Mikä ruuvi läättäpään pytyssä?
Mikä ruuvi läättäpään pytyssä?
Niin, olen itse ihmetellyt ja ihmettelyttänyt muutamilla muillakin, että mikä mahtaa olla tuo ruuvi lättäpään vasemman puoleisen sylinterin tyvessä, etupuolella.
Tai se on siis reikä, joka on tukittu ruuvilla. Kaikissa pytyissä sitä ei ole. Jos ruuvi on löyhällä, tulee sieltä moottorin käydessä öljyä.
Ylimääräistähän näissä ei paljoa ole, joten kai tuollakin joku funktio on, kun tietäisi vaan mikä...
Tai se on siis reikä, joka on tukittu ruuvilla. Kaikissa pytyissä sitä ei ole. Jos ruuvi on löyhällä, tulee sieltä moottorin käydessä öljyä.
Ylimääräistähän näissä ei paljoa ole, joten kai tuollakin joku funktio on, kun tietäisi vaan mikä...
ETEENPÄIN ELÄVÄN MIELI
-Korvikkeita avuksi, niin kyllä tästä selvitään.
-Korvikkeita avuksi, niin kyllä tästä selvitään.
-
PetriE
- Julma Juha
- 300

Kuulostaa kyllä jo aika haitekilta. Eikö oo mukavampi ajellakin, kun ei nää niitä matalia paineita. Ja entäs sitten, kun meneekin se mittari epäkuntoon? Siinä sitten puretaan konhetta ja vaihdellaan pumppuja ja ihmetellään, että mikä mikä on?? Ja ties missä olosuhteissa?? hehJulma Juha kirjoitti:Siihen reikään oon aatellu et sais vaikka öljynpaine mittarin !
Vai meneekö hi-tekin puolelle??
M1800R
-
vieras
- Julma Juha
- 300

Ei oo tarvinnu ees pestä. Niin hyvä tuli. Mutta oliko ne kosteat olosuhteet pullosta vai taivaalta??Julma Juha kirjoitti:Kuten jo on huomattu niin mitä kosteammat ja luonnonläheisempi korjausympäristö sen laadukkaampi on työn tulos va ootko ottannu k-stasi konetta auki tuon kuvan ottamisen jäjkeen
M1800R
- Julma Juha
- 300