Kissan hännän nosto

Vastaa Viestiin
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Kissan hännän nosto

Viesti Kirjoittaja sropov »

Yks ameriikalais nainen tuosa naapurikylällä kehu tuota mun Koo pyörää komiaksi. Ja vielä ulukomaankielellä.

Vaikka eihän se pyörä ruma ookkaan. Pikkusen karismaattinen kyllä.

Onko muitten pyöriä ihimiset ihhaillu/kehuskellu/ylistäny/teheneet aaltoliikettä/kumartaneet/ muuta, mitä?
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Vmkv

Viesti Kirjoittaja Vmkv »

Jotakin vuosia sitten olin liikenteessä ChangJiang 750 moottoripyörällä vuosimallia 1991. No siinä parkissa kerty ympärille niin isäntää kuin emäntää ihaileen hienon "museomoottoripyörän entisöinnin laatua vallankin kromauksen osalta". Asian oikean laidan ilmaistuani katsoivat tyyliin; Älähän meille hulluja puhu, myö kyllä tunnetaan vanhat moottoripyörät 30-luvulta :-D .
cedricfan
3000
3000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Viime sunnuntaina piti kyllä sanoa yhelle ilkeästi. Kyseli kuinka usein pitää tehä remonttia: vastasin että ei ainakaan 4.200 kilometriin, enemmästä en tiiä kun ajettu vasta sen verran :-D
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
sno-bro
600
600

Viesti Kirjoittaja sno-bro »

Ajelin kauppaan K pyörällä ja kypärää pois ottaessa viehättävä naisihminen totesi ohi mennessään että onpas komea. Voi olla että tarkoitti pyörääkin. :D

Sno-Bro
K-750, MB-750, K-750M, K-175, K-125, K-1B
Ripa
2000
2000

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Kyllä niitä kehuja on kuultu usein.
Usein kehutaan kuinka komeita pyöriä on myynnissä, mutta ostajat taitaa olla eri mieltä kun eivät osta näitä komeita pyöriä vaan hakevat mielummin Venäjältä valmiiksi ruostuneen raadon.
perttike
25
25

Viesti Kirjoittaja perttike »

Justiinsa tultiin emännän kanssa Kuusamosta parranajo-reissulta. Lupasin toukokuussa yhelle kuusamolaiselle kaverille, että ajan parran vasta, sitten kun minä olen Dnieprin kanssa Kuusamossa. Hyvin parta kyllä lähti. Lienekkö ollu osuutta normaalia tuikeammalla partavedellä, Saarenmaa 80%.

Niin niistä kehuista. Kyllähän niitä tuli taas tällähi reissulla. Kävimmä Suurpetokeskuksella kahtomassa karhuja, ovat muuten veikeitä otuksia ne pikkukarhut. Kun tulimma kahtelukierrokselta takasi parkkipaikalle, niin siinä oli puolikymmentä turistia meijän kulkinetta kuvaamassa ja kehuskelemassa sen komeutta ja kyselemässä alkuperää jne. Ja sitten siihen tulla pöllähti toistakymmenta kuusamolaista motoristia Bemareilla ja Japanin pyörillä. Sama homma heillä, eikun kuvaamaan ja kehumaan meijän ajoneuvoa.

Kylällä sitten paikallisella ABC:lla käyvessä tuli taas yksi pariskunta kamera kourassa kehumaan tätä meijän ajokkia. Olivat Bulgariasta. Halusivat ottaa kuvia pyörästä, kun minä olin sarvissa ja kun pariskunnan miespuoleinen oli sarvissa.

Ja sama oli tänään paluumatkalla. Hiljaisen kansan latokahvilassa käytiin ja heti kahvilan emäntä kipasi kehumaan, että onpa meillä makea yhdistelmä, kärry oli myös mukana(kulutus n. 15 litraa/100km, kahen hengen kuorma+kärry, jossa 20kg tavaraa).
Siitä poislähtiessä parkkipaikalle kurvasi iäkkäämpi saksalaispariskunta. Ja eikun tulivat kehumaan ja ihastelemaan. Luulivat tosin ensin,että tämä on BMW. Mutta eivät ottaneet kehujaan takaisin, kun sanon että tämä Dniepri.

Ja näinhän se on suurinpiirtein joka kerta, kun tuon ottaa allesa ja ajelee kylille. Ei juuri semmoista kertaa, ettei joku tulisi kyselemään ja kehumaan.
K-rotta
700
700

Viesti Kirjoittaja K-rotta »

Minäkin tuossa pari viikkoa sitten työn puolesta kävin eräässä raskaamman kaluston korjaamossa asioimassa ja eikös heti firman nuorempi omistaja ja yksi asentaja tullut katsomaan että mikä H....TIN paukutin sieltä nyt tuli tontille.Juteltiin jonkun aikaa ja kun olin lähdössä pois niin toinen sanoi että J.....UTA TOSSA ON TYYLIÄ :D :D .Ja pari kertaa tankatessa on ihmisiä tullut tutkimaan outoa konepyörää :wink:
Hattu päähän ja hyvästi !!
Karppa
1750
1750
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karppa »

oltiin mamman kanssa Varkauvessa rakentajamotoristien kokkoontumisajossa...tuskin olin saanu kärry-yhistelmää parkkiin ku jo ryntäs hieno rouva kyytiä kyselemään...ol kuulema kuski ja pyörä sieltä kommeimmasta päästä...

Oon rakentamassa lipasta pyörän kylykeen...valokuvvaavat niin ahkerasti..vapaaehtoinen kolehti männöö ikääntyvien kommeijen itäpyöräkuskien eläkerahastoon... :smt040
Timpa
1500
1500
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timpa »

viimmeksi eilen/yöllä työkeikalla piti melkein potkia uteliaita kauemmaksi, kun oli kaikki tarvekilkkeet lullassa ja sieltä piti niittä hakea välillä poikkeen ja palautella. Kovasti niitä se kiinnostaa, mutta kun lähemmäksi menee, niin kuulee kuinka "asiantuntija" selittää ihan himmeleitä.

Piti nostaa viimekesäistä hintalappua, kun olivat satasilla sitä alta poies ostamassa. Viimekesänä 2tonnia oli riittävästi karkoittamaan turhankyselijät, mutta nyt on pitänyt laittaa 50% korotus, että saa kyselijät tyytyväisiksi ja piettyä vehkeen itellään.

Bemarina sitä on usea ulkomaaneläjä, yleensä saksasta, pitänyt ja kun kuulee, että samaa sukujuurta, mutta lähempää Uralia, niin sitten heti alkaa kassakone mielessä kilkkaamaan. Ja säälistä(?) koettavat yleensä sitä 2-3 saturaista tarjota.

Kertakohtaaminen itäturistien kanssa oli mielenkiintoinen, kun ajjaa suhhautin paikallisen venäjän valinnan läpitte ja koukkaisin kohtuullisella kiitolaukalla takaisin 6-tielle, olin perhana hurauttanut oikeasta tienhaarasta ohitte.

Vaan nopiaan meni takaronkat kiinni ja aurinkoklasit silmille, iltasella.

Tavan itätouristi vaan vilkaisee nopiaan ja jatkaa matkaansa.

Tälle illalle satutttiin sopivasti toisen vaunullisen ja yhtälailla mustan itäpaukuttimen kanssa eri suunnista samaan risteykseen ja vaan pyöri päitä autoissa, kun eivät tienneet, kumpaa katella. Liekö luulleet jotta edellä jumputtava oli heittänyt uukkarit, vai mitä?
:roll:
kopase tosta: 0440928192
Vastaa Viestiin