Öljy vuoto
Öljy vuoto
Vuotaa öljyä moottorin etukiinnityspultin kautta siitä öljypohjan yläpuolelta, kysyisinkin miten se on alunperin tiivistetty ja onko siinä pultissa mitään koneen sisällä eli uskaltaako nyppästä sen pois korjauksen ajaksi?
Mielipiteeni on selvä, älä sekoita minua tosiasioilla
- separaattori
- 2000

Re: Öljy vuoto
kyllä lähtee nyppäämällä poijjes! ..ei siellä ainakaan mitään koskaan vastaan ole tullut.
Rust in piece
kun tukee tunkilla konheen niin voi sen käyttää pois. Ei se pultti kyllä muistaakseni käy öljytilassa eikä siksi ole mitenkään myöskään tiivistetty. Tulisko öljy kuitenkin jostain perinteisemmästä paikasta, vaikka heti yläpuolella olevasta sylinterin juuresta?
sno-bro
sno-bro
K-750, MB-750, K-750M, K-175, K-125, K-1B
Mulla Dnepristä kun valui öly sunilleen samaisesta kohdasta ...syyllinen oli venttiilikopan paluuöljy putki, sylinterin juuresta oli kumitiiviste lohjennut...mutta tuskin kahta täysin samaa vikaa voi olla.
Tee sitä tai tätä...älä tekemättä jätä
http://sites.google.com/site/mopomaan/p ... ien-kautta
http://sites.google.com/site/mopomaan/p ... ien-kautta
Moneen kertaan tutkinu asiaa jo olen aivan varma että tulee sitä pulttia pitkin koneen vasemmalta puolelta. Tiputtaa siitä rungon ja koneen välissä olevan holkin molemmilta puolilta. Täytyy tutkia miten sen sitten tukkisi... 
:-D Terve
Näyttäis olevan ruoho vihreempää lohkon toisella puolella.

Näyttäis olevan ruoho vihreempää lohkon toisella puolella.

jos siitä pultin reijjästä öljyä tullee ni lohko o halaki sisältä...kävin tiiraamassa ni koon ko urren lohkotki...ei o pultit öljytilassa....olisin sno-bron kanssa sammaa mieltä...pytyn tiiviste valskaa....
No perskeles jos tota mieltä ollaan pitää mennä taas ihmetteleen ja raapiin päätä pyörän viereen. Kiitos vinkeistä.
karppa kirjoitti:jos siitä pultin reijjästä öljyä tullee ni lohko o halaki sisältä...kävin tiiraamassa ni koon ko urren lohkotki...ei o pultit öljytilassa....olisin sno-bron kanssa sammaa mieltä...pytyn tiiviste valskaa....
Tai sitten joku on täyttänyt rungon öljyllä ruosteenesto mielessä ja nyt nokottaa siitä pultin läpiviennin kohdalta kun "sattunut" huokoinen hitsi kohilleen :smt006
-
neppari 650
- 75

Juu, eikä se tosiaankaan oo mahrotont et ois lohko (kampikammio) halki. Kuin myöskään, et vuotaa huakosen valun takia läpi, oon tommoseenki mystiseen öljyvuotoon törmänny. Löytyypi romuloorast ("varaosa hyllyst") parikin vuatavaa huakost valukokkaret.
Kaikki mikä on koottu ruuveilla ja muttereilla voidaan purkaa, korjata ja koota... ja sitähän näissä riittää.