Ural Roikka 2-2007
Ural Roikka 2-2007
Onko seuraavan lehden aikataulu suunnitelmien mukainen? Tuleeko "Apua" lehden sivuille, vaiko erillisenä?
Edellisessä numerossa oli jäsenluettelo, oliko kuinka ajantasainen? Jäsenmäärä taitaa olla suurinpiirtein entisenlainen.
Muistakaahan laittaa jutuntynkää Karvanaamalle, ei me muuten lehteä saada.
Edellisessä numerossa oli jäsenluettelo, oliko kuinka ajantasainen? Jäsenmäärä taitaa olla suurinpiirtein entisenlainen.
Muistakaahan laittaa jutuntynkää Karvanaamalle, ei me muuten lehteä saada.
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
-
karvanaama
- 100

- Viestit: 156
- Liittynyt: 31.08.2004 19:37
- Paikkakunta: Härmä
- Viesti:
Lehti ilmestyy n. viikolla 24, materiaali 31.05.2007 mennessä.
Help-luettelo tulee erillisenä lehden välissä kuten ennenkin.
Lehden tekijän / kokoojan paikka vapautuu tämän vuoden jälkeen.
Uusi "toimittaja" valitaan vuosikokouksessa Imatralla.
Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen 0440 726 161 tai sihteeriin 040 760 3252.
Kaikki aikaisemmat lehdet tulee uudelle toimittajalle sähköisessä muodossa, että aivan nollasta ei tarvi aloittaa.
karvanaama
Help-luettelo tulee erillisenä lehden välissä kuten ennenkin.
Lehden tekijän / kokoojan paikka vapautuu tämän vuoden jälkeen.
Uusi "toimittaja" valitaan vuosikokouksessa Imatralla.
Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen 0440 726 161 tai sihteeriin 040 760 3252.
Kaikki aikaisemmat lehdet tulee uudelle toimittajalle sähköisessä muodossa, että aivan nollasta ei tarvi aloittaa.
karvanaama
En mäkään oo täyrellinen, multa puuttuu heikkouret.
Lehti, tuleeko eikö tule
Eipä ole lehteä kolahtanut vielä tälle vuodelle yhtäkään kertaa. Luulin jo nähneeni unta jäsenmaksun maksamisesta, mutta tarkistettuani tiliotteesta totesin, että ainakin se omalta tililtä on lähtenyt. Minne lie sitten päätynyt.
No, hyväähän kannattaa aina odottaa...
No, hyväähän kannattaa aina odottaa...
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
-
Vmkv
Re: Lehti, tuleeko eikö tule
Lähetetty: Thu Feb 24, 2005 9:52 pm Viestin aihe: Osoite/Maksaja tuntematontrauma kirjoitti:Eipä ole lehteä kolahtanut vielä tälle vuodelle yhtäkään kertaa. Luulin jo nähneeni unta jäsenmaksun maksamisesta, mutta tarkistettuani tiliotteesta totesin, että ainakin se omalta tililtä on lähtenyt. Minne lie sitten päätynyt.
No, hyväähän kannattaa aina odottaa...
--------------------------------------------------------------------------------
Edelleen tulee valitettavan paljon epäselviä maksusuorituksia niin vanhoilta kuin uusilta jäseniltä . Esim. vaimo maksaa eri sukunimellä kuin jäsenenä oleva mies, tai päinvastoin. Tai sitten firman nimissä. Uusista jäsenistä ei muuta tietoa kuin nimi, välttämättä sitäkään . Eli epäselvien tapausten listassa on valitettavan paljon nimiä .
Yhteystiedot on ilmoitettava ehdottomasti kerhosihteerille, joko puhelimitse, tekstiviestillä, maapostitse, sähköpostitse jne ...
P.S. Yhteystiedot osiosta "sihteeri" löytyvät yhteystietoni .
Toistetaan nyt vielä kerran. Ystävällisesti/Toverillisesti "Vmkv"
Posteljooni taitaa teilläkin olla salauralisti. Ei ole tännekään vielä kolahdellut. mutta hyväähän kannattaa odotella vaikkei koskaan tulisUralrane kirjoitti:Ei ole vieläkään kolahtanut, vaikka nimi oli jäsenlistassa ja muut ovat lehtensä saaneet jo aikapäiviä. Jäsenmaksukin on hoidettu ja tarvittavat tiedotkin annettu. Kähvelsikö postinjakaja.. :?
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
-
Vmkv



