sivarin jakkarat
sivarin jakkarat
millä nuo jakkarat on kiinni urren sivarissa,ku tein uuvet ja entiset ol jo nii lahot eikä niissä ollu
minkäälaisia.oiskoha jollai (uskila) kuvia moisista?
minkäälaisia.oiskoha jollai (uskila) kuvia moisista?
joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei
Re: sivarin jakkarat
:D Terve
Ei löydy kuvaa arkistosta ja mulle iski babysitteri hommat ku tyttäen poika tuli kalakaveriksi, mutta huomenna ehtoolla voin näpätä kuvan. Penkistä vai selkänojasta olis kysymys?

Se ei oikein selviä tuosta tehtaan varaosakuvasta.

Ei löydy kuvaa arkistosta ja mulle iski babysitteri hommat ku tyttäen poika tuli kalakaveriksi, mutta huomenna ehtoolla voin näpätä kuvan. Penkistä vai selkänojasta olis kysymys?

Se ei oikein selviä tuosta tehtaan varaosakuvasta.
-
Teppo
Mulla oli selkänojassa yläreunassa raudat jotka ujutetaan alakautta pellin taakse ja täten yläosa pysyy kiinni.
Alaosan pitää taasen paikallaan istuinosa, joka taasen pysyy paikoillaa, etuosassa, siinä korokkeessa, olevan koukun avulla, tämä koukku laitetaan ensin lullan lattiassa olevaan reikään jonka jälkeen takaosa juntataan alas tukemaan selkänojaa.
On mulla kuviakin, juuri tuli askarreltua penkit omaan. pitää koittaa jos sais näkyville...
Alaosan pitää taasen paikallaan istuinosa, joka taasen pysyy paikoillaa, etuosassa, siinä korokkeessa, olevan koukun avulla, tämä koukku laitetaan ensin lullan lattiassa olevaan reikään jonka jälkeen takaosa juntataan alas tukemaan selkänojaa.
On mulla kuviakin, juuri tuli askarreltua penkit omaan. pitää koittaa jos sais näkyville...
-
Teppo
No ny ois kuvia

Runkolevyt tikkukauppiaan jämälaarista 2€
Kierrätyskeskuksesta runkopatja, josta jouset ja fyllingit ja sidontakangas 5€
Vielä päälle laittamatta paksu nahka 20-30€
8)

Runkolevyt tikkukauppiaan jämälaarista 2€
Kierrätyskeskuksesta runkopatja, josta jouset ja fyllingit ja sidontakangas 5€
Vielä päälle laittamatta paksu nahka 20-30€
8)
...Dnepissä on erilainen kiinnitys.... Selkänojassa alareunassa kaksi tappia ja yläreunassa painonappisalpa. Istuinosaa en nyt muistakkaan....
Dnepr K-650, Dnepr MT-10, VW-Dnepr I, VW-Dnepr II, Sachs Dnepr III, IZH-56, Honda NTV650, VPX-101, KawaBashan-500S, VX-3, Samurai 110, Monkey 110, yms
Istuinosassa samanlainen väkänen kuin Urressa, mutta osuu eri kohtaan lattiaa.