Ural-runous
Ural-runous
Minne kuuluisi laittaa Ural-aiheisia runoja? Omat jutut vai Hjumoreski? Mielestäni Omat jutut,koska runous ei ole huumoria. Mitä mieltä ootte? :smt119
Re: Ural-runous
Moi!
Onpa äärettömän hankala kysymys! Olisi ilmeisesti syytä avata aivan oma Taide osio.
Toisaalta jotenkin epäilen, että Ural aiheinen runo on kuitenkin aina humoristinen... ei kait kukaan näillä vehkeillä tosissaan ole liikkeellä?
"Mun pyöräni on
mun illusion."
Onpa äärettömän hankala kysymys! Olisi ilmeisesti syytä avata aivan oma Taide osio.
Toisaalta jotenkin epäilen, että Ural aiheinen runo on kuitenkin aina humoristinen... ei kait kukaan näillä vehkeillä tosissaan ole liikkeellä?
"Mun pyöräni on
mun illusion."
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
kyllä siinä runosuoni sykkii
ku urree kottiinpäin lykkii
minä ainaski oon ihan tosissani näihe vehkeijen kan :smt018 ssa...
ku urree kottiinpäin lykkii
minä ainaski oon ihan tosissani näihe vehkeijen kan :smt018 ssa...
- separaattori
- 2000

No joo,jos runot ovat hjumoreski-runoja,niin hjumoreskipuolelle sitten,mutta jos ne onkin ihan vakavissaan väsäelty niin taidanpa alkaa suunnitella niitä tuonne Omat tarinat-osastolle,kun se näyttää niin tyhjältäkin.
:-D Terve
Sen verran vielä mopon lykkäämisestä, että jos pyrkii moottoripyörä poliisiksi, niin joutuu kokeissa oikein lykkäämällä lykkäämään.

Kivaa oli laskiaismäessä, arpajaisissa onni oli puolella kaksi voittoa.
:smt006
Sen verran vielä mopon lykkäämisestä, että jos pyrkii moottoripyörä poliisiksi, niin joutuu kokeissa oikein lykkäämällä lykkäämään.

Kivaa oli laskiaismäessä, arpajaisissa onni oli puolella kaksi voittoa.
:smt006
Kummallinen vaatimus poliisilta! En ole koskaan nähnyt niitä vastaavanlaisissa toimissa. Ettei vaan tuollaiset pääsykokeet olis laadittu yhteistyössä napuruston miliisin kans... :smt048
- Timpa
- 1500

- Viesti:
huomatkaa: sitä pitää työntää, ei lykätä käyntiin. Meitin härveleilä pääsee siis tarvittaessa karkuun.
jotain etua yksinkertaisesta teknolokiasta?
jotain etua yksinkertaisesta teknolokiasta?
kopase tosta: 0440928192
Pikanen laskutoimitus osoittaa,että tasasella vauhdilla se tekee sillä surullisenkuuluisalla Cooperintestillä, eli 12 min. suorituksella 1840m. Tuohan on jo nykyajan varusmiehille tekemätön paikka ja luulenpa ette roikkalaisiakaan montaa ole, joka tuohon kykenee. :shock: Satuttako muuten tietämään mikä on se Lapinmiehen Cooperintesti? No se on tietenki 12min. ilman viinaa :smt030
"Aaa! Tekniik!! Da,da!" Sano toveri, ku saranan näki.