Hauskaa ennenaikaista Jussia, sehän on vasta 24.6.
Ja Uskilan kuva on manipulaatio, sade olisi oikea...
Nyt alkaa kuivumaan täälläpäin, pääsee mopoilemaan :smt006
saunottu o kunnolla ja hakattu maatuskaa vastalla oikein viimosen päälle...
aurajuustotäytteisiä jumpoja ja tommaattia....uusia perunoita ja kunnon pihviä ja päälle tummaa Kötseliä ni vot vot...
Näkys Uskilan kuvasta, että muut on lähteny mutta Römperin juuttuvakurkkunen on jumittunu kaupunkiin.
Juhannus alakaa olla jo loppupuolella ja rauhallisesti kai tuo on menny ainaki allekirijottaneen osalta.
Sen oon huomannu taas yhen kerran näin syömiskekkerien aikana, että mulla on henk. kohtasesa käytösä semmonen mylly, misä on läpihengittävä kone ja puolipallon muotonen palotila. (prups & röyh).
[offtopic]Noissa on usiasti B18 kone ja Zenith -pystyimumallin mehumaija. B20 koneen kanssa saattaa löytyä juuttuvakurkkuinen SU-kaasutin. Tässäkään tapauksessa se ei tarkoita kuiteskaan Soviet Unionia vaan Skinners Union. Oisko tuo sitten tarkoitettu kinnereihin? Römpöttimet tuli sitten vähän myöhemmin Volvoihin. 140 sarjalaisiin, ensimmäiset niistäkin kinnerikaasuttimella.[/offtopic]
Saapi vielä kasvaa pihassa juhannusruusun taimet.
Ja kirkkoja kyllä kuvattiin, mutta siitä lisää kunhan ehtii ensin edes saada visiiristä itikanraadot pois
Ja hups, Uskila onkin yleinen paikannimi. Me bongattiin "Uskila, 37740 HAUKILA" :shock:
Niitä kylttejähän saa tilattua hirmurahaan, tai sitten työkaluilla saa (siinä on vaan se onkelma ettei tien varteen kannata laittaa, voi olla että sinitakkiset herrat tulee kyselemään kuittia, ja antaa kuitin vuokrauksesta ja lakkauttaa vuokrasopimuksen heti :evil: )
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.