Mistä moninapaisia liittimiä?
Mistä moninapaisia liittimiä?
Olen tuossa käynyt urren sähköjä läpi ja kaapelointi menee osin uusiksi. Pitäisi vaan löytää jostain uusia liittmiä, saksassa näyttäisi ainakin Kedolla olevan mutta ei oikein kannata postimaksujen takia pelkästään noita tilailla. Löytyisikö niitä täältä suomesta?
Re: Mistä moninapaisia liittimiä?
Mihin tarvii moninapaista liitintä Urressa? Nepparissa ei ainakaan tarvii missään. 
- Timpa
- 1500

- Viesti:
elä tee osaksi uusiksi - kaikki kerrallaan, niin jää mysteriot, joita edelliset omistajat on sinne kuiteskin piilotelleet, vähemmälle pohdinnalle.
kopase tosta: 0440928192
Motonet ja Adita nyt ainakin myyvät Italialaisia vesitiiviitä pikaliittimiä; muistaakseni ainakin 6-napaiseen saakka löytyy. Hintaa yhdelle täydelliselle liitinparille tulee kympin kahta puolta, riippuen ostopaikasta ja napojen määrästä.
Noita ei voi kuin suositella, vaikka eivät ihan ilmaisia olekaan.
Noita ei voi kuin suositella, vaikka eivät ihan ilmaisia olekaan.
osta easthighwaysta koko johtosarja vähä yli 50 e jos se sopii sulle,en tiä ku oon dneprin kans tekemisissä.
Tuossa urressa noita liittimiä on esimerkiksi noissa ohjaustangolta tulevissa johdoissa. Mietin vaan sitä että sopivilla liittimillä voisi uusia vähän niinkun pätkittäin niin ei tarvisi tehä kaikkea yhellä kertaa, mutta varmaan ne on viisasta uusata kokonaan niin tietääpä ketä syytellä tienposkessa kun valo himmenee ja käry haisee. Noilla vesitiiviillä liittimillä ei ehken noita hapettumisongelmia olisi. Eikä niitä nyt niin montaa tarvi että sen vuoksi kannattais pihistää, kiitos vaan vinkeistä.
edit: Kyllä minä vähän harkitsin tuota alkuperäistäkin mutta kun on tallissa uutta käyttämätöntä johtoa jo valmiina ja omatekoinen on aina omatekoinen.
edit: Kyllä minä vähän harkitsin tuota alkuperäistäkin mutta kun on tallissa uutta käyttämätöntä johtoa jo valmiina ja omatekoinen on aina omatekoinen.
Viimeksi muokannut DR Markku, 12.03.2009 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaasan Elektroniikkakeskus myy SuperSeal- ja WeatherPack-sarjan liittimiä, jotka vois ehkä olla tarkotukseen sopivia. Suht' kookkaita ovat mitoiltaan, ja pitää huomioida, että pinnit pitää tilata erikseen.
takinkääntäjä
No mutta tuollahan niitä on kaikenlaisia, juuri tuollaisia minä haeskelen, nyt vaan pitäisi osata päättää että vesitiiviinäkö vai tavallisena ja minkä värinen sopii pyörään parhaiten.trn kirjoitti:Vaasan Elektroniikkakeskus myy SuperSeal- ja WeatherPack-sarjan liittimiä, jotka vois ehkä olla tarkotukseen sopivia. Suht' kookkaita ovat mitoiltaan, ja pitää huomioida, että pinnit pitää tilata erikseen.
Juurikin noita SuperSeal- liittimiä tarkoitin minäkin; mainitsemissani ostopaikoissa nuo on pakattu siten että urosliitin kaikkine kilkkuineen on omassa pussissa ja naarasliitin omassaan.
Pitää ruveta väsäämään tilausta, kiitos kaverit avusta.
Hmm, sivuvaunun piuhat saa irti? :idea:Ripa kirjoitti:Mihin tarvii moninapaista liitintä Urressa? Nepparissa ei ainakaan tarvii missään.
takinkääntäjä
Ei tarvii sivuvaununjohdoissakaan kun tekee niinkuin naapurissa. Kuorii johdot ja sitoo johdot kiertämällä yhteen ja erkkaa päälle. :-D
:D Terve
No enpä sanoisi huonoiksi noita alkuperäisiä, hyvin ne ovat pelanneet ja lisäksi helppo vaihtaa uudet alkuperäiset kahvakytkimet ja muut osat, käy NS heittämällä.
Lainataanpa taas kerran noita Easthighwa:n sivuja.

Laitetaan lisäksi uudemman Uralin sähköosat.

No enpä sanoisi huonoiksi noita alkuperäisiä, hyvin ne ovat pelanneet ja lisäksi helppo vaihtaa uudet alkuperäiset kahvakytkimet ja muut osat, käy NS heittämällä.
Lainataanpa taas kerran noita Easthighwa:n sivuja.

Laitetaan lisäksi uudemman Uralin sähköosat.

Offitoppiikkia; Onko DRM:n Urre sininen ja Textan vierestä?
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Tuossa maaleja hakiessa sattu silmiin (ei nyrkki niin kun jotkut jo luuli) mutta vesitiivitäliittimiä seppälän autovärissä ao liike suurjyväskylässä. :smt017
Suoratputket on pelastanut monta elämää.
Niin...ei ne alkuperäisetkään kaapelit uutena varmaan niin huonoja ole. Noihin kahvakytkimiin en vaan oikein luota. Minä niitä putsailin ja voitelin ja sain henkiin mutta kun noilla toleransseilla kosketinpinnat eivät satu kuin suurinpiirtein kohdalleen. Taidan vaihtaa länsi-katkaisijat jossain välissä.
Siilä liitinhommassa kävi sitten niin että olin käymässä tuossa paikallisessa autotarvikeliikkeessä niin siellä yllättäen oli samanlaisia liittimiä mitä urressakin, ja siellä oli myös uusia lattaliittimiä jotka menevät vanhojen liittimien kuoriin. Semmoisia sitten ostin pussikaupalla että riittää vähäksi aikaa. Niin että Oulussa Tarviketori ainakin myy noita.
Siilä liitinhommassa kävi sitten niin että olin käymässä tuossa paikallisessa autotarvikeliikkeessä niin siellä yllättäen oli samanlaisia liittimiä mitä urressakin, ja siellä oli myös uusia lattaliittimiä jotka menevät vanhojen liittimien kuoriin. Semmoisia sitten ostin pussikaupalla että riittää vähäksi aikaa. Niin että Oulussa Tarviketori ainakin myy noita.