut ja kaks hellaa oli tarakalla.
Saiskohan niistä kakluunin suuluukuista tuulisuojan? Vai pelkän tulisuojan?
Kaikkien OHV-topikkien äiti......
Hällä väliä
Nimittäin;;;;; Viime kesänä ku tulin yhestä huutokaupasta, nii koon tarakalla oli kakluunin suuluukut ja kaks HELLAA! Nämä hellat olivat kylläki lisävalot mutta sähköhelloja kumminki.
Ei vaan kaikki meinannu mua uskua, ku sannoin että uuninsuuluukut ja kaks hellaa oli tarakalla.
Saiskohan niistä kakluunin suuluukuista tuulisuojan? Vai pelkän tulisuojan?
Kaikkien OHV-topikkien äiti......
Hällä väliä
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Työhalut muuttuu toisinaan ruokahaluksi liianki heleposti. Toisinpäin kääntäminen palijo hankalampaa. Vaikiaa suorastaan.karppa kirjoitti:pese ainaski ruuan tähteet ja tuoksut poies..lissäisivät vain noita sun ruokahaluja eikä ajohaluja...muuten ihan hyvä idea ja eiku römperi ponsoriksi...
Ja sitte ku halut muuttuu himoksi, nii voi voi...
Kaikkien oftopikkien isomummu.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Miksi pelkkä luukku,poistamalla sisuskalut ja asentamalla koko hella vaununkatteeksi saadaan tyylikäs ja joka säähän soveltuva suoja.Sivusta täytettävä pesukone antaisi kylläkin enemmän avaruusajan tuntua.sropov kirjoitti:Tulipa tuosa mieleen ku oli pimiää ja sitte se mehtätaipale, että sähköhellan uunin luukusta sais kivan tuulisuojan varmaanki. Siinähän on saranatki valamiiksi, vois taittaa alas tarpeen nii vaatiesa ja sitte kauhukaffaki ois montteerattuna. Nii, ja kakskerroksinen lämpölasiki vielä.