Roikkalehti 1/2009
Roikkalehti 1/2009
Lehti o parraillaan painossa ja heleppi tulloo välliin...kolome nummeroo o suunnitteilla vielä tälle vuojelle...
Re: Roikkalehti 1/2009
huomenna 4.3 lähtee lehet postin armoille....muutaman jäsenen osoite puuttuu...ilimotelkaa kuka jää iliman...
- separaattori
- 2000

- Viestit: 2422
- Liittynyt: 10.11.2006 18:48
- Paikkakunta: vorssa
Re: Roikkalehti 1/2009
en minäkään ole saanut lehteä :smt102
Re: Roikkalehti 1/2009
Eikä ollunna Maltsevikaan saanu vielä, taitaa olla postinkantajissa wannabe-roikkalaisia ja lukevat teitin lehtä 
Re: Roikkalehti 1/2009
Rooppovin postilaatikkoon oli putkahtanu. Liekkö tullu lentopostilla ku oli nii joutusa,
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Re: Roikkalehti 1/2009
Onko sielä lentokenttää Kalajokea lähempänä? Eikä sinnekkään taida kovin säännöllistä postiliikennettä olla.
Vai pudottiko ne laskuvarjolla?
Vai pudottiko ne laskuvarjolla?
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Re: Roikkalehti 1/2009
Onko sielä lentokenttää Kalajokea lähempänä? Eikä sinnekkään taida kovin säännöllistä postiliikennettä olla.
Vai pudottiko ne laskuvarjolla?
Toisaalta... Tulihan se meillekin, mutta onhan meillä nyt ihan omakin lentokenttä.
Vai pudottiko ne laskuvarjolla?
Toisaalta... Tulihan se meillekin, mutta onhan meillä nyt ihan omakin lentokenttä.
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Re: Roikkalehti 1/2009
jos ei o perjantakiin mennessä tullu lehti ni yyveenä yhteystiedot ...laittelen lehen tulleen..
puuttuu yhteystietoja jonkunverran...
puuttuu yhteystietoja jonkunverran...
- Taisto Naavaparta
- 300

- Viestit: 338
- Liittynyt: 04.12.2006 22:13
- Paikkakunta: Pyhäjoki
Re: Roikkalehti 1/2009
Lehti tuli mullekki. Liekkö sitte sitä lentopostia ku suihkareita lennelly parina päivänä aivan harmiksi asti.
Ajokausiki on alotettu...kävin Nieprillä muutaman kilsan lenkin ajamasa.
Hiihtoporukatki oikein toppas kahteleen että minkämoinen laitos sieltä tullee näkyviin.
Ei ne vissiin pahhaa tykänny ku kättäki nostelivat...tai sitte ne puisteli nyrkkiä.
Ajokausiki on alotettu...kävin Nieprillä muutaman kilsan lenkin ajamasa.
Hiihtoporukatki oikein toppas kahteleen että minkämoinen laitos sieltä tullee näkyviin.
Ei ne vissiin pahhaa tykänny ku kättäki nostelivat...tai sitte ne puisteli nyrkkiä.
Kyllä on raskasta olla komia.
Re: Roikkalehti 1/2009
Lehti tuli! Ja oli iloonen yllätys pitkästä aikaa. On se hyvä kun tuli Itellalle kannettavaa, kun meinaavat väkiä pois potkia.
Re: Roikkalehti 1/2009
itella kiikutti 10 lehteä takasi...tarkistelen osoitteet ja laittelen kulukuun viikon alussa....
Re: Roikkalehti 1/2009
Jos tulee heleppilistoja tulevaisuudessa lisää,niin korjatkaa puh.numeroni. Se on 040-4105619.
____________________
"ISILLÄ ON ULALI!"
____________________
"ISILLÄ ON ULALI!"






