Työnimi MC- Maatuska

Vastaa Viestiin
Uskila
4000
4000
Viesti:

Re: Työnimi MC- Maatuska

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:smt043

Hah hah haaaaa …. hoh hoh hooooo…..

ruplatin ruplatin ruplatin …
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
E-mäntä
200
200

Viesti Kirjoittaja E-mäntä »

No eikös se ruplatin ole kun on neukkulasta kotoisin? :smt036
Harrastus,joka vie kaiken ja emännänkin.
Ruplatin
- suuria elämyksiä vähemmällä vauhdilla
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Viesti Kirjoittaja sropov »

Mahto Uskila mennä sevon?
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Lärvänen
25
25

Viesti Kirjoittaja Lärvänen »

Sehän se olis hirviää, jos konneesta alakas kuulua "Kopekan, kopekan, kopekan..."
"Aaa! Tekniik!! Da,da!" Sano toveri, ku saranan näki.
romukouran akka
100
100

Viesti Kirjoittaja romukouran akka »

Jeps Jeps siis ajan kohta passaa minullekin tosi hyvin.
Olen tässä kaverille irvaillu että oon mäkin aika motoristi kun ei mulla ole korttia saatika sitten pyörää. :lol:

No mutta kait sitä jonkun kulkupelin keksii että pääsee sitten tulemaan.

Niin jos nyt sitte vielä sais tuon osoitteen vaan tuonne vaihdettua niin olisi aika hyvä homma.
Ei järjen häivääkään
Lurneppi
100
100

Viesti Kirjoittaja Lurneppi »

Romukouran akka ei nyt yhtään ruppea vähättelemmään ihteäsä!
Elä hättäile, keitetään perut.
E-mäntä
200
200

Nii-I ! Maatuskat ei vähättele ihtiään.
Mekin tullaan sinne Jyväskylään autolla, tietty. Ja ajoharjotukset siirty ens kevvääseen; kortti mulla tuli jo ajokortin kylykiäisenä jotta ainakaan sen puolesta ei homma tyssää. Oun siis senverta vanaha ihiminen.

Tulipa käytyä Vorssassa rompetorilla. Näkyhän tuolla väkkeä olovan ja tavaraahi ihan nokko. Jottae pientä tuli hommattua, mm. aeroflotin päähine.Siis lakki, johon on vennääksi kirjoitettu aeroflot, siivetki on siihe viereen mallattu. Kovin myyjä vikkuutteli, että eijoo muilla sellasta nähny. No, eipä pitänyt itellään mutta mulla se nyt on. Kommea on eli nyt jos näjette jossahin maatuskan aeroflotin pipa päässä ja typerä virne naamalla nin minä se oun. Enkä yhtään häppee ! :-D
Ruplatin
Uskila
4000
4000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:D Terve

Oliko mikä malli?

Aeroflot Caps:

+ muut kaalimaan hatut.

:roll:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
E-mäntä
200
200

Ei mikään noista hienoista koppalakeista,valitettavasti!
Mun päähineeni muistuttaa karvareuhkaa,joka tosin on tehty fleecekankaasta ja sisällä toppavuori. Alas laskettavat korvaläpät, voisin kuvitella, että ulkona työskentelevä kenttähenkilökunta käyttäisi sellaisia. "Kokardi" oli kyllä ihan samannäköinen kuin noissa hienoimmissa. Mun pipani taitaa olla aito väärennös.. :-D Hieno silti!
Ruplatin
kotamasa
800
800

Viesti Kirjoittaja kotamasa »

Asiasta kolmanteen: tuli mieleeni että nuo itäpyörävaraosahankkijat voisivat tuoda maahan myös tuhteja ja edullisiä ajokamppeita viimaa vastaan,vaikka esim. sellasia rukkasia joissa on pitkät leveet varret.
200
200

Mulle ja kelepaisi sellaset kinttaat. Ja vihreä toppatakki, jolla tarkenisi vaikka Sipirian tuulissa ja tuiskuissa. Aidot venäläiset vinkkelitkin olis kivat.
Ruplatin
separaattori
2000
2000

Viesti Kirjoittaja separaattori »

E-mäntä kirjoitti:Nii-I ! Maatuskat ei vähättele ihtiään.
Mekin tullaan sinne Jyväskylään autolla, tietty. Ja ajoharjotukset siirty ens kevvääseen; kortti mulla tuli jo ajokortin kylykiäisenä jotta ainakaan sen puolesta ei homma tyssää. Oun siis senverta vanaha ihiminen.

Tulipa käytyä Vorssassa rompetorilla. Näkyhän tuolla väkkeä olovan ja tavaraahi ihan nokko. Jottae pientä tuli hommattua, mm. aeroflotin päähine.Siis lakki, johon on vennääksi kirjoitettu aeroflot, siivetki on siihe viereen mallattu. Kovin myyjä vikkuutteli, että eijoo muilla sellasta nähny. No, eipä pitänyt itellään mutta mulla se nyt on. Kommea on eli nyt jos näjette jossahin maatuskan aeroflotin pipa päässä ja typerä virne naamalla nin minä se oun. Enkä yhtään häppee ! :-D
mä kanssa testasin sitä aeroflot hattuu..ollut siis sun pipos munkin päässä =)
(paljoko jouduit köyhtymään? ..mulle ei kympillä myyny ...tiiä sitte emännille..=)
Rust in piece
romukouran akka
100
100

En minä vaatimattomaksi rupea mutta huvittaa vaan kun ei oo pyörää saatika kortti.
Auto kortti löytyy mutta ei autoa :lol:

No saahan tuota romukouralta tarpeen vaatiessa hyvällä tuurilla auton.

Tämä lapsen sairastaminen kyllä rupeaa jo vähitellen riittämään ollaan uudessa asunnossa asuttu kohta 3 viikkoa ja koko ajan on jompi kumpi ollut sairaana uutena tuli tämä enterorokko josta kukaan ei tunnu tietävän mitään.
Ei järjen häivääkään
Lurneppi
100
100

No, minäpä otan pitkällä varrella & karvaisella sisuksella varustetut rukkaset sitte Jyväskyllään völjyyn, saapi kuka tahtoo. Vaan nahkaset kotimaista tuotantoa olevat popot ois ylmääräsenä, eli väärän kokosena kaupan. Tuommoset http://www.manskankenka.fi/kengat.html

Romukouran akalle vaan hurjasti jaksamista, kyllä se siitä!
Lurneppi
100
100

Hö, linkitin sitte iha väärät popot :smt119 Elikkä kysseessä o tuo malli 451
romukouran akka
100
100

Lurneppi kirjoitti:Hö, linkitin sitte iha väärät popot :smt119 Elikkä kysseessä o tuo malli 451

Ok mä katoin vääriä.

Mulla sattuu olemaan samanlaiset mutta ruskeat on vaan aika tiukat sain ne kaupan päällisenä kun ostin kaverilta käytetyn ajo puvun jonkla täytyi pitää vettä mutta kun tulimme muuramesta kotia ja oli semmoinen atomilaitoksesta tuotu koko haalari ja sen veto ketju jäi pussille niin sieltä lorahteli koko ajan vettä vaatteiden läpi. Huoltoasemalla pysähtyessä kävin varastossa vaihtamassa kaikki vaatteet ja ostin sitten samalla kunnon sae puvun jonka sitten laitoin koreteksin alle että pääsi suhkot kuivana kotio.

Ei siinä enään kovin paljoo hymyilyttänyt kun olo oli kuin uitetulla koiralla
Ei järjen häivääkään
E-mäntä
200
200

Terves!
Väliaikatietoina vaan, että maatuskaintoilu ei ole hiipunut mutta jouduin keikkahommiin maalikylään eikä minulla ole raahattavaa tietokonetta ja työpaikalla sellaista ei ennätä käyttää. Kohtahan on jo tammikuu ja rompetori..vai mikä se oli..Jyväskylässä. Siellä viimestään rehvataan.

Olihan se Aeroflotin pipa kallis, 20 juuroa. Isäntä sen maksoi joten käytännössä oli minulle ilmainen :-D

Jatketaan harjoituksia!
Ruplatin
romukouran akka
100
100

terve vaan kaikille.

Siis juu mä omaan tän mukana kulkevan koneen vaikka välillä pöytä kone olisi paljon parempi tai ei ehkä koneessa ole vikaa vaan mokkulassa kun olemme normaaliin tapaan kaiken ulkopuolella eli myös 3G verkon on yhteys välillä rasittavan hidas.

Minullakin on ollut viime aikoina kiirettä olen muuttanut, Olemme edelleen sairastaneet nyt itellä enterorokko, olemme romukouran kanssa alkaneet uudelleen
"seurustelemaan" joka vie paljoooooooooooon aikaa :lol: niin ja ei vähäpätöisempänä meidän perhe lisääntyy viikonpäästä pienellä koiran pennulla taitaa olla vauvan korvike. :D saa vaan nähdä kuinka meidän hoidokki örvelö tilanteen ottaa muuttaako se takas vanhaan osoitteeseen?

Juu niin ja taisin saada kyydin järjestettyä jyväskylään pitää vaan vielä neuvotella srooppovin kanssa.
Ei järjen häivääkään
E-mäntä
200
200

Heip taas kaikille!
Talvi tuli ja meni, surku sentäs sillä maa oli mukavamman näköinen valkeana. Työhommat jatkuu edelleen samanlaisena eli viikot maalikylässä ja loput sitte täällä maaseuvun rauhassa.
Kuu vaihtuu ihan kohtsillään ja vuosi myös. Alkaa jo jänskättää se Jyväskylän häppeninki: palijo vieraita inehmoja kerralla :oops:
Ruplatin
romukouran akka
100
100

Jeps siis onhan siellä paljon tuttujakin naamoja.
Kuukausi vaihtu ja talvi kohta ohi ja vettä sattaa et silleen.
Kauhulla odotan tätä ns. kulutusjuhlaa ite kun en ole mikkään joulu ihminen helpointa olis lyyä jokkaiselle rahhaa kortin väliin ja silleen mutta täytynee nyt ehkä kumminkin koittaa muita kunnioittaen laittaa jollainen paketti jokkaiselle. Ajattelin kylläkin sen verran kieltäytyä varsinaisista jouluaaton ajeluista että en kotoa liiku yhtään minnekään kännykän suljen ja ovikellonkin hiljennän eli minkäänlaista yhteyttä en aijo kenenkään pittää jokkainen taaplaa tyylillään ja minä näin niinku oon aina halunnut aattelin viettää joulun yöpaita päällä lasten kanssa ohjelmia kattoen. Täytynee varmaan sen verran poiketa kuviosta ja soittaa tuohon toiselle puolen 8 tietä jos se pukki vaikka piipahtas.
Ei järjen häivääkään
Lurneppi
100
100

Lunta sais kyllä ees vähäsen tulla, ois joulusempi viilinki :smt114 Rauhallinen jouluhan se ois kaikkein paras, ei tartteis hönnätä mihinkään. Aionkin männä aattona joksikin aikaa töihin ja sitte mökkiintyä ommaan kottiin. Äipän ja isukin luona aattelin poiketa joulupäivänä, samoten anoppilassa.
Tällä hetkellä mänö o hyvinnii rauhaisaa, revväytin jalakani tiistaina ja ny pittää könkkiä apujalakojen kanssa :shock:
Vaan eiköhän se tästä. Tammikuu lähestyy mukavasti ja ootan innolla että törmäilen mukaviin uusiin ihmisiin Jyväskylässä.

Olokaapa kaikki kiltisti että saatte muutaki ku risuja lahjaksi :lol:
E-mäntä
200
200

Minulle ei ole tuttuja tapaamisessa mutta toivon että tulee ! :D

Työhommat tulevaisuuden suhteen alakaa hahmottua ja niinpä oman menopelin hankinta kiinnostaa entistä enemmän. Mutta se ajamaan opettelu, en ymmärrä mikä siinä on alakanu hirvittämään! :oops: No, vaikeuksien kautta voittoon.

Olokaahan kiltteinä niin pukki tulee käymään :smt114 :smt114
Ruplatin
Lurneppi
100
100

Huomenta Maatuskat! Jyväskylän tappaaminen lähestyy kiivasta vauhtia, kai ootto tulollaan? Saatas polokastua akkojen jaosto tulille...
E-mäntä
200
200

Jo vain! Jyväskylä on merkitty alma naakan reunaan ja kunhan vuosi vaihtuu niin alan varrailemmaan kylensijjaa jostain hotellista. Jänskättää ihan kauhiasti mutta eiköhän se tästä :shock:

Siiheksi Hyvät Uuvet Vuojet tuleville Maatuskoille ja Musikoille!
Ruplatin
romukouran akka
100
100

Juu tullaan jos asiat vaan järjestyy eli siis lapsen koulu jutut ja tää homma muutenkin meillä muuten on 10 päivä koulua.
Meillä joululoma aloitettiin perinteiseen tapaan eli sairaana siinä on joku hemmetin taika kun lomat alkaa pittää heti tulla sairaaksi ja sairastellaan edelleen ei toista kerkee terveeksi saaja kun toinen aloittaa. No mutta ei passaa valittaa parempi nyt kun kouluaikana.
Ei järjen häivääkään
E-mäntä
200
200

Kylymä hyrräyttellee Tuhatkuntaakin ja Aeroflotin pipa on ollu käytösä. Vanahemmat papat kahtoo vähän vinosti, muut eivät tunnu ees huomaavan :D

Huone varattu Jyväskylän hotellista eli viikonloppu lähenee..

Romukouran akka ei ahistu, jos ei piäse tulemaan, laitan sulle dokumenttija ihan vanahanaekasesti postilla, jahka myö jottaen piätettään maatuskoista.
Siiheksi jatkettaan harjotuksia!
Ruplatin
romukouran akka
100
100

JEE pääsee tuleen vaati vaan ihan hulluja järjestelyjä mutta kumminkin. :-D :-D
Ossaako kukkaan sanoo meneekö siinä palaverissa miten pitkään tietäisi sannoo etteenpäin kun kimppa kyydissä saavun pääkallopaikalle.
Mutta onhan se murphyn laki vielä olemassa ja minun tuurilla se vielä mennee niin että joku sairastuu tai muuta vastaavaa. :evil:

Sainpas tossa äiteen kanssa puhuttua senkin mukaan innostummaan.

Täällä kans meinaa pakastaa mutta ei niin pahasti kun tuossa mökin tienoolla siellä oli päällä 27
Ei järjen häivääkään
E-mäntä
200
200

Jyväskylä onnellisesti ohi ja kotonakin jälleen. Kiva nähdä naamoja nimimerkkien takana! :smt006
Yks asia pääsi luiskahtammaan ohi eli siellä oli mies, joka kertoi emäntänsä antaneen valtakirjan maatuskoihin liittymiseksi mutta mies kerkisi livahtaa karkuun ennenkuin ennätin antaa yhteystietoni. Otappa siis maatuskaehokas yhteyttä tänne! :D
Jostain kumman syystä minun privaattiviestit näillä sivuilla eivät pelitä: en saa auki tai ne eivät lähe vastaanottajilleen. Tai sitten en ossoo käyttää koko höskää.. :oops:
Ruplatin
kelju m63
2000
2000

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

:-D E-Mäntä , ollaan melke naapureita, meikäläne asustaa tässä uuressa :smt005
Sastamalassa. Tarttis kesällä lähtee meikäläise emännän kanssa poikkeemassa Huitsinkylässä, oon kyllä siä ajelluki Uralilla
:smt006
Ural M-61 , Ural M-63
E-mäntä
200
200

No niinpä näkkyy. Pitäisköhän sun ny korjata tuo asuinpaikkasi nimi Sastamalaksi? :-D

Viikko tapaamisesta ja ajatuksia eikun pyörii päässä asian tiimoilta. Aurinko ja rapsakka pakkanen muistaa juur ny Tuhatkuntaakin, olisi kiva keli ajella tai ainakin testata kuinka kauaksi pääsisi ennenkuin jäätyisi..siis minä, ruplatinta tuskin pakkanen vaivaisi :lol: Eipä tuo lähteny käyntiin, ees sillä viimeisellä kun isäntä tuossa joku päivä sitten kokeili.
Ruplatin
Vastaa Viestiin