Ural Roikka 2-2007

Vastaa Viestiin
Avatar
Uralrane
1000
1000
Viestit: 1127
Liittynyt: 31.08.2004 14:53
Paikkakunta: Pohjoisen oppositio

Ural Roikka 2-2007

Viesti Kirjoittaja Uralrane »

Onko seuraavan lehden aikataulu suunnitelmien mukainen? Tuleeko "Apua" lehden sivuille, vaiko erillisenä?

Edellisessä numerossa oli jäsenluettelo, oliko kuinka ajantasainen? Jäsenmäärä taitaa olla suurinpiirtein entisenlainen.

Muistakaahan laittaa jutuntynkää Karvanaamalle, ei me muuten lehteä saada.
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
Avatar
Uralrane
1000
1000
Viestit: 1127
Liittynyt: 31.08.2004 14:53
Paikkakunta: Pohjoisen oppositio

Viesti Kirjoittaja Uralrane »

Pikkusen vajaan kuukauden odoteltuani vastausta, en voi välttyä ajatukselta –että taidan olla ainoa jota lehti- ja jäsenasiat kiinnostaa. :shock:
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3107
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Et ole, ollaan vaan (ainakin täällä) odoteltu lehteä kuin sitä tehtaalta kauan sitten tilattua Ladaa :lol:
Tulee varmasti, mutta koska on pienoinen arvoitus. Ja kun tulee niin on mieluinen yllätys!
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
karvanaama
100
100
Viestit: 156
Liittynyt: 31.08.2004 19:37
Paikkakunta: Härmä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karvanaama »

Lehti ilmestyy n. viikolla 24, materiaali 31.05.2007 mennessä.

Help-luettelo tulee erillisenä lehden välissä kuten ennenkin.

Lehden tekijän / kokoojan paikka vapautuu tämän vuoden jälkeen.
Uusi "toimittaja" valitaan vuosikokouksessa Imatralla.
Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen 0440 726 161 tai sihteeriin 040 760 3252.

Kaikki aikaisemmat lehdet tulee uudelle toimittajalle sähköisessä muodossa, että aivan nollasta ei tarvi aloittaa.

karvanaama
En mäkään oo täyrellinen, multa puuttuu heikkouret.
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3107
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Ompiko jo tulossa, ens viikolla lähdetään Itäsuomen kierrokselle ja helppilista olis hyvä vakuutus ettei mitään tapahdu :-D
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Avatar
Timpa
1500
1500
Viestit: 1663
Liittynyt: 30.03.2006 11:25
Paikkakunta: Kiihtelysvaara joensuun kupeessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timpa »

Olipa erittäin positiivinen ylläri tänäpänä postissa, kun oli uusin lehtykäinen lopsahtanut lootaan.

Se Blackwing olisi kiva saada tarkempaan syyniin. Etenkin sen opelixin lootan takia. Itellä kävi mielessä moottorikelkan variaattorisysteemit eräänä unettomana yönä.
kopase tosta: 0440928192
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3107
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Ja SPASIIBA, kolahti juuri sopivasti tännekin. Nyt jatkamaan pakkaamista, aamulla suunnataan Urren keula kohti Mikkeliä josta alkaa kierros Saimaan seutua 8)
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Avatar
trauma
400
400
Viestit: 458
Liittynyt: 18.09.2004 16:20
Paikkakunta: Kortesjärvi

Lehti, tuleeko eikö tule

Viesti Kirjoittaja trauma »

Eipä ole lehteä kolahtanut vielä tälle vuodelle yhtäkään kertaa. Luulin jo nähneeni unta jäsenmaksun maksamisesta, mutta tarkistettuani tiliotteesta totesin, että ainakin se omalta tililtä on lähtenyt. Minne lie sitten päätynyt.
No, hyväähän kannattaa aina odottaa...
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Vmkv

Re: Lehti, tuleeko eikö tule

Viesti Kirjoittaja Vmkv »

trauma kirjoitti:Eipä ole lehteä kolahtanut vielä tälle vuodelle yhtäkään kertaa. Luulin jo nähneeni unta jäsenmaksun maksamisesta, mutta tarkistettuani tiliotteesta totesin, että ainakin se omalta tililtä on lähtenyt. Minne lie sitten päätynyt.
No, hyväähän kannattaa aina odottaa...
Lähetetty: Thu Feb 24, 2005 9:52 pm Viestin aihe: Osoite/Maksaja tuntematon

--------------------------------------------------------------------------------

Edelleen tulee valitettavan paljon epäselviä maksusuorituksia niin vanhoilta kuin uusilta jäseniltä . Esim. vaimo maksaa eri sukunimellä kuin jäsenenä oleva mies, tai päinvastoin. Tai sitten firman nimissä. Uusista jäsenistä ei muuta tietoa kuin nimi, välttämättä sitäkään . Eli epäselvien tapausten listassa on valitettavan paljon nimiä .
Yhteystiedot on ilmoitettava ehdottomasti kerhosihteerille, joko puhelimitse, tekstiviestillä, maapostitse, sähköpostitse jne ...
P.S. Yhteystiedot osiosta "sihteeri" löytyvät yhteystietoni .

Toistetaan nyt vielä kerran. Ystävällisesti/Toverillisesti "Vmkv" :cry: .
Avatar
Uralrane
1000
1000
Viestit: 1127
Liittynyt: 31.08.2004 14:53
Paikkakunta: Pohjoisen oppositio

Viesti Kirjoittaja Uralrane »

Ei ole vieläkään kolahtanut, vaikka nimi oli jäsenlistassa ja muut ovat lehtensä saaneet jo aikapäiviä. Jäsenmaksukin on hoidettu ja tarvittavat tiedotkin annettu. Kähvelsikö postinjakaja.. :?
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
Avatar
trauma
400
400
Viestit: 458
Liittynyt: 18.09.2004 16:20
Paikkakunta: Kortesjärvi

Viesti Kirjoittaja trauma »

Uralrane kirjoitti:Ei ole vieläkään kolahtanut, vaikka nimi oli jäsenlistassa ja muut ovat lehtensä saaneet jo aikapäiviä. Jäsenmaksukin on hoidettu ja tarvittavat tiedotkin annettu. Kähvelsikö postinjakaja.. :?
Posteljooni taitaa teilläkin olla salauralisti. Ei ole tännekään vielä kolahdellut. mutta hyväähän kannattaa odotella vaikkei koskaan tulis
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Vmkv

Viesti Kirjoittaja Vmkv »

Uralrane kirjoitti: Kähvelsikö postinjakaja.. :?
Osoiterekisterisi on ajantasalla, joten lehden olisi pitänyt tulla ajallaan, kuten muillekin.
Taasen "trauma", ottaisitko yhteyttä puhelimitse?

T. Matti V. / 040-760 3252
Vastaa Viestiin