Roikkalehti 1/2009

Vastaa Viestiin
Avatar
Karppa
1750
1750
Viestit: 1870
Liittynyt: 15.12.2005 19:13
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Lehti o parraillaan painossa ja heleppi tulloo välliin...kolome nummeroo o suunnitteilla vielä tälle vuojelle...
Avatar
Karppa
1750
1750
Viestit: 1870
Liittynyt: 15.12.2005 19:13
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja Karppa »

huomenna 4.3 lähtee lehet postin armoille....muutaman jäsenen osoite puuttuu...ilimotelkaa kuka jää iliman...
Avatar
separaattori
2000
2000
Viestit: 2422
Liittynyt: 10.11.2006 18:48
Paikkakunta: vorssa

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja separaattori »

mää jäin tietty ilman :roll:
Rust in piece
Avatar
patrik_s
10
10
Viestit: 14
Liittynyt: 30.08.2008 19:26
Paikkakunta: sipoo

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja patrik_s »

en minäkään ole saanut lehteä :smt102
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3107
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Eikä ollunna Maltsevikaan saanu vielä, taitaa olla postinkantajissa wannabe-roikkalaisia ja lukevat teitin lehtä :lol:
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 2689
Liittynyt: 12.01.2005 18:19
Paikkakunta: Yppärin seutu

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja sropov »

Rooppovin postilaatikkoon oli putkahtanu. Liekkö tullu lentopostilla ku oli nii joutusa,
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Avatar
trauma
400
400
Viestit: 458
Liittynyt: 18.09.2004 16:20
Paikkakunta: Kortesjärvi

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja trauma »

Onko sielä lentokenttää Kalajokea lähempänä? Eikä sinnekkään taida kovin säännöllistä postiliikennettä olla.
Vai pudottiko ne laskuvarjolla?
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Avatar
trauma
400
400
Viestit: 458
Liittynyt: 18.09.2004 16:20
Paikkakunta: Kortesjärvi

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja trauma »

Onko sielä lentokenttää Kalajokea lähempänä? Eikä sinnekkään taida kovin säännöllistä postiliikennettä olla.
Vai pudottiko ne laskuvarjolla?
Toisaalta... Tulihan se meillekin, mutta onhan meillä nyt ihan omakin lentokenttä.
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Avatar
Karppa
1750
1750
Viestit: 1870
Liittynyt: 15.12.2005 19:13
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja Karppa »

jos ei o perjantakiin mennessä tullu lehti ni yyveenä yhteystiedot ...laittelen lehen tulleen..

puuttuu yhteystietoja jonkunverran...
Avatar
Taisto Naavaparta
300
300
Viestit: 338
Liittynyt: 04.12.2006 22:13
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja Taisto Naavaparta »

Lehti tuli mullekki. Liekkö sitte sitä lentopostia ku suihkareita lennelly parina päivänä aivan harmiksi asti.

Ajokausiki on alotettu...kävin Nieprillä muutaman kilsan lenkin ajamasa.
Hiihtoporukatki oikein toppas kahteleen että minkämoinen laitos sieltä tullee näkyviin.
Ei ne vissiin pahhaa tykänny ku kättäki nostelivat...tai sitte ne puisteli nyrkkiä.
Kyllä on raskasta olla komia.
veeär
50
50
Viestit: 70
Liittynyt: 17.07.2006 21:48
Paikkakunta: Härmä

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja veeär »

Lehti tuli! Ja oli iloonen yllätys pitkästä aikaa. On se hyvä kun tuli Itellalle kannettavaa, kun meinaavat väkiä pois potkia.
Avatar
Karppa
1750
1750
Viestit: 1870
Liittynyt: 15.12.2005 19:13
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja Karppa »

itella kiikutti 10 lehteä takasi...tarkistelen osoitteet ja laittelen kulukuun viikon alussa....
Avatar
kotamasa
800
800
Viestit: 874
Liittynyt: 05.03.2008 13:54
Paikkakunta: Sulkava

Re: Roikkalehti 1/2009

Viesti Kirjoittaja kotamasa »

Jos tulee heleppilistoja tulevaisuudessa lisää,niin korjatkaa puh.numeroni. Se on 040-4105619.
____________________
"ISILLÄ ON ULALI!"
Vastaa Viestiin