menijöitä oulusta???
-
Iivari
Onko meniöitä!!
Terve! :D
Kyseleppä MC-Lakkien sivulta http://www.mc-lakit.net yhteys henkilöiltä
onko ralliin menijöitä.
:shock: IC-Iivari
Kyseleppä MC-Lakkien sivulta http://www.mc-lakit.net yhteys henkilöiltä
onko ralliin menijöitä.
:shock: IC-Iivari
Jos kasitietä meettä, ja jos mullon vappaa päivä, jos oon kotona ja jos teijät huomaan, nii luppaan huiskuttaa valakialla nästyykillä tippa linssisä.
Jos tuutta vastaan, niin valoja räpsytän.
Jos minä ajan teistä eelle, nii vilikulla moikkaan.
Jos te ajatta minusta eelle, nii ihimettelen,
Niin minä teen.
Jos tuutta vastaan, niin valoja räpsytän.
Jos minä ajan teistä eelle, nii vilikulla moikkaan.
Jos te ajatta minusta eelle, nii ihimettelen,
Niin minä teen.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Onnea matkaan!
On pojilla rautanen kunto.. Mulla kai sippais näin talaviseen aikaan selekä ennen Kempelettä...
Mutta ei auta.. Keväällä sitten startataan. Sitä ennen pitää pikkulinnun laulaa nätisti.
Onnea ja sisua matkaan!
Mutta ei auta.. Keväällä sitten startataan. Sitä ennen pitää pikkulinnun laulaa nätisti.
Onnea ja sisua matkaan!
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ralli lähenee
Moronta vaan. :shock: Vihdoinkin sain vararenkaan paikoilleen ja siihen köytin tavarankuljetus hässäkän kiinni(tulipa hieno).Koneeseen lorautin stopmokea en tiiä miksi mutta lorautimpa kuitenkin, onkohan siitä mitään iloa se jää nähtäväksi
Ilimoitelkaa jos on muitakin tovereita lähöllään talviralliin niin voiraan ajaa oikein paraatissa 
Sropov, ookko nää meren vai maan puolella kortteeria sielä Raahesa? Että tietää vahata oikialle puolen ko mennään ohi tie sonnalla.
(Tottuushan on se, että ennen Liminkaa on jommankumman vehkeestä virrat hukasa tai kaasariin iskeny häikäle) (otanki varalaturin, -kaasarin, -virtavehkeet, -kannen, -sylinterin, -männän völijyyn nii ei varmasti tartte ko tankata)
(Tottuushan on se, että ennen Liminkaa on jommankumman vehkeestä virrat hukasa tai kaasariin iskeny häikäle) (otanki varalaturin, -kaasarin, -virtavehkeet, -kannen, -sylinterin, -männän völijyyn nii ei varmasti tartte ko tankata)
Raahesta kolomisenkymmentä kilsaa eteläänpäin, meren puolella. Kempeleestä tullesa niinku kaasukaffan puoleisella käjellä. Akk... vaimo on ainaki kotona. Se voi puistella mattua justiisa ku ajatta ohi. Tievviitasa lukkee Etelänkylä
Jos ennen Liminkaa sippaa vehkeet nii siinä Haarainsiltain liikenne ympyräsä on rakovalakia puut valamiina. Ei tuu väjelle kylymä.
Revollahella on hirsikessoili ( honkapölökkkyä). Neku jos nuotiosa polttaa nii sitte onki lämmin. Ja juhannuski on tullu siihen mennesä.
Raahe on kylymä paikka. Sinne elekää särkekö kamppeitanna.
Meiltä ku ajelee kuutisen kilsaa etelään, onki jo oikialla käjellä Harmi Mc:n reviiri. Ihtekki kuulun aut hänkerinä siihen poppooseen.
Oon kyllä aatellu perustaa oman kerhon, Ylä-Yppärin Ajajatt. YYA.
Ois meleko komia tekstattuna takin selekään tuommonen kirijotus.
Oon kuitenki koittanu olla silti siinä Keskitalon Senaattorin klupisa vielä kohtuullisen ihimisiksi. Niinku, että ei oo semmosia separatistisia pyrkimyksiä.
Taitaa ola parempi, että pysyn pelekkänä puoliperävauntamentalistina. ( uskonto kieltää täysperävaunun ajamisen ja sivuvaunun)
Jos ennen Liminkaa sippaa vehkeet nii siinä Haarainsiltain liikenne ympyräsä on rakovalakia puut valamiina. Ei tuu väjelle kylymä.
Revollahella on hirsikessoili ( honkapölökkkyä). Neku jos nuotiosa polttaa nii sitte onki lämmin. Ja juhannuski on tullu siihen mennesä.
Raahe on kylymä paikka. Sinne elekää särkekö kamppeitanna.
Meiltä ku ajelee kuutisen kilsaa etelään, onki jo oikialla käjellä Harmi Mc:n reviiri. Ihtekki kuulun aut hänkerinä siihen poppooseen.
Oon kyllä aatellu perustaa oman kerhon, Ylä-Yppärin Ajajatt. YYA.
Ois meleko komia tekstattuna takin selekään tuommonen kirijotus.
Oon kuitenki koittanu olla silti siinä Keskitalon Senaattorin klupisa vielä kohtuullisen ihimisiksi. Niinku, että ei oo semmosia separatistisia pyrkimyksiä.
Taitaa ola parempi, että pysyn pelekkänä puoliperävauntamentalistina. ( uskonto kieltää täysperävaunun ajamisen ja sivuvaunun)
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Tässä vaiheessa iltaa alkaa hän yleensä sössöttäääää:::
Tulipa kirijotettua mitä sattuu. Tavallista yrittää, nii riimaa tullee.
Tarkotus oli sanua. "Aion pysytellä puoliperävaunuvuntamelistina. Uskontoni kieltää minua ajamasta täysperävaunua ja sivuvaunua."
(Toissaalta se mun katekismus ei puhu mittään nuista motuliyhistelmistä)
Tulipa kirijotettua mitä sattuu. Tavallista yrittää, nii riimaa tullee.
Tarkotus oli sanua. "Aion pysytellä puoliperävaunuvuntamelistina. Uskontoni kieltää minua ajamasta täysperävaunua ja sivuvaunua."
(Toissaalta se mun katekismus ei puhu mittään nuista motuliyhistelmistä)
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Jaa että Yppärisä on sulla asunkantti? Minäki muistan ko poikassa Kalajoelta puhallettiin kilivettömällä Jaavalla Merimajalle tansseihin. 56-mallia oli jaava, punanen. Siihen meni kolomivarttinen jyskypullo siihen jaavan sivukoteloon, ko laitto sillä lailla viistoon sen. Pahasta jyskyä meillä oli siihe aikaan.
Pittää kahtua ko ajamma ohi, ties vaikka vejetään paperossit siinä levähyspaikalla jokon vähä ennen Yppäriä, peltoaukian alettua. Kerran sotaväesä ollesa liftasin, olikohan se maitoauto eli mikä, kyytiin, se käänty siitä vähä ennen levähysaluetta oikialle, et sunkaan sinä silläkohti kortteeraa? Ettet ois ryötti ajanu maitoautua sillon 1983 kesällä?
Pyhäjoella om muuten enite moottoripyöriä/asukas koko Suomesa, tämon vakta.
Pittää kahtua ko ajamma ohi, ties vaikka vejetään paperossit siinä levähyspaikalla jokon vähä ennen Yppäriä, peltoaukian alettua. Kerran sotaväesä ollesa liftasin, olikohan se maitoauto eli mikä, kyytiin, se käänty siitä vähä ennen levähysaluetta oikialle, et sunkaan sinä silläkohti kortteeraa? Ettet ois ryötti ajanu maitoautua sillon 1983 kesällä?
Pyhäjoella om muuten enite moottoripyöriä/asukas koko Suomesa, tämon vakta.